Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA MESARSTVO OBLAK D.O.O.
Nace Oblak, 2017

Opis: Diplomsko delo opisuje delovanje družinskega podjetja mesnopredelovalne industrije Mesarstvo Oblak d.o.o., ustanovljenega leta 1985 v Žireh. V njem je opisano zlasti poslovanje podjetja po prevzemu Janeza Oblaka ml., ki je podjetje popeljal iz obrtniške dejavnosti v dobro rastoče podjetje. Podjetje se ukvarja s proizvodnjo in prodajo svežega mesa in mesnih izdelkov. Z načrtovanjem rasti in generično rastjo si obetajo rast in širjenje na območju celotne Slovenije ter tudi na tujih trgih. Prav tako imajo dobre možnosti rasti zaradi diverzifikacije novega izdelka v letu 2016. Podjetje vsa leta beleži rast – ne glede na gospodarske razmere. Občutno rast beleži vse od leta 2010, vrhunec pa v tekočem letu 2015 z 9.000.000 EUR prihodka. Poslovanje podjetja je usmerjeno v oskrbo javnih zavodov in ustanov, trgovskih verig, fizičnih oseb ter grosističnih podjetij. Finančne analize in računovodske projekcije potrjujejo uspešnost generične rasti podjetja. Konkurenčna moč je v mesnopredelovalni panogi zelo velika, saj so vanjo vključena majhna in velika podjetja s to dejavnostjo. Z analizo podjetje dokazuje, da posluje zelo uspešno in da lahko rast pričakuje tudi v prihodnosti. V štirih letih se je namreč prebilo med štiri najmočnejša podjetja v panogi.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: meso, mesni izdelki, generična rast, družinsko podjetje, uspešna nadaljnja rast
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 3340; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

2.
Transportno hlajenje v podjetju Hočevar Agro, d. o. o.
Žiga Kočar, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: meso, mesni izdelki, transportno hlajenje, temperatur, hladilna komora, hlajenje mesa
Objavljeno: 15.05.2019; Ogledov: 1952; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

3.
Strategija trženja mesa škotskega goveda
Barbara Skok, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: škotsko višavsko govedo, strategija trženja, meso, ekološka reja mesa, kakovost
Objavljeno: 06.04.2020; Ogledov: 1735; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (869,18 KB)

4.
Poslovni načrt trženja piščančjega mesa pašne vzreje v skladu s trendom "sheconomy"
Rok Malalan, 2022

Opis: Diplomsko delo je poslovni načrt trženja vrhunsko kakovostnega ekopiščanca proste reje s proučitvijo možnosti, da tržnega avatarja predstavlja ciljni kupec novega globalnega tržnega trenda »SHEconomy«. Proučevani podjem predstavlja s podjetniškega vidika zanimivo tržno nišo. Omogoča ustrezno dobičkonosnost in predstavlja tudi visok družbeni prispevek z vidika ponudbe zdravega, kakovostnega in naravi prijaznega ekoizdelka (Zelena Evropa). Vrednost finančne investicije za zagon je 40.000 EUR, upoštevajoč, da nosilec podjema že poseduje ustrezno zemljišče in prostore, ki jih zahteva podjem za učinkovito poslovanje. Ta oportunitetni strošek se ne upošteva. Investitor je nosilec podjema. Povprečna triletna donosnost na kapital je 25-odstotna.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, podjem, trženje, ekopiščanec, pašna vzreja, piščančje meso, tržni avatar, SHEconomy, ekokupec
Objavljeno: 23.09.2022; Ogledov: 176; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh