Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Delovanje neprofitnih organizacij
Marko Rogelj, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: humanitarne organizacije, neprofitne organizacije, fundacije
Objavljeno: 29.05.2018; Ogledov: 2321; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (788,79 KB)

2.
Med poslanstvom in trženjem zasebnih neprofitnih kulturnih organizacij
Branka Škerl, 2016

Opis: Razlog za začetek delovanja zasebne neprofitne organizacije je običajno poslanstvo. Posamezniki se odločajo za registracijo zasebne neprofitne organizacije pogosto zaradi boljšega zadovoljevanja določenih potreb, podjetniških nagibov in davčnih olajšav, temeljni vzgibi zasebnih neprofitnih dejavnosti po ekonomski teoriji pa so povsem neekonomske narave.Ker je v 21. stoletju prišlo do situacije, ko kapital ne igra več glavne vloge v družbeno-političnih odnosih ljudi, je to lahko tudi čas, daje kulturi prednost pred drugimi področji. Kultura ima možnost krepitve in širitve, kajti razvijanje idejne parole "vrednote in poslanstvo pred kapitalom" ponuja možnost rušenja paradoksa,da je kultura nekoristen "zajedalec davkoplačevalskih sredstev". Da se lahko kulturna dobrina, ki je bolj ali manj tudi javnega značaja,razvije v umetniško platformo, je potrebno, da gre tako posameznik kot organizacija skozi proces ustvarjalnosti. Zasebna neprofitna kulturna organizacija zmore ta proces uspešno izpeljati le, če skrbno prouči poslanstvo in trženje že ob ustanovitvi, paziti pa mora, da tržni vidik ne prevlada nad izpolnjevanjem poslanstva. Zasebne neprofitne kulturne organizacije se s svojim poslanstvom vključujejo na kvazi javni kulturni trg, ki ima zaradi specifičnih lastnosti kulturnih dobrin tudi pomanjkljivosti. Ustanovitev zasebnega zavoda s področja kulture je ustvarjalna odgovornost za kulturo posameznika in s tem tudi naroda.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zasebne neprofitne organizacije, kultura, trženje
Objavljeno: 24.07.2018; Ogledov: 2091; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

3.
Marketing neprofitnih organizacij na primeru organizacije X
Marina Sever, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: neprofitne organizacije, marketing, strateški marketing, marketinški splet, zavod Mačja hiša
Objavljeno: 09.12.2020; Ogledov: 1225; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (686,71 KB)

4.
Vpliv gospodarske krize na delovanje neprofitne organizacije
Aleš Podlogar, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: gospodarska ekonomska kriza, neprofitne organizacije, ustanove
Objavljeno: 12.12.2020; Ogledov: 1321; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (953,04 KB)

5.
Načrtovanje in vodenje kadrovskih projektov
Negrina Nuhanović, 2023

Opis: Vse več podjetij posveča veliko pozornosti kadrom in njihovemu vplivu na poslovanje podjetja. Funkcija kadrovskega menedžmenta je pomembna za izbor dobrih kadrov. Zaposlovanje pravih ljudi je postalo ključ za doseganja ciljev podjetja in konkurenčnosti. Naloga kadrovskih strokovnjakov je dobro poznavanje delovnega procesa in nalog na ključnih delovnih mestih, da lahko zanje najdejo ustrezne kandidate. Uspeh podjetja je v največji meri odvisen od učinkovitosti kadrovske funkcije. Kadrovska funkcija se je v zadnjih letih močno razvila, kar je prispevalo k vključevanju vodij in zaposlenih v dejavnosti, k povečanju učinkovitosti, izobraževanju ... Prvi del diplomske naloge se nanaša na teorijo. V njem smo razjasnili pojme, kot so projekti, kadri, kadrovska funkcija. Nato smo se dotaknili neprofitnih organizacij. V tem poglavju smo opredelili neprofitne organizacije, opredelili, kakšna je vloga menedžmenta v neprofitnih organizacijah ter razložili njihovo financiranje in projekte. V drugem, empiričnem delu, pa smo na podlagi intervjujev odgovarjali na raziskovalna vprašanja, ki smo si jih zastavili v diplomski nalogi. Ključna ugotovitev je, da je uspeh vsakega podjetja odvisen od njegove kadrovske funkcije. Dejavnosti, ki izhajajo iz kadrovske funkcije, so usmerjene v načrtovanje kadrov, razvoj, motivacijo, selekcijo, uvajanje zaposlenih ter spremljanje in nadzor kadrov z namenom zagotavljanja maksimalnih vrednosti za doseganje ciljev podjetja. Kadri so tisti, s katerimi podjetje dosega svoje poslovne cilje, saj ni dovolj le imeti delavcev, ampak je nujno imeti prave delavce, ki jih lahko obdržimo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: opredelitev projekta, upravljanje s človeškimi viri, planiranje kadrov, kadrovska funkcija, neprofitne organizacije.
Objavljeno: 01.07.2023; Ogledov: 276; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh