1. Uporaba IKT za interno komuniciranje v podjetjuRebeka Štrekelj, 2025, diplomsko delo Opis: Učinkovita in pozitivna interna komunikacija ter ustrezna uporaba informacijsko-komunikacijskih orodij (IKT) za podporo interni komunikaciji sta ključnega pomena za zadovoljstvo zaposlenih, kar posledično vpliva na uspešnost delovanja podjetij. Namen diplomske naloge je bil raziskati, katero IKT uporabljajo zaposleni v poslovni stavbi enega izmed večjih slovenskih podjetij, ter oceniti zadovoljstvo z uporabo teh orodij. Raziskava je temeljila na kvantitativnem raziskovalnem pristopu, pri čemer je bil za zbiranje podatkov uporabljen anketni vprašalnik. Za analizo zbranih podatkov je bila izvedena opisna statistika. Povabilo k sodelovanju v raziskavi je bilo posredovano celotnemu kolektivu, na anketo pa so odgovorili 104 zaposleni, kar predstavlja reprezentativen vzorec za izvedbo analize. Rezultati raziskave so pokazali, da večina zaposlenih ocenjuje, da uporaba IKT pomembno prispeva k hitrosti in natančnosti pretoka informacij ter hkrati omogoča učinkovitejše sodelovanje in preprostejši dostop do ključnih podatkov. Med najpogosteje uporabljenimi orodji izstopajo elektronska pošta, intranet, Microsoft Teams in telefon. Nasprotno pa naprednejša orodja, kot so sistemi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in specializirane platforme za sodelovanje, ostajajo manj razširjena. Rezultati raziskave so pokazali, da kljub splošnemu zadovoljstvu anketirancev z obstoječo IKT obstajajo pomembna področja, ki zahtevajo nadaljnje izboljšave. Ključne prioritete vključujejo povečanje hitrosti dostopa do informacij, izboljšanje enostavnosti uporabe ter zagotavljanje večje zanesljivosti delovanja. Poleg tega je večina zaposlenih izpostavila potrebo po intenzivnejši podpori vodstva, zlasti pri spodbujanju uporabe IKT-orodij, organizaciji dodatnih izobraževalnih dejavnosti ter omogočanju aktivnejšega vključevanja zaposlenih v proces odločanja o uvajanju novih tehnoloških rešitev. Ključne besede: interno komuniciranje, IKT-orodja, komunikacijski kanali, pretok informacij, zadovoljstvo zaposlenih Objavljeno v ReVIS: 09.03.2025; Ogledov: 246; Prenosov: 4
Celotno besedilo (784,45 KB) |
2. ANALIZA VPLIVA NAMAGNETENOSTI ORODJA PRI PROCESU ŠTANJCANJA ELEKTRO PLOČEVINEAnže Miklavčič, 2025, diplomsko delo Opis: Diplomska naloga temelji na optimizaciji procesa hitrega štancanja elektropločevine z uporabo kompleksnih večrednih progresivnih orodij. Pri štancanju elektropločevine opazimo spreminjanje trendov, predvsem v zmanjševanju debeline pločevine in vse kompleksnejši obliki lamel. Zaradi tega se v proizvodnji srečujejo s problemi pri odvajanju odrezov, ki jih povzroča namagnetenost orodja. Povečanje namagnetenosti v prebijalnih orodjih (pestičih) in še posebej v odprtinah za odpadke velikokrat vodi do magnetnega lepljenja feromagnetnih ostankov prebijanja. Cilj diplomske naloge je ugotoviti, kako se lahko posamezne komponente orodja za hitro štancanje namagnetijo, in določiti, kateri način razmagnetenja je najbolj učinkovit in kako pogosto je potreben za nemoteno hitro štancanje. Za zaznavanje namagnetenosti bodo uporabljene različne merilne naprave za merjenje jakosti magnetnega polja (Gaussov meter). Rezultati merjenja namagnetenosti orodij bodo omogočili ugotoviti glavne vzroke za njihovo namagnetenost in najbolj učinkovite načine razmagnetenja. Ključne besede: stiskalnica Yamada
elektropločevina
orodje za štancanje
Gaussov meter
naprava za razmagnetenje
orodja Matrica Objavljeno v ReVIS: 06.03.2025; Ogledov: 316; Prenosov: 4
Celotno besedilo (4,28 MB) |
3. |
4. |
5. Optimizacija postopkov odrezovanja v podjetju G&T : diplomska nalogaTimotej Polc, 2021, diplomsko delo Ključne besede: optimizacija obdelave, optimizacija odrezovanja, parametri obdelave, rezalna orodja, strojna obdelava, odrezovanje, postopki odrezovanja, struženje, frezanje Objavljeno v ReVIS: 02.12.2024; Ogledov: 421; Prenosov: 5
Celotno besedilo (2,19 MB) |
6. Optimizacija dvokomponentnega izdelka za izboljšanje dekorativnega izgleda na mehki komponenti 2K-ročaja : magistrska nalogaMarko Povšič, 2024, magistrsko delo Ključne besede: injekcijsko brizganje, izdelki, optimizacija, orodja za brizganje termoplastov, procesni parametri, stroj za brizganje termoplastov, termoplasti, raketno modelarstvo Objavljeno v ReVIS: 08.11.2024; Ogledov: 411; Prenosov: 12
Celotno besedilo (4,95 MB) |
7. |
8. Analiza obrabe orodja med procesom hitrega štancanjaAnton Božič, 2024, magistrsko delo Opis: Pri postopku hitrega štancanja se med delovanjem orodja obrabljajo rezilni elementi, kar povzroči spremembo dimenzij na izdelku. Zaradi obrabljanja rezilnih elementov pride do dimenzijskih sprememb na izdelku in posledično do izdelave izdelka, ki ne ustreza zahtevam, predpisanim na risbi. Zato veliko vlogo pri štancanju igra spremljanje obrabe rezilnih elementov in ustrezno načrtovanje dolžine posameznih serij. Dolžina serij je odvisna od obrabe rezilnih elementov in velikosti tolerančnih območij na izdelku. Z ustreznim načrtovanjem dolžine serij in določenimi intervali obnove rezilnih elementov se lahko izognemo nihanjem v procesu, imamo proces pod nadzorom, ki zagotavlja, s strani kupcev zahtevano, kakovost izdelkov. Ključne besede: hitro štancanje, orodje, obraba rezilnih elementov, stabilnost procesa, brušenje orodja Objavljeno v ReVIS: 05.11.2024; Ogledov: 469; Prenosov: 0
Celotno besedilo (4,76 MB) |
9. |
10. ANALIZA SPLETNIH OBJAV NA DRUŽBENIH OMREŽJIH TREH PRIZNANIH GLOBALNIH E-COMMERCE PODJETIJAleš Mežič, 2024, ni določena Opis: V diplomskem delu analiziram tri globalna e-commerce podjetja, Shein, AboutYou in Fashionova, ter njihove marketinške pristope na Facebooku, Instagramu in TikToku. Analiza razkriva pomen družbenih omrežij za ta podjetja in njihov odziv na hitro rastoče tehnološko in socialno okolje. Facebook je med platformami najbolj uveljavljen, medtem, ko Instagram in TikTok postajata vse pomembnejša zaradi svojih inovativnih funkcij. Z uporabo premišljenih strategij in kakovostne vsebine lahko podjetja dosegajo več uporabnikov ter povečujejo prepoznavnost in prodajo preko organskih in plačanih objav. Ključne besede: Družbena omrežja, marketing, marketinška orodja, objave na družbenih omrežjih, analiza. Objavljeno v ReVIS: 26.09.2024; Ogledov: 408; Prenosov: 5
Celotno besedilo (2,25 MB) |