1. |
2. |
3. |
4. |
5. Analiza organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih v izbrani bankiBarbara Purkart, 2021, magistrsko delo Opis: Sodobne razmere predstavljajo organizacijam nove izzive in priložnosti, kar vpliva na organizacijsko klimo. Pomembno je njeno poznavanje, zaznavanje sprememb in ukrepanje, da bo čim bolj ugodna.
V magistrskem delu na primeru izbrane banke obravnavamo organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih. V teoretičnem delu smo z metodo deskripcije predstavili aktualna izhodišča avtorjev in dimenzije klime. V empiričnem delu smo z anketo in intervjuji pridobili ključne ugotovitve, podali usmeritve za izboljšave. Sintetična analiza rezultatov je poglobila vpogled v dimenzije in dejavnike vpliva na zaznavanje organizacijske klime. Priporočila so uporabna za druge organizacije s podobnimi lastnostmi in so ali bodo imela izkušnje reorganizacije. Ključne besede: organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, merjenje zadovoljstva zaposlenih, dimenzije organizacijske klime Objavljeno v ReVIS: 13.11.2021; Ogledov: 2703; Prenosov: 137
Celotno besedilo (2,31 MB) |
6. Zadovoljstvo kupcev s storitvijo pri prodaji novih vozil : diplomska nalogaJerneja Meglič, 2015, diplomsko delo Ključne besede: zadovoljstvo strank, merjenje zadovoljstva, storitev, prodajni proces, kupec, kakovost, zvestoba strank, pričakovanja strank Objavljeno v ReVIS: 20.08.2021; Ogledov: 1740; Prenosov: 61
Celotno besedilo (560,62 KB) |
7. |
8. |
9. |
10. |