1. |
2. |
3. |
4. Analiza nabavne politike v podjetjuMaja Zoran, 2016 Opis: Nabava je prisotna v vsakem podjetju, saj je odgovorna za oskrbo materialov in informacij. Podjetja morajo zaradi vse večje konkurence optimizirati poslovanje na vseh področjih. Nabava je poslovna funkcija, ki pravočasno, po primerni ceni, s potrebno količino in ustrezno kakovostjo oskrbuje proizvodna podjetja s surovinami, materiali in energijo. Zadnja leta se nabava v podjetjih spreminja, kar se kaže v čedalje večjem zanimanju managerjev in nabavnega osebja. Gospodarna in učinkovita nabavna funkcija pripomore k učinkovitosti podjetja. Nabavne odločitve vplivajo na uspešnost podjetja, saj še tako majhna privarčevana vsota pri nabavi prispeva k dobičku podjetja. Nabavni proces se razlikuje od podjetja do podjetja, faze nabave pa se izvajajo po vrstnem redu. V teoretičnem delu je predstavljen pojem in pomen nabave, organiziranje nabave ter nabavno poslovanje. V empiričnem delu je predstavljena nabava v manjšem gradbenem podjetju, proces nabavnega poslovanja in podani predlogi za optimizacijo. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: nabava, nabavni proces, nabavna funkcija, poslovni uspeh, zaloge Objavljeno: 22.08.2018; Ogledov: 3287; Prenosov: 329
Celotno besedilo (905,84 KB) |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |