1. |
2. Vpliv delovnega okolja na kakovostno delovno življenje v organizacijah na Dolenjskem : magistrska nalogaDenis Janc, 2024, magistrsko delo Ključne besede: delovni faktorji, delovno življenje, javne organizacije, gospodarske organizacije, ustvarjalnost, zadovoljstvo, motiviranost, stres Objavljeno v ReVIS: 22.07.2024; Ogledov: 473; Prenosov: 18 Celotno besedilo (1,54 MB) |
3. |
4. Vpliv komunikacije na reševanje težav, motiviranost in uspešnost zaposlenih : diplomska nalogaUrška Fabjan, 2014, diplomsko delo Opis: Raziskovalno vprašanje (RV) : Podjetja si v današnjem času želijo biti uspešnejša na vseh področjih svojega poslovanja, saj le tako lahko dosežejo poslovanje, ki si ga želijo in ki jim omogoča obstoj na trgu. Zelo pomembni so tudi odnosi, ki jih imajo s svojimi poslovnimi partnerji, odjemalci in s eveda zaposlenimi, pri tem pa ima zelo pomembno vlogo komunikacija. Če hočemo v organizaciji izboljšati kakovost komuniciranja z zaposlenimi , jim moramo nameniti več časa ter jim s pogovorom in pohvalo potrditi pripadnost v organizaciji. V nalogi smo se za to osredotočili na komunikacijo in na iskanje priložnosti za izboljšave v večjem podjetju v jugovzhodnem delu Slovenije. Namen: V večji organizaciji v sektorju X smo ugotavljali in analizirali trenutno stanje na področju komuniciranja med zaposlenimi in vodji. Prav tako smo na podlagi ankete podali predloge za izboljšave. V teoretičnem delu naloge smo podali ključne sestavine, ki so potrebne za obvladovanje področja komunikacije. V praktičnem delu smo analizirali trenutno stanje v organizaciji in s pomoč jo ankete prišli do konkretnih rezultatov. Metoda: Organizacija ima več možnosti , s katerimi lahko meri učinkovitost in uspešnost komuniciranja. Naredili in izvedli smo anketo, s katero smo ugotavljali raven zadovoljstva zaposlenih s komunikacijo v podjetju. Rezultati: Mnenj a anketirancev oziroma rezultati analize so se nekoliko razlikovali od tez, ki smo jih zastavili. Rezultati so nas opozorili na ključne težave, ki j im bo potrebno posvetiti več pozornosti. Osredotočiti se bo potrebno tudi na prednosti, ki jih smatramo kot konkurenčne prednosti. Organizacija: Zelo pomembno je , da se organizacija osredotoči na komunikacijo in poskuša na tem področju ugotoviti, kje in kaj mora izboljšati, da lahko doseže raven, ki si jo želi. Izvedena anketa nam to pove, vendar pa nima primerjalne vrednosti, ker jo na enak način še nismo izvedli, zato nimamo primerne primerjave . Zelo pomembno je, da anketo izvajamo sistematično in na ta način ugotavljamo napredek in izboljšave na istem področju. Predvsem dobimo povratno informacijo, kje je zaznan napredek ter kje moramo še naprej iskati priložnosti in možnosti za izboljšave. Družba: Za organizacijo je pomembno, da ima vzpostavljeno komunikacijo, ki temelji na vrednotah zaposlenih. Ker so zaposleni v organizaciji del sodobne družbe, lahko njihov pogled na komunikacijo v organizaciji prenesemo na sodobno družbo. Originalnost: Zastavljen cilj diplomske naloge je v najkrajšem možnem času dvigniti raven komunikacije v organizaciji na najvišjo možno raven. Z izvedbo ankete smo skušali ugotoviti pomanjkljivosti in na tem področju poiskati možne rešitve. Omejitve / nadaljnje raziskovanje : Pri vseh spremembah se pojavljajo dejavniki tveganja, ki jih moramo upoštevati in so povezani s celovitostjo in z obsegom naloge ter s težavami pri obvladovanju sprememb. Raziskava v diplomski nalogi je časovno omejena in prilagojena trenutnemu stanju v organizaciji. Ključne besede: vodja, komunikacija, motiviranost, uspešnost, zaposleni, organizacija Objavljeno v ReVIS: 20.08.2021; Ogledov: 1559; Prenosov: 0 Gradivo ima več datotek! Več... |
5. Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih na visokošolskem zavodu : magistrska naloga študijskega programa druge stopnjeDamjana Zupan, 2010, magistrsko delo Opis: Pojem organizacijska klima lahko opišemo kot splošno počutje zaposlenih na delovnem
mestu. Zaposleni se različno odzivajo na dogodke v organizaciji, na spremembe in nove
sodelavce. Vse to pa vpliva na počutje. Pojem organizacijska klima je širši od zadovoljstva
zaposlenih na delovnem mestu. Z dovršenim sistemom oblikovanja dobre organizacijske
klime ima organizacija dobre možnosti, da posledično doseže večje zadovoljstvo zaposlenih.
To pa je bistveno za dosego vidnih rezultatov na trgu. Organizacije se vse bolj zavedajo, da so
ključ do uspeha motivirani zaposleni, posebno tisti, ki se poistovetijo z organizacijo in svoje
delo dojemajo celovito, kot doprinos celotni organizaciji.
V prvem delu naloge opisujemo in pojasnjujemo pomen pojmov, kot so zadovoljstvo
zaposlenih, organizacijska kultura in organizacijska klima. Vsi trije pojavi so pomemben člen
organizacije, saj vplivajo na učinkovitost in kakovost izvedbe delovnih procesov, poleg tega
pa so med seboj povezani ter eden brez drugega ne obstajajo. Če podjetje teži k trajnemu
zadovoljstvu zaposlenih in če so zaposleni dejansko zadovoljni na delovnem mestu, potem se
to zadovoljstvo prenese na večji del organizacije, tako da postane klima v organizaciji ugodna
in pozitivna. Dolgoročno se spreminja tudi kultura organizacije. Hkrati pa je povezava
mogoča tudi v obratni smeri. Če ima podjetje dobro zastavljeno kulturo podjetja, katero je
gradilo leta, morda celo desetletja, bo posledično tudi klima v organizaciji ugodna. Pozitivno
naravnano vzdušje v organizaciji pa vpliva tudi na dobro počutje med zaposlenimi in s tem na
vsesplošno zadovoljstvo. S preučevanjem različnih dejavnikov lahko ugotavljamo, kakšna
klima vlada v organizaciji in ali so zaposleni zadovoljni na delovnem mestu. Takšno
preučevanje smo izvedli na primeru dveh visokošolskih zavodov. Tako smo prvi, teoretični
del naloge podkrepili s praktičnim primerom, izpostavili dejavnike, ki vplivajo na
zadovoljstvo v organizaciji, jih ocenili, na koncu naloge pa smo predstavili tudi rezultate
raziskave in podali svoje predloge za izboljšanje. Ključne besede: organizacijska klima, zaposleni, počutje, zadovoljstvo, motiviranost, organizacija, konkurenca Objavljeno v ReVIS: 26.07.2021; Ogledov: 1390; Prenosov: 50 Celotno besedilo (962,22 KB) |
6. |