1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. Načini za pridobivanje zvestih potrošnikovNika Koncilja, 2019 Opis: Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki.
Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja Objavljeno: 16.02.2019; Ogledov: 2434; Prenosov: 110
Celotno besedilo (824,65 KB) |