Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinško komuniciranje in osebna prodaja v podjetju Kartem d.o.o.
Mojca Ahac, 2023, diplomsko delo

Opis: Dandanes se zaradi boljše informiranosti in izobraženosti kupcev dvigujejo standardi kakovosti in posledično količina truda, vloženega v poslovni odnos. O (ne)uspešnosti delovanja marketinškega komuniciranja odločajo jasni cilji in strategije ter razpoložljivi viri. Podjetje Kartem d.o.o. kot glavni komunikacijski kanal uporablja osebno prodajo. V to vlagajo trud in sredstva, saj menijo, da osebni stik predstavlja večjo vrednost. V prvem teoretskem delu diplomskega dela so predstavljeni problematika ter uporabljene metode in zastavljeni cilji. V drugem empiričnem delu je na kratko predstavljeno podjetje Kartem d.o.o. in njegovo delovanje. V okviru tega je predstavljena uresničitev in sam potek marketinškega komuniciranja v podjetju Kartem d.o.o.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, osebna prodaja, kupci.
Objavljeno v ReVIS: 14.09.2023; Ogledov: 1039; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (980,43 KB)

2.
Ekološka kmetija kot priložnost
Janja Stopinšek Soroszy, Franci Vidic, 2022, strokovni članek

Ključne besede: ekološko kmetijstvo, ekonomika, ekonomska vzdržnost, neposredna prodaja
Objavljeno v ReVIS: 25.01.2023; Ogledov: 1307; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (897,17 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh