Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Prodajni razgovori v Avtohiši Vič, d. o. o.
Tjaša Nahtigal, 2016

Opis: Čas tržne ekonomije predstavlja vsem podjetjem, ki prodajajo svoje izdelke in storitve velik izziv. Vse večja konkurenca zahteva poleg zanimivih, kakovostnih, strokovnih in čim bolj ugodnih ponudb tudi spretnost prodaje in predstavitve izdelkov potencialnim kupcem. Prodaja je danes izjemno zapleten proces, delo s kupci je vse bolj odgovorno in zapleteno, od prodajalca pa zahteva spretnost, zbranost, prijaznost, prilagajanje potrebam in željam kupcev. Zadovoljiti želje in potrebe kupcev je uspeh podjetja, zato je potrebno nameniti vse več časa in denarja za tržno komuniciranje. Pomembno je, da so prodajalci usposobljeni na vseh področjih dela, ki ga opravljajo, še posebno pa na področju komunikacije. Uspešnost prodaje je odvisna od mnogih dejavnikov, ki jih bom predstavila v diplomski nalogi. Diplomsko delo sem razdelila na dva dela. Prvi je teoretičen, tu podrobneje opisujem teoretična spoznanja o tržnem komuniciranju, prodajnem razgovoru, osebnosti prodajalca in osebnosti kupca. V drugem delu diplomske naloge sem analizirala uspešnost prodajnih razgovorov v Avtohiši Vič d. o. o.. Intervjuvala sem štiri prodajalce in jih tudi dnevno spremljala pri poteku prodaje od sprejema stranke do predaje vozila. Na koncu sem podala predloge za izboljšave, ki bi lahko koristile podjetju za še boljšo izvedbo prodajnega razgovora in še večjo uspešnost prodajalcev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: tržno komuniciranje, prodajni razgovor, kupec, prodajalec, komuniciranje, osebna prodaja
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 2465; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

2.
Prodajni razgovori v Avtohiši Vič, d. o. o.
Tjaša Nahtigal, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: tržno komuniciranje, prodajni razgovor, kupec, prodajalec, komuniciranje, osebna prodaja
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 3488; Prenosov: 113
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

3.
4.
Odgovornost za stvarne napake ter pravice kupca v teoriji in sodni praksi
Špela Švarc, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: stvarna napaka, nepravilna izpolnitev, prodajna pogodba, kupec, prodajalec, jamčevalni zahtevek
Objavljeno: 18.12.2017; Ogledov: 1989; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (692,87 KB)

5.
Zagotavljanje pravnega varstva turističnih potnikov na področju Republike Slovenije
Petra Dimnik Kranjc, 2017

Opis: V sodobnem svetu morajo biti podjetja zelo pozorna na to, kako bodo nastopila na trgu in postala najboljša. Glede na močno konkurenco je potrebno pazljivo izpeljati prav vsako dejavnost. Ena izmed teh je tudi uspešno reševanje reklamacij, katerih predstavitev je bila glavni namen moje magistrske naloge, ki je razdeljena na dva dela in temelji na pravnem področju reševanja reklamacij.V teoretičnem delu je predstavljen turizem in njegova povezava z zadovoljstvom. Prav tako je predstavljen potrošnik in njegov odnos s podjetjem. V praktičnem delu sem poleg analize reklamacij in najpogostejših vzrokov zanje, predstavila tudi primere upravičene in neupravičene reklamacije. Navedena so nekatera dejstva, po katerih je upravičenost reklamacije prepoznavna. V nalogi je prikazan tudi postopek reševanja reklamacij.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: turizem, kupec, zadovoljstvo turistov, pravna varnost, reklamacija
Objavljeno: 13.07.2018; Ogledov: 1652; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (934,54 KB)

6.
Tržno komuniciranje v podjetju X
Andreja Petrovič, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Tržno komuniciranje, podjetje, instrumenti, kupec, izdelek
Objavljeno: 14.01.2021; Ogledov: 856; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

7.
Pomen blagovnih znamk v sodobnem svetu
Kristijan Jelen, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Blagovne znamke, blagovna znamka, konkurenčnost, manager, management, kupec
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 1010; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (796,47 KB)

8.
Gradniki modela pogajanj med kupcem in različnimi tipi dobaviteljev
Božidar Lenarčič, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: pogajanja, kupec, dobavitelj, pogajalske izkušnje, BATNA
Objavljeno: 19.08.2021; Ogledov: 410; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (848,21 KB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh