Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SISTEM NAGRAJEVANJA ZAPOSLENIH IN NJEGOV VPLIV NA PRODUKTIVNOST, MOTIVACIJO IN LOJALNOST
Erna Toromanović-Sendić, 2025, ni določena

Opis: V magistrski nalogi smo raziskali vpliv sistema nagrajevanja zaposlenih na njihovo motivacijo, produktivnost in lojalnost. Naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo preučili literaturo in teorije, ki obravnavajo motivacijske dejavnike ter ključne elemente sistema nagrajevanja. Posebno pozornost smo namenili kazalnikom uspešnega podjetja, kot sta produktivnost in lojalnost zaposlenih ter pregledali obstoječe raziskave za podporo raziskovalnih vprašanj. Empirični del temelji na anketi, izvedeni med decembrom 2024 in januarjem 2025, v kateri je sodelovalo 102 zaposlenih iz regije Štajerska v Avstriji. Rezultati kažejo, da večina anketirancev prejema določene ugodnosti, pri čemer so najbolj cenjeni fleksibilen delovni čas, delo na daljavo in team building aktivnosti. Kljub temu denarni bonusi niso pogosti. Analiza je pokazala, da bonusi in ugodnosti pozitivno vplivajo na motivacijo in produktivnost, vendar imajo manjši neposredni vpliv na lojalnost. Lojalnost se večinoma povezuje z demografskimi dejavniki, kot so starost in delovna doba. Na podlagi pridobljenih podatkov smo oblikovali priporočila za optimizacijo sistemov nagrajevanja. Predlagamo večjo osredotočenost na nematerialne dejavnike, kot so pohvale, priznanja ter fleksibilni delovni čas, ki izboljšujejo motivacijo in zadovoljstvo zaposlenih. Fleksibilen delovni čas in delo na daljavo omogočata lažje usklajevanje osebnih in poklicnih obveznosti, medtem ko prilagoditev nagrajevanja glede na starostne skupine povečuje učinkovitost sistema. Priporočamo tudi redno izvajanje anket o zadovoljstvu zaposlenih in raziskave, ki vključujejo mednarodne primerjave ter analizo dejavnikov lojalnosti v različnih panogah. Takšne prilagojene strategije lahko podjetjem pomagajo pri ohranjanju talentov, povečanju motivacije in konkurenčnosti na trgu dela.
Ključne besede: sistem nagrajevanja, ugodnosti, bonusi, motivacija, produktivnost, lojalnost.
Objavljeno v ReVIS: 13.05.2025; Ogledov: 338; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

2.
Pomembnost vzdrževanja dobrih odnosov z obstoječimi kupci v B2B
Admir Joldić, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je preverjalo pomembnost vzdrževanja uspešnih poslovnih odnosov v poslovanju B2B, ki so predvsem v zadnjih treh letih vse bolj pogojeni z eno in edino nepogrešljivo poslovno strategijo, komunikacijo, ki pa je zaradi globalne situacije postavljena pred nove izzive. Poseben poudarek je bil namenjen vplivu dolgoročnega partnerstva na t. i. oskrbovalne verige. Ti dejavniki so postali namreč nerazdružljivo povezani. To je bilo dokazano tudi v dotičnem diplomskem delu, kjer smo s petimi tezami, ki smo jih preverjali preko intervjujev, ugotovili, da se podjetja tako na slovenskem kot hrvaškem in bosanskem tržišču odlično zavedajo pomena dobrih komunikacijskih veščin, tehnološko usposobljenega kadra ter managerskih odločitev, ki odločilno vplivajo na uspešnost podjetja.
Ključne besede: Oskrbovalne verige, B2B, nove komunikacijske poti, komunikacija, pomembnost vzdrževanja odnosov v podjetništvu, lojalnost, dolgoročni medpodjetniški dogovori.
Objavljeno v ReVIS: 30.08.2022; Ogledov: 1399; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (517,05 KB)

3.
Analiza zadovoljstva z opravljenimi storitvami ročne avtopralnice : magistrska naloga
Teja Cunk, 2017, magistrsko delo

Ključne besede: storitve, zadovoljstvo, dejavniki storitev, kakovost storitve, zaznana kakovost, lojalnost, kupec, ohranjanje kupca
Objavljeno v ReVIS: 19.08.2021; Ogledov: 1797; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
Nika Koncilja, 2019, diplomsko delo

Opis: Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki. Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti.
Ključne besede: zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja
Objavljeno v ReVIS: 16.02.2019; Ogledov: 4182; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (824,65 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh