Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Delovanje neprofitnih organizacij
Marko Rogelj, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: humanitarne organizacije, neprofitne organizacije, fundacije
Objavljeno: 29.05.2018; Ogledov: 1631; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (788,79 KB)

2.
Med poslanstvom in trženjem zasebnih neprofitnih kulturnih organizacij
Branka Škerl, 2016

Opis: Razlog za začetek delovanja zasebne neprofitne organizacije je običajno poslanstvo. Posamezniki se odločajo za registracijo zasebne neprofitne organizacije pogosto zaradi boljšega zadovoljevanja določenih potreb, podjetniških nagibov in davčnih olajšav, temeljni vzgibi zasebnih neprofitnih dejavnosti po ekonomski teoriji pa so povsem neekonomske narave.Ker je v 21. stoletju prišlo do situacije, ko kapital ne igra več glavne vloge v družbeno-političnih odnosih ljudi, je to lahko tudi čas, daje kulturi prednost pred drugimi področji. Kultura ima možnost krepitve in širitve, kajti razvijanje idejne parole "vrednote in poslanstvo pred kapitalom" ponuja možnost rušenja paradoksa,da je kultura nekoristen "zajedalec davkoplačevalskih sredstev". Da se lahko kulturna dobrina, ki je bolj ali manj tudi javnega značaja,razvije v umetniško platformo, je potrebno, da gre tako posameznik kot organizacija skozi proces ustvarjalnosti. Zasebna neprofitna kulturna organizacija zmore ta proces uspešno izpeljati le, če skrbno prouči poslanstvo in trženje že ob ustanovitvi, paziti pa mora, da tržni vidik ne prevlada nad izpolnjevanjem poslanstva. Zasebne neprofitne kulturne organizacije se s svojim poslanstvom vključujejo na kvazi javni kulturni trg, ki ima zaradi specifičnih lastnosti kulturnih dobrin tudi pomanjkljivosti. Ustanovitev zasebnega zavoda s področja kulture je ustvarjalna odgovornost za kulturo posameznika in s tem tudi naroda.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zasebne neprofitne organizacije, kultura, trženje
Objavljeno: 24.07.2018; Ogledov: 1508; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

3.
Marketing neprofitnih organizacij na primeru organizacije X
Marina Sever, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: neprofitne organizacije, marketing, strateški marketing, marketinški splet, zavod Mačja hiša
Objavljeno: 09.12.2020; Ogledov: 656; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (686,71 KB)

4.
Vpliv gospodarske krize na delovanje neprofitne organizacije
Aleš Podlogar, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: gospodarska ekonomska kriza, neprofitne organizacije, ustanove
Objavljeno: 12.12.2020; Ogledov: 648; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (953,04 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh