Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Prisilna odstranitev tujca iz države
Matjaž Marolt, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: prepoved vstopa, pridržanje tujcev, evropsko državljanjstvo
Objavljeno: 26.10.2017; Ogledov: 2493; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (550,65 KB)

4.
Internacionalizacija na nemški trg - primer Podjetja X
Valentina Geršak, 2018

Opis: V magistrskem delu smo na osnovi teorije internacionalizacije in študije primera Podjetja X na nemški trg opredelili procese in pomen internacionalizacije slovenskih podjetij. Zajeto je dosedanje raziskovanje te teme, opredelitev internacionalizacije, njene dimenzije in instrumenti, motivi za odločitev, procesi, dejavniki in ovire. V delu s pregledom literature in dokumentacije preverjamo,ali so lahko podjetja konkurenčna in uspešna le ob uspešni internacionalizaciji na tuje trge ter na osnovi analize delovanja in poslovanja Podjetja X in ali je internacionalizacija na nemški trg pomembna za nadaljnjo širitev in razvoj podjetja.Internacionalizacija je zelo kompleksen pojem, ki je opredeljen v več teorijah, ki so predstavljene v predloženem delu. Kaže se v različnih oblikah in vključuje različne dimenzije glede na zapletenost mednarodnega gospodarskega sodelovanja med podjetji. Pomembni dejavniki so tudi motivi, ovire in težave, s katerimi se soočajo podjetja pri vstopu na tuje trge. Odločitev o izbiri tujega trga, na katerega se bo podjetje vključevalo,je zelo zahtevno, saj s seboj potegne tako strategijo vstopa kot tudi prakse v samem procesu, poteka pa lahko s pomočjo različnih opisanih modelov. Preverili smo,kakšen je program za spodbujanje internacionalizacije za različna obdobja na državni ravni ter kakšna je praksa slovenskih podjetij na tem področju.Nato smo podrobneje opredelili Podjetje X, s čim se ukvarja, kakšen je tržni položaj, kako ravnajo s človeškimi viri. Predstavljena je panoga podjetja in raziskava nemškega trga. Velik poudarek je tudi na analizi vstopa podjetja na nemški trg, kakšno je dosedanje stanje, kateri so motivi in dejavniki za internacionalizacijo, kakšni so načrti za prihodnost. Zanimale so nas tudi oblike vstopa na nemški trg, kateri dejavniki so vplivali na izbor. V raziskavi smo uporabili PEST in SWOT analizo vstopa podjetja na nem
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: internacionalizacija, oblike vstopa, nemški trg, mednarodni trg
Objavljeno: 06.07.2018; Ogledov: 2915; Prenosov: 255
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

5.
Zasnova Born global kot strategija vstopa na tuje trge
Miran Kajtna, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: internacionalizacija, mala podjetja, srednje velika podjetja, tuji trgi, strategija vstopa, diplomsko delo
Objavljeno: 05.07.2019; Ogledov: 2440; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

6.
Vstop podjetja X na trg Brazilije na področju zobozdravstva
Urška Zagožen, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mednarodno poslovanje, strategija, način vstopa, Brazilija, zobozdravstvo
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 1168; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (637,19 KB)

7.
Uvedba nove znamke Blossom na trg
Gaja Pazlar, 2023

Opis: V današnjem svetu je trg preplavljen z različnimi znamkami. Uvedba nove blagovne znamke na trg postaja vse bolj kompleksen proces, ki pred začetkom zahteva zbiranje podatkov z različnih področij. V diplomskem delu smo proučili določene komponente, ki nam bodo pomagale pri uvedbi nove znamke kozmetičnih produktov na trg. Med komponentami proučevanja je tudi raziskava trga s pomočjo anketnega vprašalnika, ki kaže, da je za ljudi najpomembnejša kvaliteta znamke, zaradi katere ostanejo zvesti določeni blagovni znamki. Ugotovili smo, da kupci kozmetične izdelke največkrat kupujejo v fizičnih trgovinah ter da jih zanimajo razvojno naravnane znamke. Ugotovitve so prikazane v tržni raziskavi o uvedbi nove znamke na trg. Anketni vprašalnik je izpolnilo 264 ljudi z območja celotne Slovenije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Blagovna znamka, uvajanje blagovne znamke, ciljna skupina, raziskava trga, strategija vstopa na trg, znamčenje, identiteta znamke, moč znamke, obljuba znamke, podoba znamke.
Objavljeno: 04.07.2023; Ogledov: 318; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

8.
Strategije vstopa podjetja Dewesoft, d. o. o., na tuje trge
Sara Vozel, 2023

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje Dewesoft, d. o. o., ki razvija in izdeluje vsestranske sisteme za zajem podatkov. Cilj raziskave je prikazati ključne dejavnike, ki vplivajo na odločitev podjetja o vstopni strategiji za tuji trg, konkurenco ter s katerimi tveganji se srečuje za vstop. Ugotovili smo, da je podjetje izbralo ustrezno strategijo vstopa ter da posluje zelo uspešno in inovativno. Na koncu smo ob ugotovitvah raziskave podali še nekaj predlogov za nadaljnji razvoj in poslovno prakso podjetja, za katere menimo, da bi lahko prinesli še dodatno rast in uspeh podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Mednarodno poslovanje. Dewesoft, d. o. o. Strategije vstopa na tuje trge. Konkurenca. Tveganje.
Objavljeno: 11.01.2024; Ogledov: 200; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh