Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Optimizacija nabavnega procesa v podjetju "X"
Jana Furlan, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabava, nabavni trg, nabavne odločitve, poslovna uspešnost, diplomsko delo
Objavljeno: 16.11.2017; Ogledov: 1958; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (727,27 KB)

2.
Vpliv izbranih elementov pospeševanja prodaje na nabavno funkcijo v podjetju
Rok Tacer, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabava, nabavne funkcije, pospeševanje prodaje, tržno komuniciranje, diplomsko delo
Objavljeno: 17.11.2017; Ogledov: 1874; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (850,68 KB)

3.
Poslovni načrt podjetja ZD
Marko Rožman, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, potrošnik, financiranje, nabava, prodaja, investicije
Objavljeno: 10.04.2018; Ogledov: 1456; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (250,61 KB)

4.
Analiza nabavne politike v podjetju
Maja Zoran, 2016

Opis: Nabava je prisotna v vsakem podjetju, saj je odgovorna za oskrbo materialov in informacij. Podjetja morajo zaradi vse večje konkurence optimizirati poslovanje na vseh področjih. Nabava je poslovna funkcija, ki pravočasno, po primerni ceni, s potrebno količino in ustrezno kakovostjo oskrbuje proizvodna podjetja s surovinami, materiali in energijo. Zadnja leta se nabava v podjetjih spreminja, kar se kaže v čedalje večjem zanimanju managerjev in nabavnega osebja. Gospodarna in učinkovita nabavna funkcija pripomore k učinkovitosti podjetja. Nabavne odločitve vplivajo na uspešnost podjetja, saj še tako majhna privarčevana vsota pri nabavi prispeva k dobičku podjetja. Nabavni proces se razlikuje od podjetja do podjetja, faze nabave pa se izvajajo po vrstnem redu. V teoretičnem delu je predstavljen pojem in pomen nabave, organiziranje nabave ter nabavno poslovanje. V empiričnem delu je predstavljena nabava v manjšem gradbenem podjetju, proces nabavnega poslovanja in podani predlogi za optimizacijo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabava, nabavni proces, nabavna funkcija, poslovni uspeh, zaloge
Objavljeno: 22.08.2018; Ogledov: 1999; Prenosov: 233
.pdf Celotno besedilo (905,84 KB)

5.
6.
Oblikovanje strateške nabave v proizvodnem podjetju
Nataša Ogris, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabava, strateška nabava, dobavitelji, konkurenca, zaloge
Objavljeno: 23.01.2019; Ogledov: 1459; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

7.
Organiziranost nabave v podjetju Kompas shop, d. d.
Jure Rusjan, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabava, nabavni proces, dobavitelji, kakovost izdelkov, diplomsko delo
Objavljeno: 15.11.2019; Ogledov: 952; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1014,69 KB)

8.
Analiza zadovoljstva kupcev
Tatjana Budja, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Ekonomija, zadovoljstvo kupcev, trgovina na debelo, nabava, prodaja, logistika
Objavljeno: 05.01.2021; Ogledov: 134; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (924,08 KB)

9.
Analiza vedenja potrošnikov v času pandemije COVID-19
Aleksandra Babič, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrošniki, kupci, vedenje potrošnikov, prodaja, nabava, pandemija, COVID-19, magistrsko delo
Objavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 84; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (3,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh