Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 29
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA TIKRA D. O. O.
Goran Barišić, 2016

Opis: Moderno poslovanje temelji na hitri odzivnosti podjetja na trg kot tudi na odzivu na družbeno-politično situacijo, ki vpliva na poslovanje vsakega podjetja. Sposobnost hitrega prilagajanja, iznajdljivosti in hitrega učenja so ključni dejavniki za uspeh, tako podjetja kot podjetnika. Rast podjetja je rezultat zavestnega, premišljenega in strateško-taktičnega načrtovanja, ki nastane s pomočjo iskrenih odgovorov podjetnika samemu sebi, brainstorminga s sodelavci kot tudi zunanjega svetovanja. V diplomskem delu obravnavam družbo Tikra d. o. o. in njene možnosti za rast. V diplomskem delu sem na začetku predstavil teoretična izhodišča za rast podjetja, ki sem jih povezal s stanjem podjetja. Izvedene so bile različne analize – od različnih finančnih analiz do analize SWOT, ki prikaže podjetju kje in kaj lahko izboljša v svojem poslovanju. Preko teh analiz ter primerjave z drugimi podjetji sem prišel do zaključka, da ima družba Tikra d. o. o. priložnost za rast, ki jo mora izkoristiti. Podjetje ima znanja, ki so predvsem kemijsko-tehnološka in potrebuje dodatna znanja na področju marketinga, četudi najeta, s katerimi bo poskušalo povečati prepoznavnost produktov podjetja in s tem podjetja. Priporočen način rasti je generična rast in diverzifikacija, saj družba lahko začne eksponentno rasti že s povečanjem prodaje, ker njihove trenutno neizkoriščene proizvodne kapacitete podjetju to omogočajo. Cilj diplomskega dela je poiskati poti do rešitev, s katerimi bo družba lahko ponovno zabeležila rast prodaje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, načrtovanje rasti, generična rast, povečanje prodaje
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3465; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

2.
Vpliv izbranih elementov pospeševanja prodaje na nabavno funkcijo v podjetju
Rok Tacer, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabava, nabavne funkcije, pospeševanje prodaje, tržno komuniciranje, diplomsko delo
Objavljeno: 17.11.2017; Ogledov: 3421; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (850,68 KB)

3.
Poslovni načrt za rast podjetja Mana Omerzu d. o. o.
Janez Omerzu, 2017

Opis: Namen diplomskega dela je raziskati in analizirati možnosti za rast in razvoj podjetja Mana Omerzu d. o. o. Z diplomskim delom sem želel poiskati in predstaviti najbolj primerne načine za širitev in večanje obsega poslovanja. Analiziral sem trenutno stanje podjetja, predstavil njegove trenutne dejavnosti in obseg poslovanja, ga primerjal s konkurenčnimi podjetji, opravil tudi analizo trga ter tako prišel do potencialnih strategij, ki bodo podjetju omogočile doseganje zastavljenih ciljev. Ugotovil sem, da je podjetje v primerjavi s konkurenco razmeroma majhno in dosega manjšo prodajo in manjši tržni delež kot večina konkurenčnih podjetij. Vendar razmere na trgu in potencial znotraj podjetja kažejo, da obstaja velik potencial, da podjetje raste in se približa prodajnim številkam konkurence. Rast prodaje in prihodkov lahko podjetje dosega samo s širitvijo poslovanja izven svoje geografske regije, kjer trenutno dosega večji del svojih prihodkov. Širitev bi podjetje lahko doseglo na dva načina: z večanjem števila terenskih prodajnih zastopnikov oziroma komercialistov ter z odpiranjem novih poslovnih enot, ki bi bile usmerjene k prodaji manjšim podjetjem in obrtnikom ter kmetijam, gozdarjem in gospodinjstvom. Za širitev obsega poslovanja so seveda zraven vseh ostalih resursov potrebna tudi finančna sredstva. Z analizo sem ugotovil, da predvideni načini in strategije širitve ne zahtevajo preobsežnih finančnih sredstev, sploh če jih izrazimo v deležu celotne prodaje, ki jo podjetje dosega. Podjetje lahko večji del vložkov financira bodisi iz tekočega poslovanja bodisi iz akumuliranega kapitala lastnika iz naslova dobičkov predhodnega poslovanja. Za morebitno potrebo po financiranju s pomočjo bančnega kredita pa ima podjetje dobre bonitetne ocene in dobre kazalnike poslovanja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, nova podružnica, novi zaposleni, rast prodaje, širitev podjetja
Objavljeno: 07.03.2018; Ogledov: 3051; Prenosov: 190
.pdf Celotno besedilo (702,54 KB)

4.
Mlekarna Celeia in širitev prodaje na bolgarski trg (Analiza tržišča in vstop pojetja Mlekarna Celeia na bolgarski trg)
Ivan Serec, 2017

Opis: Magistrska naloga obravnava tematiko, povezano s podjetjem Mlekarna Celeia in možnostmi oziroma priložnostmi za vstop podjetja na novi vzhodni trg. Mlekarna Celeia je uspešna slovenska mlekarna in eden izmed vodilnih ponudnikov mlečnih izdelkov na slovenskem trgu. Trenutno večji izziv za management je odločitev o vstopu podjetja na novi bolgarski trg. Začetki dejavnosti podjetja segajo v medvojna leta prejšnjega stoletja, ko so v manjših proizvodnih obratih začeli polniti mleko. Mlekarna Celeia, podjetje, kot ga poznamo danes, pa je sodobna mlekarna z okolju prijazno tehnologijo in s proizvodnim programom, ki sledi svetovnim usmeritvam na trgu. Lastne proizvode trži pod blagovno znamko Zelene doline, ki ponuja bogat asortiment izdelkov. Odlikuje jih kakovost in narejeni so izključno iz svežega slovenskega mleka, mleka brez gensko spremenjenih organizmov. Izdelki Mlekarne Celeia povezujejo naravo in tradicijo. To so temelji, na katerih podjetje gradi svojo strategijo in razvija strategijo prodaje na posameznih trgih. Mlekarna Celeia je (poleg slovenskega trga) trenutno prisotna še na vseh trgih nekdanje Jugoslavije. Mlekarna sledi cilju biti najuspešnejša slovenska mlekarna, ostati med vodilnimi ponudniki v Sloveniji in postati pomemben ponudnik na trgih jugovzhodne Evrope. Bolgarski trg ponuja tako možnost kot priložnost. Posamezna podjetja se za vstop na tuji trg odločajo zaradi različnih vzrokov in dejavnikov. Odločitev podjetja za vstop na posamezen trg pa je odvisna predvsem od značilnosti tega trga. Podjetje Mlekarna Celeia ocenjuje trenutno dejansko stanje in predvideva podobnost novega bolgarskega trga s trgi, na katerih že izvaja dejavnost prodaje. Naloga poskuša obrazložiti pomembnost teme za samo podjetje in okolje podjetja. Z analitičnim pristopom odgovarja na nekatera vprašanja, ki vzbujajo največ negotovosti pri sprejemanju odločitev ob vstopu na novi trg.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: predstavitev podjetja, strategija podjetja, strategija prodaje, vstop na tuji trg, zunanji in notranji dejavniki, distribucija, potrošniki, produkti, cene.
Objavljeno: 07.03.2018; Ogledov: 3481; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

5.
Načrt trženjskega komuniciranja za podjetje Ajda d. o. o.
Barbara Pratneker, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženjsko komuniciranje, trženje, komunikacija podjetij, pospeševanje prodaje
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 2706; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

6.
Raba animiranih vsebin rokic v komercialne namene
Admir Omerović, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: animirani junaki, pospeševanje prodaje, otrok, raziskava, prodaja, trženje
Objavljeno: 04.04.2018; Ogledov: 2392; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

7.
8.
Vloga spletne trgovine v sodobnem podjetniškem poslovanju
Kristina Zaponšek, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletna trgovina, pospeševanje prodaje, spletno okolje, management znanja
Objavljeno: 24.04.2018; Ogledov: 2865; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (1022,00 KB)

9.
Poslovni načrt - gojenje sivke v Pomurju
Matej Kolenc, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, podjetništvo, družinsko podjetje, načrt prodaje, marketinško načrtovanje
Objavljeno: 10.05.2018; Ogledov: 2904; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (643,48 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh