1.
Uvedba nove znamke Blossom na trgGaja Pazlar, 2023, diplomsko delo
Opis: V današnjem svetu je trg preplavljen z različnimi znamkami. Uvedba nove blagovne znamke na trg postaja vse bolj kompleksen proces, ki pred začetkom zahteva zbiranje podatkov z različnih področij. V diplomskem delu smo proučili določene komponente, ki nam bodo pomagale pri uvedbi nove znamke kozmetičnih produktov na trg. Med komponentami proučevanja je tudi raziskava trga s pomočjo anketnega vprašalnika, ki kaže, da je za ljudi najpomembnejša kvaliteta znamke, zaradi katere ostanejo zvesti določeni blagovni znamki. Ugotovili smo, da kupci kozmetične izdelke največkrat kupujejo v fizičnih trgovinah ter da jih zanimajo razvojno naravnane znamke. Ugotovitve so prikazane v tržni raziskavi o uvedbi nove znamke na trg. Anketni vprašalnik je izpolnilo 264 ljudi z območja celotne Slovenije.
Ključne besede: Blagovna znamka, uvajanje blagovne znamke, ciljna skupina, raziskava trga, strategija vstopa na trg, znamčenje, identiteta znamke, moč znamke, obljuba znamke, podoba znamke.
Objavljeno v ReVIS: 04.07.2023; Ogledov: 1004; Prenosov: 229
Celotno besedilo (1,40 MB)