Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga korporativne varnosti v procesu združevanja dveh bank
Barbara Dobovičnik Černec, 2018

Opis: Slovenski bančni prostor je močno občutil in še vedno doživlja spremembe, ki jih je s seboj prinesla gospodarska in finančna kriza. Te spremembe se kažejo v pojavu globalizacije, povezovanju finančnih družb, razvoju novih finančnih instrumentov, naraščajoči odvisnosti od informacijske tehnologije ter nastanku in porastu tveganj. Vse to ima močan vpliv na dejavnost bank. In če je središče našega razmišljanja usmerjeno na področje korporativnega upravljanja in korporativne varnosti, je treba poudariti, kako pomembno je biti pripravljen na dinamične spremembe v okolju in krepiti naše zavedanje o celovitem obvladovanju tveganj, ki jih to okolje prinaša. Osnova za razmišljanje o korporativni varnosti v postopkih združevanja bank izhaja iz v slovenskem prostoru znanih združevanj na področju bančništva in na podatkih, s katerimi sem lahko razpolagala na temelju javno dostopnih virov na eni strani, pa tudi z vpogledom v dokumente, ki so mi bili posojeni za potrebe te naloge, seveda s poudarkom, da teh dokumentov – zaradi bančnih skrivnosti – ne morem uporabiti kot vire in da imena bank ne razkrivam, tudi zato, ker so specifike pri združevanju posameznih bank precej različne, bančna sfera pa dodatno regulirana in je zato še bolj občutljiva za navajanje v znanstveno-raziskovalnih delih. V nalogi je tako podan pogled na združevanje bank v slovenskem prostoru z usmerjenostjo v zagotavljanje korporativne varnosti, ki ima močan vpliv na konkurenčno prednost in učinkovitost poslovanja banke. Temelj postavitve ustreznega nivoja korporativne varnosti so vsekakor zakonodaja in ostala regulativa, vpeljava in učinkovito izvajanje metodologije ocenjevanja in obvladovanja tveganj, ocenjevanje ustreznega notranjega kapitala ter postavitev ustreznega poslovnega modela za namen združevanja bank. Celota pravnih, organizacijskih, zakonodajnih, tehničnih in kadrovskih sklopov je izražena v zadnjem delu naloge v poglavju združevanja, s poudarkom na virih, modelu, mejnikih, ciljih in realiziranih učinkih oz. sinergijah. Empirični del predstavlja analizo anketnega vprašalnika in preverjanje postavljenih hipotez s korelacijsko analizo. V zaključku predlagam nekaj ukrepov za vsestransko obogatitev integriranega varovanja združene banke.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: banka, združevanje, poslovanje, procesi, tveganja, korporativna varnost, zakonodaja, metodologije, modeli, analize, učinkovitost.
Objavljeno: 23.05.2018; Ogledov: 3664; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

2.
3.
Kako izbrati pravo metodologijo projektnega vodenja?
Jure Bunić, 2020

Opis: Noben projekt ni popolnoma enak drugemu, četudi uporabimo predloge preteklih uspešno izpeljanih projektov. Za vodenje projektov ni pristopa, ki bi ustrezal vsem. Kar najbolje ustreza eni projektni ekipi, organizaciji in vrsti projekta, je lahko nočna mora za drugo. Zato so se na različnih področjih oziroma v različnih panogah začele razvijati metodologije projektnega vodenja, ki se prilagajajo njihovim edinstvenim potrebam in težavam. Nastalo je veliko različnih metodologij projektnega vodenja. Kako torej veste, katera metodologija projektnega vodenja je najboljša za vas, vašo ekipo in seveda vašo organizacijo? V diplomskem delu je predstavljenih osem metodologij projektnega vodenja, ki predstavljajo kombinacijo logično povezanih praks, metod in procesov, ki določajo, kako najbolje načrtovati, razvijati, nadzorovati in izvajati projekt skozi neprekinjen postopek izvajanja do uspešnega zaključka in prenehanja. Vsaka izmed njih je rezultat dolgoletnega razvoja in praktičnih izkušenj ter predvsem nenehne želje in potrebe po izboljšanju in povečanju uspešnosti projektov. V osnovi se metodologije delijo na tradicionalne in moderne. Prve so v teoriji primernejše predvsem za projekte z dobro definiranimi cilji in v stabilnem okolju, medtem ko so druge bolj uporabne v manj standardiziranem okolju z nepredvidljivimi spremembami in slabše definiranimi cilji. V nadaljevanju diplomske naloge podrobneje predstavimo rezultate anketne raziskave, kjer smo od anketirancev pridobili kvalitetne in pomembne informacije iz prakse, ki so ključnega pomena pri potrjevanju zastavljenih hipotez. Predstavitev smo razdelili na tri sklope, in sicer splošni rezultati analize, rezultati analize, glede na posamezno metodologijo, in rezultate analize, s pomočjo katerih bomo dokazovali zastavljene hipoteze. Prvi sklop se nanaša na splošne rezultate vseh anketirancev, kjer razdelimo anketirance po branžah, številu zaposlenih, številu in vrsti projektov, ki jih izvajajo, ter povprečno število sodelujočih pri posameznem projektu. Drugi sklop rezultatov predstavlja rezultate anketirancev, glede na posamezno metodologijo, v tretjem sklopu pa predstavimo dejavnike, ki so jih anketiranci upoštevali pri izbiri metodologije projektnega vodenja, razloge, zaradi katerih so se odločili za izbiro metodologije, pozitivne učinke in slabosti, ki so jih prepoznali z uporabo metodologije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: projekt, projektno vodenje, metodologije projektnega vodenja, uspešnost, analiza, rezultati v praksi, dejavniki, razlogi, prednosti, slabosti.
Objavljeno: 22.10.2020; Ogledov: 1775; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

4.
Predstavitev razvoja spletne aplikacije za nadzor stroškov voznega parka
Miha Lukšič, 2021

Opis: V magistrski nalogi predstavimo razvoj spletne aplikacije Carcoster, ki rešuje problem nadzora stroškov voznega parka v manjših in srednje velikih podjetjih. Podrobno opišemo spletne aplikacije, njihove podvrste ter arhitekturne vzorce, ki se uporabljajo v praksi. Nekaj besed namenimo predstavitvi prednosti in slabosti konkurenčnih spletnih in mobilnih aplikacij. V nadaljevanju naloge opišemo uporabniške zahteve, tehnično specifikacijo uporabniškega in zalednega dela ter okvirni strošek razvoja prototipa spletne rešitve. V drugem delu se posvetimo procesu izdelave in namestitve vseh gradnikov spletne aplikacije Carcoster. Na koncu predstavimo še končni videz spletne aplikacije v produkcijskem okolju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: razvoj spletne aplikacije, nadzor stroškov vozil, aplikacija Carcoster, agilne metodologije razvoja, ogrodje Symfony, ogrodje Vue
Objavljeno: 20.08.2021; Ogledov: 1722; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (10,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh