1. Comprehensive study on the determinants of green behaviour of Slovenian consumers : the role of marketing communication, lifestyle, psychological, and social determinantsSabina Krsnik, Karmen Erjavec, 2024, izvirni znanstveni članek Ključne besede: sustainability, marketing, communication, consumers, attitudes, proenvironmental behaviour, Slovenia Objavljeno v ReVIS: 04.09.2024; Ogledov: 174; Prenosov: 2 Celotno besedilo (855,62 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
2. STRATEŠKI MARKETINŠKI NAČRT ZA USPEŠNO UVEDBO AVTOMATOV ZA PICO NA TRGJaka Dakskobler, 2024, ni določena Opis: Dandanes živimo v obdobju globalizacije ter obdobju nenehnega razvoja inovativnih idej in izdelkov. Za uspešno delovanje podjetja je pomembno skrbno načrtovanje vseh aktivnosti. Med te aktivnosti pa uvrščamo tudi strateški marketing in z njim povezan strateški marketinški načrt. Strateški marketing so vse aktivnosti podjetja tržne narave, ki pomembno vplivajo na uresničevanje ciljev podjetja, njegovega poslanstva, vizije in strateških marketinških ciljev. Strateški marketing zajema kup številnih nalog, pri čemer je ena izmed pomembnejših tudi izdelava strateškega marketinškega načrta.
V diplomskem delu smo izdelali strateški marketinški načrt za uvedbo avtomata za pico na slovenski trg. Za oblikovanje strateškega marketinška načrta je pomembno predvsem učinkovito ciljanje in segmentacija ciljnih skupin ter analiza konkurence in njihovih marketinških strategij, ki pokaže prostor za uvedbo novih avtomatov za pico na trgu. Za doseg naše ciljne publike pa je najboljši način vključevanje digitalnih kanalov, kot so družbena omrežja. Ključne besede: Ključne besede: marketing, strateški marketing, strateški marketinški načrt, avtomat za pico. Objavljeno v ReVIS: 10.07.2024; Ogledov: 253; Prenosov: 6 Celotno besedilo (952,67 KB) |
3. Marketing in prodaja sta kot pes in mačkaKarmen Ferlan, 2022, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu sta s teoretičnim in praktičnim delom predstavljena problematika konflikta med oddelkoma za marketing in prodajo ter njuno ne sodelovanje. Teoretični del opisuje, kaj sta marketing in prodaja ter njune naloge. Praktični del sestavljata hipoteza, ki izhaja iz teorije, in dokazovanje le-te s pomočjo analize v podjetjih. Rdeča nit diplomskega dela sta analiza sodelovanja med oddelkoma in postavitev smernic za izboljšanje le-tega v podjetjih.
V Sloveniji je še veliko prostora za izboljšave. Ker je ključ do uspešne prodaje in doseganja zastavljenih ciljev, je pomembno, da se podjetja s problematiko soočijo in jo začeti čim hitreje reševati. Ključne besede: marketing, prodaja, sodelovanje marketinga in prodaje, tekmovanje, konflikt Objavljeno v ReVIS: 19.06.2024; Ogledov: 426; Prenosov: 8 Celotno besedilo (1,71 MB) |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. VPLIVNOSTNI MARKETING: INSTAGRAM VS. TIKTOKNina Falež, 2024, ni določena Opis: Diplomska naloga proučuje razlike v izvedbi vplivnostnega marketinga med platformama Instagram in TikTok. Čedalje več podjetij v svoje marketinške strategije vključuje sodelovanje z vplivneži, pri tem pa nastane dilema o tem, katero platformo uporabiti in na kakšen način, da bo kampanja uspešna.
Uporabniki TikToka so, demografsko gledano, mlajši posamezniki, stari med 13 in 24 let, ki večinoma neposredno še nimajo kupne moči oziroma jo imajo posredno prek staršev. Uporabniki Instagrama pa so v izsledkih raziskave v povprečju nekoliko starejši, stari med 25 in 34 let, ki so že finančno samostojni in se v procesu nakupa obrnejo za nasvet pogosto prav na vplivneže. Posledično bi tako pričakovali, da je Instagram za izvedbo kampanj vplivnostnega marketinga bolj primeren, vendar kot kažejo zadnje raziskave, se za TikTok odloča čedalje več oglaševalcev.
Naloga na podlagi teoretskih izhodišč oziroma analitične primerjave sekundarnih virov in študij primerov, ki temeljijo na podatkih, pridobljenih s pomočjo standardiziranih intervjujev, ter kvalitativni in kvantitativni analizi družbenih profilov treh izbranih blagovnih znamk, ugotavlja, kakšne so razlike v izvedbi vplivnostnega marketinga med platformama Instagram in TikTok oziroma katera od proučevanih platform je bolj primerna za vplivnostni marketing in kako velik delež za oglaševanje v slovenskih podjetjih namenjajo vplivnežem.
Uspešno kampanjo vplivnostnega marketinga je mogoče izvesti na obeh preučevanih platformah. Pri tem pa je treba poznat načine delovanja posamezne platforme in upoštevati različne dejavnike, med katerimi so najpomembnejši ciljna skupina, izbor vplivnežev in vsebina objav. Ključne besede: besede: vplivnostni marketing, vplivneži, tiktokerji, Instagram, TikTok, ciljne skupine, vsebina. Objavljeno v ReVIS: 09.04.2024; Ogledov: 458; Prenosov: 15 Celotno besedilo (2,17 MB) |
9. Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih : priročnikUla Ložar, Manca Čebulj, Beno Kunst, 2023, slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid Opis: V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu, ki ga zaznamujejo tehnološki
napredki, nenehne spremembe v obnašanju potrošnikov ter naraščajoča konkurenca,
imajo marketinške agencije ključno vlogo pri oblikovanju uspeha podjetij in organizacij.
Ta priročnik, z naslovom "Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih", se
osredotoča na ponujanje dragocenih smernic in nasvetov za delovanje marketinške
agencije v sodobnem poslovnem okolju. Namen tega priročnika ni le ponuditi navodil
za ustanovitev marketinške agencije, ampak predvsem raziskati ključne vidike, ki
omogočajo dolgoročni uspeh v tej dinamični panogi. Marketinške agencije so se razvile
v nepogrešljive partnerje podjetjem v njihovem prizadevanju za ustvarjanje
prepoznavnih blagovnih znamk, doseganje prodajnih ciljev in izboljšanje komunikacije
z njihovimi ciljnimi skupinami. Razumevanje tega, kako marketinške agencije lahko
prispevajo k poslovni rasti, je ključno za njihov uspeh. V tem priročniku bomo raziskali
vlogo marketinških agencij v sodobnem poslovnem okolju ter poudarili njihovo
pomembnost za podjetja in organizacije. Posvetili se bomo ključnim vidikom, ki jih
pokriva priročnik, in predstavili osnovno strukturo, ki jo zajema. Ključne besede: priročniki, organizacija, marketing, družbena omrežja Objavljeno v ReVIS: 21.02.2024; Ogledov: 477; Prenosov: 14 Celotno besedilo (646,03 KB) |
10. |