Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Pogajanja v italijanskem poslovnem okolju
Melvis Haskić, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: medkulturno komuniciranje, poslovanje, pogajanja, poslovna kultura, BATNA
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 1542; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

4.
5.
Pomen poznavanja kultur tujih poslovnih partnerjev pri sklepanju poslov
Maja Radej, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovno komuniciranje, kultura, medkulturno komuniciranje, kulturne razlike, tujina
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 289; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (902,84 KB)

6.
Prilagajanje na drugo kulturno okolje
Charnee Bijon Bonno, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovno komuniciranje, medkulturno komuniciranje, medkulturne razlike, kulturni šok, magistrsko delo
Objavljeno: 01.07.2021; Ogledov: 133; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (7,22 MB)

7.
Pomen neverbalne komunikacije pri delu s kitajskimi gosti
Martina Martinuč Ambroželj, 2013

Opis: Globalna komunikacija omogoča izmenjavo informacij med posamezniki in skupinami iz celega sveta. Na medsebojno komunikacijo vplivajo kulturne značilnosti posameznega naroda, zato pogosto prihaja do nesporazumov in konfliktov. Ti nastajajo tako na verbalni kot tudi neverbalni ravni, posebno pozornost jim namenja poslovna medkulturna komunikacija. Magistrska naloga obravnava vpliv kulturnih dejavnikov na neverbalno medkulturno komunikacijo med pripadniki kitajske in slovenske kulture. Predpostavljamo, da prihaja do nesporazumov, ki izhajajo medkulturnih razlik in se pojavljajo na več ravneh komuniciranja. Hipotezo testiramo s pomočjo študije primera, ki izvedemo v znani slovenski igralnici na podlagi kvalitativne raziskave. V zaključku predstavimo rezultate raziskave, ki so podlaga konstruktivnim predlogom za izboljšavo komunikacije med omenjenima kulturama v storitvenem sektorju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: komunikacija, medkulturno komuniciranje, neverbalno komuniciranje, študija primera, kitajska kultura, slovenska kultura
Objavljeno: 27.07.2021; Ogledov: 64; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (974,58 KB)

8.
Zaupanje in sistem referenc v spletni skupnosti Couchsurfing
Uršula Batistuta, 2014

Opis: V magistrski nalogi bo naše raziskovalno področje spletna skupnost Couchsurfing. Gre za sodoben pojav, socialno omrežje, katerega glavni namen je izkušnja v živo (offline raven) povezovanje članov v resničnem življenju ter s tem širjenje kultur in medosebnega spoštovanja. V okviru tega se pojavi vprašanje medosebnega zaupanja, ki je predpogoj samega povezovanja, predvsem pa povezovanja v živo. Omejili se bomo predvsem na informacije, ki so bistvene za oblikovanje zaupanja. Pri tem bomo ugotavljali, kako različne informacije povečajo zaupanje in katere so tiste informacije, ki so ključnega pomena. V okviru naloge bo izveden krajši anketni vprašalnik, s katerim bomo skušali odgovoriti na raziskovalno vprašanje ter s tem priti do ugotovitev, ki bi lahko podale smernice v zapisovanju informacij v skupnosti Couchsurfing.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletna skupnost Couchsurfing, socialno omrežje, medkulturno komuniciranje, socialni kapital, informacije, referenca
Objavljeno: 27.07.2021; Ogledov: 40; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

9.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh