Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Nakup stanovanja z vidika potrošnika
Lea Halužan, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nepremičnine, nakup, stanovanje, prodajna pogodba, zemljiška knjiga
Objavljeno: 08.05.2018; Ogledov: 1621; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

4.
Rešitev stanovanjskega problema z nakupom stanovanja ali najemom
Mirjana Murgec, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: bančni posli, krediti, stanovanjski krediti, najem, nakup, hipoteka, diplomsko delo
Objavljeno: 10.07.2018; Ogledov: 1689; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (397,72 KB)

5.
Področje nepremičnin z vidika mlajše in starejše populacije v Republiki Sloveniji
Barbara Kolar, 2017

Opis: Magistrsko delo obravnava problematiko mlajše in starejše populacije na področju nepremičnin. Obravnavani populaciji imata nekaj skupnih in nasprotujočih si lastnosti/značilnosti. Mladi v starosti med 18. in 35. letom v visokem odstotku še vedno živijo doma pri starših. Želijo si osamosvojitve, ki bi jim predstavljala odhod od doma, vendar jim to otežujeta brezposelnost ter posledično pomanjkanje finančnih sredstev. V nasprotju z mladimi pa si starejši ne želijo oditi od doma. V lastni nepremičnini želijo ostati kar se da dolgo in odlašajo z odhodom v institucionalne oblike bivanja. Pomanjkanje finančnih sredstev je otežujoč dejavnik tudi pri starejših. To predvsem občutijo tisti posamezniki, ki živijo sami v gospodinjstvu oziroma v lastni, velikokrat preveliki hiši. V teoretičnem delu smo se predvsem osredotočili na položaj mladih v državi, njihov ekonomski status in stanovanjske razmere. Navedli smo možnosti stanovanjske namestitve mladih, kot so najem neprofitnega stanovanja, bivanje pri starših, bivanje v študentskem domu, dedovanje stanovanja in pomoč v zameno za stanovanje. V nadaljevanju smo opozorili na staranje prebivalstva tako v Sloveniji kot v svetu. Predstavili smo stanovanjske probleme starejših, njihov ekonomski status ter podrobneje opisali institucionalne storitve za starejše. Med njimi smo posebej izpostavili dom za starejše in oskrbovana stanovanja. Ker se zavedamo, da si starejši želijo čim dlje ostati doma, smo predstavili tudi možnosti prilagoditve njihove nepremičnine. Zadnji dve poglavji teoretičnega dela pa podrobneje predstavljata razlike med lastništvom in najemništvom nepremičnine ter njihovo financiranje. Teorijo smo dodatno podkrepili še z informacijami, zbranimi z intervjujema, in sicer z nepremičninskim posrednikom in finančnim svetovalcem. Empirični del naloge vsebuje izsledke raziskave, v kateri smo zajeli mlajšo populacijo v starosti od 18. do 35. leta, ki še živi pri starših, in starejšo populacijo v starosti 60 in več let, ki še ne živi v institucionalnih namestitvah. Ugotovitve kažejo, da mlajši populaciji odhod od doma predvsem otežujejo ekonomski razlogi ter da bi se starejši iz trenutne bivanjske namestitve odselili le v primeru previsokih stroškov vzdrževanja ali zmanjšane samostojnosti pri hišnih opravilih in osebni oskrbi. Spoznali smo, da bi mlajši hitreje sprejeli odločitev za selitev iz trenutne nepremičnine kot starejši. Še najtežje bi z gotovostjo zatrdili, da si tako mlajša kot starejša populacija ne želita skupnega bivanja v isti nepremičnini.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mlajši, starejši, nakup, najem
Objavljeno: 12.07.2018; Ogledov: 1525; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (8,88 MB)

6.
Psihološki dejavniki nakupa nepremičnin v Sloveniji
Dušan Ličar, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nakupno vedenje, nakup nepremičnine, psihični dejavniki nakupa nepremičnin
Objavljeno: 30.07.2018; Ogledov: 1328; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

7.
8.
Analiza obnašanja potrošnikov pri nakupu zimskih pnevmatik
Peter Lipar, 2015

Opis: Diplomska naloga obravnava temo obnašanja potrošnikov. Obnašanje potrošnikov je proces, kjer potrošnik izbere, kupi, uporablja in zavrže izdelke ali storitve, s katerimi poskuša na najboljši način zadovoljiti svoje potrebe in želje. Pri tem nanj deluje vrsta različnih notranjih in zunanjih dejavnikov, ki vplivajo na njegovo odločitev. Raziskava obnašanja potrošnikov je narejena na primeru nakupa zimskih pnevmatik. Med ponudniki le-teh vlada močna konkurenca, zato je pomembno, da poznajo in razumejo obnašanje potrošnikov ter si s tem zagotovijo konkurenčno prednost. V empiričnem delu diplomske naloge so predstavljeni dejavniki, ki imajo največji vpliv na potrošnika pri nakupu zimskih pnevmatik, ter ostale ugotovitve in rezultati analize obnašanja potrošnikov pri nakupu zimskih pnevmatik.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrošnik, obnašanje potrošnikov, nakup, dejavniki, zimske pnevmatike
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 1569; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

9.
Varnost spletnih plačil pri nakupovanju pri slovenskih in mednarodnih spletnih trgovcih
Nika Herak, 2017

Opis: Z razvojem interneta se razvija tudi spletno nakupovanje, ki je danes vse bolj priljubljeno med mladimi, starimi med 26 in 30 let. V magistrski nalogi posebej izpostavljamo varnost spletnih plačil, osnovne varnostne mehanizme in dodatno zaščito, s katero je plačilo nakupa na spletu še bolj varno. Da bi preverili, kateri spletni trgovci delajo v skladu z evropskimi smernicami o varnosti spletnih plačil, smo testirali nekaj slovenskih in mednarodnih spletnih trgovcev ter tako ugotovili, kateri spletni trgovci poslujejo v skladu s smernicami oziroma imajo pri plačilu s kreditno ali plačilno kartico vključeno dodatno zaščito (varnostni standard 3-D Secure). Z anketnim vprašalnikom smo zbrali in analizirali različne informacije, stališča in mnenja o tem, kako so anketirani seznanjeni z varnostjo plačil pri spletnem nakupu, ali poznajo nevarnosti, do katerih lahko pride pri spletnem nakupovanju, pri katerih spletnih trgovcih (slovenskih ali tujih) največ kupujejo, ali poznajo varnostni standard 3-D Secure itd.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletni nakup, spletna trgovina, varnost, spletna plačila, smernice, 3-D Secure
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 1555; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

10.
Vpliv osebne in funkcionalne skladnosti na nakup nepremičnin v Sloveniji
Nataša Fabris, 2018

Opis: Doktorska disertacija se nanaša na vpliv osebne skladnosti in funkcionalne skladnosti na prednostne izbire in nakupne izbire nepremičnine. Funkcionalna skladnost pomeni, da večja, kot je skladnost med zaznanimi uporabniškimi lastnostmi stanovanja (v povezavi s stanovanjskimi prostori, namenjenimi za spanje, dnevno bivanje, prehranjevanje in vzdrževanje, stroški za nakup in vzdrževanje stanovanja) in kupčevimi želenimi lastnostmi stanovanja, večja je verjetnost, da bo kupec motiviran za nakup dotičnega stanovanja. Raziskovalci so z empiričnimi raziskavami ugotovili, da poleg same funkcionalne skladnosti vpliva na prednostne lastnosti in izbiranje nepremičnine tudi osebna skladnost oziroma samokongruenca. Samokongruenca je definirana kot stopnja skladnosti med videzom proizvoda in kupčevo osebnostjo. Pri tem gre za simbolični pomen, ki ga ima izdelek. Samokongruenca vpliva na izbor proizvoda v pozitivnem smislu, in sicer večja, kot je skladnost samokongruence z videzom oziroma podobo proizvoda, bolj je kupec nagnjen k nakupu tega izdelka. Samokongruenca ima več dimenzij. Obstajajo vsaj tri zasnove samokongruence, ki razlagajo in napovedujejo obnašanje potrošnika. To so aktualna samopodoba, idealna samopodoba ter socialna samopodoba (Sirgy, 1982, str. 288; Sirgy, 1985, str. 50). Sirgy vpelje tudi četrto zasnovo, in sicer idealno socialno-samopodobo (Sirgy, 1990, str. 20). Z našo empirično raziskavo smo skušali ugotoviti, ali obstajajo statistično pomembne razlike med funkcionalno skladnostjo in osebno skladnostjo pri potencialnih kupcih v Sloveniji. Ugotovili smo, da potencialni kupci izražajo statistično pomembne razlike med osebno in funkcionalno skladnostjo. Poleg tega smo ugotovili, da je izmed treh pojavnih oblik samokongruence (aktualna, idealna in socialna samokongruenca) v Sloveniji najpomembnejša idealna samokongruenca. V doktorski disertaciji smo preučevali tudi vpliv neresničnega in zavajajočega oglaševanja lastnosti nepremičnine v procesu izbire in nakupa le te in ugotovili, da ima neresnično oziroma zavajajoče oglaševanje bistven vpliv na osebno in funkcionalno skladnost.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nakup nepremičnin, funkcionalna skladnost, samokongruenca, vedenje potrošnika, oglaševanje, nepremičnine
Objavljeno: 12.03.2019; Ogledov: 1151; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (3,00 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh