Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Varovanje mobilnih naprav
Irena Mostek, 2020

Opis: V sklopu te magistrske naloge sem izvedla spletno anketo, rezultati pa so pokazali, da večina uporabnikov svoje mobilne naprave uporablja vsakodnevno po več ur na dan, uporabljajo pa jih za brskanje po spletu, za šolske in študijske namene, obisk socialnih omrežij, poslovne namene in za ogled zabavnih vsebin. Najbolje poznajo naslednje grožnje: krajo ali izgubo mobilne naprave, okužbomobilne naprave z virusom ali drugo zlonamerno programsko opremo in krajo osebnih podatkov. Ostale grožnje pa so jim dokaj tuje. Težava, ki se kaže, pa je ta, da zelo velik delež uporabnikov mobilnih naprav določenih varnostnih ukrepov ne uporablja, kljub temu da jih pozna.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mobilne naprave, uporabniki, morebitne grožnje, varovanje mobilnih naprav, ozaveščenost uporabnikov
Objavljeno: 11.09.2020; Ogledov: 952; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (874,13 KB)

2.
3.
Uvedba sistema za upravljanje mobilnih naprav v podjetju
Miha Simončič, 2020

Opis: Uporaba pametnih mobilnih naprav v poslovne namene je v zadnjem obdobju v zelo velikem porastu. Razlog za to je predvsem nenehen razvoj mobilnih tehnologij, ki zaposlenim zelo olajšajo delo, skrbijo za njihovo mobilnosti, učinkovitost in produktivnost. Na službenih mobilnih napravah so posledično shranjene zaupne informacije in poslovni podatki organizacije. Mobilne naprave se lahko uporabljajo tudi za direkten dostop do podatkov organizacije, ki so shranjeni na različnih strežnikih in podatkovnih bazah. Pojem "mobilne" pomeni, da ni nujno, da se naprave ves čas nahajajo v praviloma nadzorovanem poslovnem okolju, ampak delujejo tudi izven matične organizacije, gledano s fizičnega vidika. Za namen zagotavljanja varnosti mobilnih naprav in predvsem podatkov, ki se na njih nahajajo, so se pojavile številne rešitve oziroma sistemi, ki omogočajo to storitev. Vsi ti sistemi spadajo v skupino upravljanja mobilnih naprav, ang. "Mobile device management" (MDM).
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: pametne mobilne naprave, upravljanje mobilnih naprav, varnost mobilnih naprav, pametne mobilne naprave v organizaciji, uvedba sistema MDM
Objavljeno: 08.01.2021; Ogledov: 510; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (3,23 MB)

4.
Izboljšanje uporabniške izkušnje spletne trgovine v izbranem podjetju
Klavdija Zimmer, 2021

Opis: Pandemija koronavirusne bolezni Covid-19 je zaznamovala poslovanje številnih podjetij v preteklem letu. Nekatera podjetja so čas zaprtja izkoristila za digitalizacijo poslovanja, med slednjimi tudi podjetje Slovenijales Trgovina d. o. o. Leta 2020 so odprli svojo prvo spletno trgovino in med zaprtjem dosegali zelo dobre rezultate prodaje. Vendar s v podjetju zavedajo, da je ključ do še večje prodaje dobra uporabniška izkušnja. Namen diplomskega dela je odkriti pomanjkljivosti spletne trgovine in podati predloge za izboljšave uporabniške izkušnje. Dodana vrednost diplomskega dela je povezanost z vodjo marketinga v podjetju, ki sproti implementira spremembe, ki jih tekom pisanja predlagamo. Tako so bile marsikatere spremembe implementirane že med pisanjem diplomskega dela. Kot metoda raziskovanja je bila uporabljena primarna etnografska raziskava kvalitativnega tipa, v kateri je sodelovalo 14 uporabnikov. Predpostavili smo hipoteze, da je uporabniška izkušnja boljša, če ima integriran iskalnik izdelkov, da je uporabniška izkušnja boljša, če ima spletna trgovina jasno določene filtre izdelkov, da obstaja pozitivna korelacija med številom obiskanih podstrani in dobro uporabniško izkušnjo, ter da je uporabniška izkušnja boljša, če sta spletna stran in spletna trgovina podjetja združeni na enem mestu. Trenutno stanje spletne trgovine smo analizirali in opravili analizo konkurence. Obravnavali smo šest konkurenčnih podjetij, podjetje Slovenijales Trgovina je v primerjalni analizi zasedlo tretje mesto. Povprečna ocena (od 1 do 5) zadovoljstva z uporabo spletne strani je bila 3,9. Vse hipoteze smo med raziskavo potrdili. Podjetju predlagamo, naj spletno stran in spletno trgovino združi na eno spletno mesto, doda možnost filtriranja izdelkov, doda možnost plačila s sistemom PayPal, zakupi dediciran IP-naslov, doda vse najpomembnejše informacije nad pregibom strani in doda iskalnik izdelkov. Slednja dva je podjetje že upoštevalo in implementiralo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Uporabniška izkušnja, spletna trgovina, uporabniško testiranje, pandemija koronavirusne bolezni Covid-19, optimizacija za mobilne naprave, Slovenijales Trgovina d. o.
Objavljeno: 07.07.2021; Ogledov: 176; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh