Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Multikulturne kompetence medicinskih sester
Tina Vovk, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: multikulturnost, multikulturne kompetence, etnocentrizem, kulturno kompetentna zdravstvena nega
Objavljeno: 15.01.2018; Ogledov: 3108; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

2.
3.
Vzgoja in izobraževanje romskih otrok – študija primera
Vida Turk, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: multikulturnost, romski otroci, vzgoja in izobraževanje učencev Romov
Objavljeno: 24.10.2022; Ogledov: 408; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (869,27 KB)

4.
Umetniško udejstvovanje migrantov in njihovih potomcev kot uspešen model integracije v slovensko družbo
Andreja Potočnik, 2022

Opis: Migracijski tokovi v Evropo in posledično v Slovenijo so čedalje bolj obsežni in zahtevajo prilagajanje obstoječe države sprejemnice na novo družbeno strukturo ter skrb za ranljive skupine – begunce, imigrante in prosilce za azil, ki potrebujejo takojšnjo podporo in vključitev v procese učinkovite integracije. Namen naloge je zbrati in sistematično pregledati različne vidike migrantske problematike, od pogostega nerazumevanja terminologije, ki označuje priseljence, vzrokov za njihove migracije, javnih diskurzov do aktualne področne zakonodaje, ki ureja integracijsko politiko v Republiki Sloveniji. Posebno pozornost namenjamo prav procesom vključevanja, med katerimi nas še posebej zanima vključevanje priseljencev preko umetnostnih vsebin. Izhajamo iz predpostavke, da nekateri priseljenci prinašajo s seboj določena znanja na umetniškem področju, obenem pa udejstvovanje preko kulturnih vsebin tudi vsem drugim omogoča ohranjanje in negovanje njihovega kulturnega izročila. Ugotovili smo, da so migranti podvrženi diskriminaciji in da s (pro)aktivnim udejstvovanjem v polju umetnosti lahko ozaveščajo širšo družbo o svoji kulturni dediščini in doprinesejo h kulturni raznolikosti in harmoničnemu sobivanju. V sklepnem delu naloge smo preko izbranih dobrih praks pri nas, ki smo jih preučevali na primerih nevladnih organizacij ter izvedbe lastne raziskave – zbiranje podatkov s pomočjo polstrukturiranih intervjujev, oblikovali možne module vključevanja ranljivih skupin migrantov in njihovih potomcev iz Afrike in Srednjega vzhoda v umetniške vsebine, ki lahko zadovoljijo njihove potrebe in obenem obogatijo naše vse bolj multikulturno okolje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: migracije, integracija, umetnost, multikulturnost, kulturno izročilo, potrebe migrantov, umetnostna terapija, magistrske naloge
Objavljeno: 06.01.2023; Ogledov: 599; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh