1.
Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afneDaniela Stojanovska, 2021
Opis: V diplomskem delu smo analizirali vplivneže družbenih omrežij, in sicer na podlagi treh dejavnikov Hovlandovega modela verodostojnosti (privlačnost, strokovnost in zanesljivost).
S pomočjo ankete, ki je potekala na primeru Lepe Afne, smo želeli ugotoviti, kateri dejavniki vplivajo na privržence, da začnejo slediti in poslušati nasvete vplivnice.
V empiričnem delu smo ugotovili, da privrženci začnejo slediti vplivnici Lepi Afni (Lei Filipovič) predvsem zaradi privlačnosti slik in zgodb, ki jih objavlja. Večina sledilcev Lepe Afne ne ocenjuje nadpovprečno na vsaj enem izmed dejavnikov. Privrženci, ki so aktivni sledilci, sledijo Lepi Afni zaradi nagradnih iger in kod, ki jih deli na svojem Instagram profilu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: družbena omrežja, model verodostojnosti, vplivneži, Instagram, vplivnostni marketing.
Objavljeno: 21.12.2021; Ogledov: 895; Prenosov: 68
Celotno besedilo (1,06 MB)