Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Trajnostna predelava lesa
Katja Pfajfar, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trajnostna predelava lesa, lesena embalaža, ekologija, recikliranje, ponovna uporaba, ozaveščanje
Objavljeno: 25.05.2021; Ogledov: 1665; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

2.
Analiza ozaveščenosti skupnosti o ekosistemskih storitvah Nature 2000
Urban Nagode, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ekosistemske storitve, Natura 2000, ozaveščanje skupnosti
Objavljeno: 07.12.2020; Ogledov: 1402; Prenosov: 100
URL Celotno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Spodbujanje okoljskega ozaveščanja z likovno umetnostjo
Rock Finale, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: okoljsko ozaveščanje, likovna umetnost, ozaveščenost učencev, ozaveščenost učiteljev, medpredmetno povezovanje
Objavljeno: 11.11.2021; Ogledov: 1573; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (8,27 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Likovna umetnost in okoljsko ozaveščanje
Rock Finale, Saša A. Glažar, Jurij Selan, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: okoljsko ozaveščanje, likovna umetnost, interdisciplinarno povezovanje, medpredmetno povezovanje
Objavljeno: 11.11.2021; Ogledov: 962; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (8,27 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
6.
Odnos in nakupna percepcija slovenskih uporabnikov do različnih poslovnih modelov "iz druge roke" na primeru oblačil
Lučka Kuhar, 2023

Opis: Način življenja, ki vključuje prekomerno potrošnjo oblačil, je postal hobi, ki nas je pripeljal do kritične točke, kjer moramo ukrepati na način, da z znanjem in medsebojnim sodelovanjem začnemo čim prej reševati nastali problem. Slovenski trg potrebuje nove poslovne modele (primer je model naročnine), ki bodo prispevali h krožnemu procesu oblačil. V diplomskem delu je raziskana tekstilna industrija s trajnostnega vidika, ki vpliva na družbo, okolje in ekonomijo. V prvem delu naloge so predstavljeni hitra in trajnostna moda, poslovni modeli oblačil »iz druge roke«, podana je primerjava domačih in tujih modelov, vključno s slovenskim trgom oblačil »iz druge roke«. V drugem delu sta bila izvedena anketni vprašalnik in dva intervjuja. Rezultati ankete so pokazali, da imata generacija Z in generacija milenijcev podobne poglede na nakup oblačil in pomen trajnosti pri nakupu oblačil.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ozaveščanje o vplivu, alternativa, trajnostni vidik, poslovni modeli oblačil »iz druge roke«, prekomerna potrošnja.
Objavljeno: 26.08.2023; Ogledov: 306; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

7.
Soočanje mladih z nasiljem nad ženskami v družini
Dolores Likar, 2023

Opis: Diplomska naloga se osredotoča na raziskovanje soočanja mladih z nasiljem nad ženskami v družini. Odločitev izvira iz dejstva, da kljub globalnemu naraščanju nasilja tudi med mladimi, ženskami in družinami, ni mogoče zaslediti raziskav, ki bi bile specifično osredotočene na mlade, njihov odnos, stopnjo ozaveščenosti, prisotnost stereotipov in predsodkov, občutljivost, sprejemljivost ter odgovornost do nasilja nad ženskami v družini. Ravno mladi pa so ključni dejavnik pri preprečevanju in odpravi tovrstnega nasilja. Naloga je bila razdeljena na dva dela. V teoretičnem delu smo opisali področje nasilja nad ženskami, mlade, njihov položaj v današnji družbi in odnos do nasilja ter se podrobneje opredelili na področje ozaveščanja javnosti o tovrstnem problemu. V empiričnem delu smo s kvantitativno metodo, tj. s pomočjo anketnih vprašanj, pridobili rezultate, na podlagi katerih smo potrdili hipotezi, da mladi nasilje nad ženskami opredeljujejo kot problem zasebne sfere ter ga sprejemajo v preveliki meri. Obenem smo delno potrdili hipotezo, da so mladi premalo ozaveščeni o nasilju nad ženskami v družini, ovrgli pa smo hipotezo, ki je temeljila na dejstvu, da se mladi ne zavedajo zakonske obveze pomoči ženskam, žrtvam nasilja v družini. Dodana vrednost naloge je bila ugotovitev, da je tovrstno nasilje močno prisotno med mladimi, kar dodatno opominja, da je na področju ozaveščanja mladih potrebno storiti še veliko.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mladi, ženske, nasilje, ozaveščanje, žrtve
Objavljeno: 19.10.2023; Ogledov: 396; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh