1. VPLIV DIGITALNEGA MARKETINGA NA RAST MALEGA PODJETJA: PRIMER TRGOVINE S SADJEM IN ZELENJAVOGresa Abazaj, 2025, ni določena Opis: Diplomsko delo raziskuje vpliv digitalnega marketinga na mala podjetja in proučuje, kako različni digitalni kanali, kot so spletna stran, družbena omrežja, e-novice in spletno naročanje, vplivajo na angažiranost strank, njihovo zvestobo in povečanje prodaje. Posebna pozornost je namenjena kombinaciji tradicionalnega osebnega stika, ki predstavlja konkurenčno prednost malih podjetij, s sodobnimi digitalnimi rešitvami.
Rezultati raziskave kažejo, da stranke še vedno zelo cenijo kakovost izdelkov in osebni stik, vendar so hkrati pripravljene sprejeti digitalno komunikacijo in spletne storitve, kar predstavlja pomembno priložnost za izboljšanje marketinških strategij. Ključne besede: Rast malih podjetij, digitalni marketing, digitalizacija, merjenje uspešnosti, vsebinski marketing. Objavljeno v ReVIS: 15.10.2025; Ogledov: 147; Prenosov: 1
Celotno besedilo (434,91 KB) |
2. |
3. |
4. Ameriški turisti v Sloveniji: Usklajevanje pričakovanj s turistično ponudbo in promocija Slovenije na ameriškem trguAnastasiya Kvalić, 2025, ni določena Opis: Magistrska naloga z naslovom Ameriški turisti v Sloveniji: Usklajevanje pričakovanj s turistično ponudbo in promocija Slovenije na ameriškem trgu obravnava izjemno aktualno tematiko povezovanja slovenske turistične ponudbe z zahtevami enega izmed najvplivnejših svetovnih turističnih trgov. Osrednji cilj raziskave je bil preučiti, kako lahko Slovenija kot trajnostna in butična destinacija bolje razume pričakovanja ameriških turistov ter ustrezno prilagodi svojo ponudbo in promocijske strategije.
Aktualnost teme izhaja iz dejstva, da zanimanje ameriških turistov za Slovenijo v zadnjih letih izrazito narašča, vendar destinacija še vedno ostaja premalo prepoznavna in neizkoriščena v smislu ciljnega trženja. Raziskava temelji na kvalitativni metodi – izvedeni so bili poglobljeni intervjuji z ameriškimi turističnimi agenti ter analiza promocijskih praks, kar je omogočilo globlje razumevanje percepcij, preferenc in ključnih dejavnikov, ki vplivajo na odločitev za obisk Slovenije.
Ugotovitve kažejo, da ameriški gostje v Sloveniji iščejo visoko kakovost storitev, avtentičnost, personalizacijo in trajnostno naravnanost – kar so močne konkurenčne prednosti Slovenije, a pogosto premalo izpostavljene. Naloga ponuja konkretna priporočila za razvoj zelenih, luksuznih in doživljajskih turističnih produktov, okrepitev digitalne prisotnosti ter večjo vključenost ameriških strokovnjakov v promocijske aktivnosti. S tem predstavlja pomemben prispevek k dolgoročnemu razvoju in višji konkurenčnosti slovenskega turizma na ameriškem trgu. Ključne besede: ameriški turisti, Slovenija, destinacijski marketing, trajnostni turizem, luksuzni turizem, turistična promocija, turistična izkušnja Objavljeno v ReVIS: 23.09.2025; Ogledov: 193; Prenosov: 2
Celotno besedilo (4,21 MB) |
5. Digitalni marketing in promocija slovenskih visokošolskih študijskih programov s področja informacijskih in komunikacijskih tehnologij prve bolonjske stopnje : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa prve bolonjske stopnje Spletne in informacijske tehnologijeAleksandar Stepanović Brodschneider, 2024, diplomsko delo Opis: Raziskava obravnava rešitve digitalnih in ostalih marketinških pristopov pri promociji študijskih programov s področja informacijskih in komunikacijskih tehnologij (IKT) v Sloveniji, in sicer programov prve bolonjske stopnje. Tematika je na slovenskem trgu malo raziskana, saj imamo v Sloveniji le nekaj univerz in visokošolskih zavodov, ki izvajajo študijske programe s področja IKT, po drugi strani pa se področje digitalnega marketinga in tehnologije spreminja izredno hitro, zato se kaže zgledovati po drugih evropskih, neevropskih oziroma ameriških univerzah, ki te pristope uporabljajo pogosteje. V teoretični sekciji naše raziskave se bomo zato navezovali na pregled dobrih praks različnih virov, univerz, hkrati pa jo bomo nadgradili z empirično sekcijo, kjer bomo raziskali želje in potrebe različnih ciljnih skupin (študentje, dijaki in kader za marketing zajetih organizacij), kar nas bo privedlo do novih vpogledov in rešitev pri promociji študijskih programov IKT na prvi bolonjski stopnji visokošolskega študija v Sloveniji. Med ostalim je bilo ugotovljeno, da visokošolske institucije v Sloveniji ne izkoriščajo vseh prednosti digitalnega marketinga, s katerimi bi lahko izvajali natančne metrike in posledično natančno targetirali ciljne skupne, saj ne uporabljajo naprednejših analitičnih sredstev in tehnik, ki bi pripomogle k določanju eksaktnejšega psihografskega profila ciljnih skupin in posledično k optimiziranemu oblikovanju marketinških strategij. Navedene smernice in ugotovitve posredno vplivajo tudi na deficit poklica na področju IKT, saj je prav Slovenija, po podatkih Eurostata, država z največjim pomanjkanjem IKTstrokovnjakov v Evropski uniji, saj jih uspe izobraziti le okoli 2500, vendar so potrebe po strokovnjakih na področju IKT vsaj 2-krat večje. Ključne besede: digitalni marketing, edukacijski marketing, visokošolski IKT-študij, marketing novačenja, psihologija ciljne skupine Objavljeno v ReVIS: 05.05.2025; Ogledov: 670; Prenosov: 7
Povezava na datoteko |
6. UVAJANJE NOVEGA SPLETNEGA MESTA ZA STROKOVNO JAVNOST, POOBLAŠČENO ZA PREDPISOVANJE IN IZDAJANJE ZDRAVILPolona Arnež, 2025, ni določena Opis: Spletno mesto predstavlja okno podjetja, na osnovi katerega se potencialni uporabniki odločijo za ogled informacij. Tudi strokovnjaki, pooblaščeni za predpisovanje in izdajanje zdravil niso izjema.
Motiv in namen diplomskega dela je bil pripraviti načrt za prenovo in uvajanje vsebin spletnega mesta za strokovno javnost. V empiričnem delu smo z analizo spletnih mest farmacevtskih podjetij ugotovili, da imajo 4 možnost dostopa do strokovnih vsebin.
S fokusno skupino smo ugotovili, da intervjuvani zdravniki iščejo na spletu strokovne informacije za predpisovanje zdravil. Nihče od intervjuvanih zdravnikov ne obiskuje spletnih mest farmacevtskih podjetij, ker tam ne dobijo informacij, ki jih potrebuje za predpisovanje zdravil. Ključne besede: tržno komuniciranje, digitalni marketing, spletno mesto, trženje zdravil Objavljeno v ReVIS: 07.02.2025; Ogledov: 636; Prenosov: 12
Celotno besedilo (1,69 MB) |
7. Svetovni prvaki v promociji : kako zgraditi močno ekipo za promocijo na socialnih omrežjihAna Vidic Kostevc, Hana Cerovšek, Megi Lopuh, 2024, slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid Opis: Priročnik "Svetovni prvaki v promociji: Kako zgraditi močno ekipo za promocijo na socialnih omrežjih" ponuja celovit pregled ključnih vlog, odgovornosti in kompetenc, potrebnih za učinkovito delovanje promocijske ekipe.
Prvi del priročnika se osredotoča na organizacijsko strukturo ekipe. Podrobno opisuje vloge ključnih članov, kot so manager promocije, kreativni direktor, specialist za digitalni marketing, tekstopisec, fotograf in grafični oblikovalec, ter pojasnjuje njihove odgovornosti in medsebojno povezanost pri uspešni izvedbi promocijskih kampanj.
Drugi del priročnika vključuje intervjuje s tremi uspešnimi podjetji, ki se ukvarjajo z oglaševanjem in promocijo na družbenih omrežjih. Ti vpogledi ponujajo dragocene izkušnje in praktične primere, kako zgraditi in voditi visokozmogljive ekipe za promocijo.
Takšen priročnik je ključnega pomena za vzpostavitev jasnih pričakovanj, spodbujanje timskega dela in utrjevanje profesionalnih standardov v hitro razvijajočem se okolju oglaševalske industrije. Ključne besede: socialna omrežja, družbena omrežja, promocija, manager promocije, kreativni direktor, specialist za digitalni marketing, tekstopisec, fotograf, grafični oblikovalec, priročniki Objavljeno v ReVIS: 20.01.2025; Ogledov: 649; Prenosov: 10
Celotno besedilo (1012,17 KB) |
8. |
9. Digitalni mediji in uporaba digitalnih medijev v marketinške namene : diplomska nalogaJan Bučar, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo raziskovali trenutne digitalne medije in njihovo uporabo pri digitalnem marketingu. Digitalni mediji vplivajo na vsakodnevno življenje posameznika, na poslovno okolje in družbo. V diplomski nalogi smo preverjali vpliv socialno-demografskih in socialno-ekonomskih dejavnikov na posameznikovo uporabo digitalnih medijev, pozitivne in negativne vplive digitalnih medijev na družbo ter vpliv digitalnega marketinga na razmišljanje kupcev. Ugotavljamo, da so sodobne oblike digitalnih medijev oz. kanali digitalnega marketinga v domeni pripadnikov mlajše populacije, ki lahko kot potrošniki učinkovito izkoristijo vse prednosti tovrstnega oglaševanja. Negativni vplivi digitalnih medijev se kažejo predvsem v zasvojenosti posameznikov in manjši povezanosti ljudi, pozitivni vplivi pa v hitrejši komunikaciji med posamezniki ter boljši in hitrejši dostopnosti informacij. Vpliv digitalnega marketinga na nakupne odločitve potencialnih kupcev je lahko tako pozitiven kakor negativen, pri čemer agresivno oglaševanje večkrat odvrne potrošnika od nakupa. Ključne besede: digitalni mediji, digitalni marketing, posameznik, kupec, družba Objavljeno v ReVIS: 02.12.2024; Ogledov: 855; Prenosov: 24
Celotno besedilo (908,71 KB) |
10. |