1. |
2. Predstavitev okolja za hiter razvoj aplikacij v Gorenjski banki, d.d., KranjMatej Hribar, 2014 Opis: V diplomski nalogi sem opisal interno metodologijo hitrega razvoja informacijskih rešitev v Gorenjski banki na primeru razvoja programske rešitve »Centralna evidenca nalog« (CEN) ter predstavil rezultate raziskave. Cilj raziskave je bil proučiti in predstaviti opisano metodologijo razvoja programske opreme in spoznati sistem za upravljanje z relacijsko bazo podatkov Oracle Database. V okviru raziskave sem želel odkriti morebitne neskladnosti formalne metodologije v GB z dejanskim stanjem v praksi in predlagati izboljšave. V nalogi so natančno opisana vsa orodja, ki sem jih uporabil pri izdelavi programske rešitve CEN. V teoretičnem delu naloge je podan opis metodologije razvoja programske opreme in uporabniških vmesnikov. Opisana je metodologija hitrega razvoja aplikacij v Gorenjski banki. Glavni rezultat te diplomske naloge so delujoča programska rešitev CEN in predlogi za izboljšavo internega procesa razvoja programske opreme ter predlogi za izboljšave programske rešitve CEN. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: poslovno obveščanje, informacijski sistem, baza podatkov, relacijski podatkovni model, razvoj uporabniških vmesnikov, analiza, programiranje, testiranje, namestitev Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2857; Prenosov: 0 |
3. |
4. |
5. Vpeljava poslovnega obveščanja v izbrano podjetjeTadej Aupič, 2019 Opis: Ne glede na to, ali se odločamo kot samostojna oseba za nakup novega prenosnega računalnika ali pa kot direktor podjetja za širjenje svoje proizvodnje na tuje trge, se brez podatkov oziroma njihove predstavitve ne moremo več odločati. Poslovna poročila so danes ključnega pomena za skoraj vsako podjetje, najsi gre za spremljanje proizvodnje, prodaje ali pa želja kupcev. Danes je obtok podatkov vse večji in vsak podatek lahko vsebuje pomembno informacijo za podjetje in njegov nadaljnji razvoj. S pomočjo poslovnega obveščanja lahko neprestano spremljamo in tako upravljamo svoje podjetje, izboljšamo pomanjkljivosti ali pa odkrijemo novo poslovno priložnost, s katero lahko izboljšamo svoje poslovne rezultate. Na trgu je veliko različnih orodij BI oziroma programov, s katerimi lahko zbiramo podatke, jih analiziramo in končne rezultate prikažemo v poslovnem poročilu. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: poslovno obveščanje, odločanje, poslovna poročila, orodja za poslovno obveščanje, podatki, informacije Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 2621; Prenosov: 172 Celotno besedilo (1,49 MB) |
6. |
7. Upravljanje kickboxing dogodkov v SlovenijiIvo Vodopivec, 2015 Opis: Amaterski šport je v primerjavi s profesionalnim v nezavidljivem položaju. Velika večina dela
je opravljenega na prostovoljni bazi, kadri so velikokrat manj strokovno izobraženi, imajo
časovne omejitve, ker so zaposleni drugje, kar pa se seveda pozna tudi pri trženju in
prepoznavnosti določene športne panoge, ne pa nujno tudi pri športnih dosežkih. Ta problem
se še izraziteje kaže pri medijsko manj izpostavljenih športih, med katerimi je tudi kickboxing.
Raziskava se ukvarja s problematiko kickboxinga in njegove krovne organizacije v Sloveniji,
Kickboxing zveze Slovenije. Poudarek je predvsem na predstavitvi kickboxinga na splošno,
Kickboxing zveze Slovenije, prepoznavnosti, načinu obveščanju, sami organizaciji in tehnični
izvedbi športnega dogodka.
Glavno raziskovalno vprašanje je: Kakšna je učinkovita organizacija športnega dogodka na
primeru kickboxinga? Poleg glavnega raziskovalnega vprašanja imamo še tri dodatna
vprašanja: Kolikšna je najprimernejša cena za vstopnico za ogled kickboxing dogodka? Kateri
so najpomembnejši kanali za obveščanje o takih dogodkih? Kako povečati prepoznavnost
kickboxinga in Kickboxing zveze Slovenije?
Glede na tematiko smo se odločili za kvantitativni pristop k raziskavi. Po preučitvi
razpoložljivih virov smo postavili šest hipotez, na katere smo dobili odgovore s pomočjo dveh
anketnih vprašalnikov. Prvi zajema 200 naključnih anketirancev s pomočjo spletnih anket,
drugi pa 200 anketirancev znotraj Kickboxing zveze Slovenije. Anketi se med seboj le delno
razlikujeta, se pa dopolnjujeta. Vsaka anketa ima po 11 vprašanj, saj smo želeli čim bolj
natančno odgovoriti na zastavljena vprašanja. Pri tem smo sledili načelu, da so vprašanja čim
jasnejša in nedvoumna ter da samo anketiranje anketirancem ne vzame preveč časa, da so lahko
pri izpolnjevanju anket maksimalno zbrani.
Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: športni dogodki, organizacija, kickboxing, obveščanje, prepoznavnost, tehnična izvedba, diplomske naloge Objavljeno: 29.07.2021; Ogledov: 742; Prenosov: 57 Celotno besedilo (1,27 MB) |
8. |