Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Nakupni motivi slovenskega potrošnika za izdelavo tetovaž
Robert Brecelj, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: tetoviranje, čustva, vzroki za tetoviranje, motivi, izkušnje, dražljaji
Objavljeno: 22.03.2018; Ogledov: 2030; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (2,53 MB)

2.
Motivi za nakup izdelkov trgovskih blagovnih znamk
Hana Vrečer, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, nakupno vedenje, motivi, tehnologije managementa znanja
Objavljeno: 11.04.2018; Ogledov: 2210; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

3.
Motiviranost zaposlenih in zadovoljstvo pri delu
Zorica Perić, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: motivacija, motivacijske teorije, motivi, potrebe, zadovoljstvo, diplomske naloge
Objavljeno: 28.06.2018; Ogledov: 1569; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1016,82 KB)

4.
5.
Vpliv nedenarnih nagrad na motivacijo zaposlenih
Nuša Črep, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: motivacija, motiviranje, motivi, motivacijski modeli, motivacijske teorije, nagrajevanje, nedenarne nagrade
Objavljeno: 12.12.2020; Ogledov: 739; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

6.
Žensko podjetništvo v Zasavju
Nives Slanšek, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetništvo, žensko podjetništvo, motivi in ovire za podjetništvo, spodbujanje ženskega podjetništva, Zasavje
Objavljeno: 12.12.2020; Ogledov: 584; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

7.
8.
Samopomoč kot del popularne kulture
Anja Furman, 2018

Opis: Magistrska naloga študijskega programa druge stopnje zavzema polja samopomoči in branja priročnikov za samopomoč med Slovenci, ki je v veliki meri še neraziskano področje. V teoretičnem delu naloge raziskujemo družbeno in zgodovinsko ozadje, ki je pripomoglo k razvoju polja samopomoči in priročnikov za samopomoč. Prav tako nas zanima, kaj je pripomoglo k današnjemu uspehu tovrstne literature v svetu (predvsem v Združenih državah Amerike) in kdo so največji kritiki preučevanega žanra. Naš namen je preučiti stanje na tem področju v Sloveniji. V empiričnem delu naloge raziskujemo, ali Slovenci poznamo in beremo priročnike za samopomoč, kdo so tipični bralci, zakaj se posameznik odloči za branje in kakšne so posledice/ugotovitve branja tovrstne literature. Rezultati kažejo, da so Slovenci seznanjeni s priročniki in jih (občasno ali redno) tudi prebirajo. Največji del anketirancev se s priročniki seznani preko medijev, največ anketirank pa žanr namerno išče. V največji meri priročnike izbirajo glede na področje, ki jih zanima, avtorja ali po priporočilih prijateljev in znancev. Bralci priročnike uporabljajo za osebno rast, čeprav po njih pogosteje posežejo ob določenih težavah. Raziskava kaže, da intervjuvanci nimajo posebnih tehnik branja, v večini prebirajo priročnike v celoti, od začetka do konca, pomembne informacije pa si podčrtajo ali izpišejo. Slovenci so prav tako selektivni bralci, saj priročnikov ne sprejemajo v celoti, ampak uporabijo le nasvete, ki se jim zdijo uporabni in v praksi izvedljivi. Skoraj vsi bralci so nasvete iz priročnika v preteklosti že prenesli iz teorije v prakso in bili (po njihovi oceni) pri tem uspešni. Slovenci priročnike ocenjujejo kot vir pozitivnih sprememb v njihovem življenju. Zraven priročnikov uporabljajo tudi druge oblike samopomoči, v največji meri jogo in meditacijo, raziskava pa kaže, da se po pomoč obračajo tudi na strokovno usposobljeno osebje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: samopomoč, priročniki, motivi za branje, tehnike branja, učinki branja, magistrske naloge
Objavljeno: 07.06.2021; Ogledov: 433; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

9.
Žensko podjetništvo na Goriškem
Irena Polanc, 2015

Opis: Žensko podjetništvo je v Sloveniji vse bolj prisotno in vsakdanje. Ženske podjetnice srečujemo na vsakem koraku, le redko pa se sprašujemo, kako so podjetnice postale in s čim vse se morajo na svoji podjetniški poti srečevati. Naloga se osredotoča na ženske podjetnice na Goriškem, natančneje na motive, zaradi katerih se odločajo za podjetništvo, in na ovire, s katerimi se na svoji podjetniški poti srečujejo. Obravnavana regija je majhna in o vlogi podjetnic v njej v literaturi ni veliko zapisov. Sedem goriških podjetnic je odgovarjalo na vprašanja, ki so nas pripeljala do končnih ugotovitev. Na podjetniško pot jih večinoma vodi močna želja in tako je vstop v podjetništvo posledica zavestne odločitve. Čeprav podjetnice na samostojno pot včasih vodi tudi nuja zaradi brezposelnosti ali težav z zaposlitvijo, pa večina dobro ve, kaj si želi in se temu tudi popolnoma preda. Pri tem vztrajno premagujejo ovire, ki se vedno pojavljajo. Tako morajo uspešno usklajevati družinsko in podjetniško sfero, saj ženski delež v družinskem življenju še vedno ni enak moškemu. Družina je lahko včasih precej ovirajoč faktor, zaradi katerega ženski podjetnici zmanjka energije za podjetništvo, kar ima lahko negativne posledice. Pomembno je, da jo družina razume in podpira ter ji tudi pomaga, predvsem je tu pomembna partnerjeva vloga. Ženske podjetnice pogrešajo tudi večjo spodbudo države in okolja, v katerem živijo, ter možnost organiziranega povezovanja. Prav to pomanjkanje spodbude in podpore je ena izmed ovir, saj morajo tako same iskati rešitve in priložnosti, ki jih s skupno organizacijo mogoče ne bi bilo treba, vedno znova pa se spopadajo tudi s finančnimi težavami. Kljub vsemu pa so ženske podjetnice s svojo odločitvijo zelo zadovoljne in svoje odločitve ne obžalujejo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: žensko podjetništvo, Goriška, motivi za podjetništvo, ovire v podjetništvu, ženska podjetnica
Objavljeno: 26.07.2021; Ogledov: 360; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (404,94 KB)

10.
Motivi za nakup čebeljih izdelkov
Barbara Mljač, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nakupno vedenje, potrošnik, motivi, čebelji izdelki, zdravje
Objavljeno: 05.11.2021; Ogledov: 246; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh