Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Interno komuniciranje in zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji
Katarina Jensko, 2011

Opis: Notranja javnost je prisotna v vseh organizacijah, ne glede na velikost ali predmet poslovanja. Pogosto pa je ta zapostavljena, saj vodstvo ne prepozna njenega pomena. Glavni namen magistrskega dela je pojasniti, kakšno vlogo ima sistem notranjega komuniciranja kot pomembne dejavnosti managerjev pri uspešnosti organizacije. S komuniciranjem izmenjujemo informacije, znanje in izkušnje. V empiričnem delu naloga prikazuje notranje komuniciranje in s tem povezane probleme s katerimi se srečujejo v Domu upokojencev Podbrdo. Le-ti nastajajo predvsem zaradi sloga vodenja in zaradi slabe vertikalne komunikacije v zavodu. V zaključku so predstavljeni rezultati raziskave, s katero smo potrdili, da komuniciranje med zaposlenimi (horizontalna komunikacija) in komuniciranje med podrejenimi in nadrejenimi (vertikalna komuikacija) v organizaciji vpliva na zadovoljstvo zaposlenih.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: notranja komunikacija, mednarodni odnosi, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 26.07.2021; Ogledov: 365; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

2.
Komunikacija med zaposlenimi v podjetju
Anja Kastrevc, 2014

Opis: Raziskovalno vprašanje (RV): Raziskava obravnava komunikacijski odnos med zaposlenimi v podjetju, na kakšen način ti najpogosteje komunicirajo med sabo in kakšen pomen pripisujejo komunikacijskemu odnosu. Namen: Namen je ugotoviti dejansko stanje komuniciranja med zaposlenimi, osnovn e vir e informiranja ter tiste, ki bi si jih zaposleni v prihodnje žele l i za boljš e in uspešnejše komunici ranje med sabo . Metoda: Teoretični del naloge temelji na izbrani literaturi, v empiričnem delu pa želimo ugotoviti , kako se teoretična spoznanja skladajo z dejanskimi . To bomo ugotovili s pomočjo ankete med zaposleni mi v podjetju. Rezultati: Z raziskavo smo ugotovili, da zaposleni komunikacijskemu odnosu pripisujejo izredno velik pomen, da je komunikacija med zaposlenimi dobra in da je ustni način komuniciranj a najpogostejši med zaposlenimi. Organizacija: V analiziranem podjetju se komunikacija med zaposlenimi izvaja vsakodnevno. Zavedajo se, da vse boljša komunikacija med zaposlenimi vpliva na večji in boljši pretok pomembnih informacij ter s tem na bolj učinkovito opravljeno delo. Družba: Z motiviranjem zaposlenih, vsakodnevnim komuniciranjem z vsakim posameznikom in s spodbujanjem k razpravi lahko prispevamo k uspešni komunikaciji med zaposlenimi. Pomembno je , da se zaposleni na delovnem mestu razumejo in da jim je omogočeno sodelovanje. Originalnost: Odločitev za raziskavo komunikacijskega odnosa m ed zaposlenimi je bila osebna na osnovi dejanskih izkušenj na delovnem mestu. Komunikacija med zaposlenimi omogoča prenos informacij v podjetju, rešuje in odpravlja nesporazume med njimi in s tem sooblikuje organizacijsko kulturo. Omejitve/nadaljnje razi skovanje: Raziskava je omejena na posamezni sektor v večjem podjetju v jugovzhodnem delu Slovenije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: komunikacija, komunikacijski odnos, zaposleni, notranja komunikacija, diplomske naloge
Objavljeno: 20.08.2021; Ogledov: 386; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (655,10 KB)

3.
Zavzetost zaposlenih v proizvodni organizaciji
Enisa Mujanović, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: komunikacija, motivacija, notranja komunikacija, medsebojni odnosi, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 20.08.2021; Ogledov: 303; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh