1. Poslovni načrt za izdelavo platforme za prodajo odpadkovMarc Debeljak, 2017 Opis: V diplomskem delu sem s pomočjo poslovnega načrta preverjal možnost uresničevanja podjetniške ideje. Ravno priprava kakovostnega poslovnega načrta nam omogoča učinkovito opredelitev ideje, ki nam je v pomoč tako pri pridobivanju sredstev kot seveda tudi v kasnejšem poslovanju, z možnostjo vpogleda v začetno oblikovanje same ideje ter zastavljenih ciljev in strategij za doseganje le-teh na vseh področjih poslovanja podjetja.
Idejo o platformi za prodajo odpadkov sem dobil med opazovanjem trenutnega načina poslovanja v panogi, ki je lahko z digitalizacijo deležen številnih izboljšav. Platforma bo njenim uporabnikom zagotavljala potrebne informacije za nakup oziroma prodajo odpadnega materiala ter tako skrbela za zbliževanje kupcev in prodajalcev.
S samo izdelavo poslovnega načrta sem tako želel opredeliti morebitne ovire, ki se bodo pojavile, in predvideti poslovanje platforme v prihodnosti ter oceniti stroške njenega razvoja. Dobro opredeljen poslovni načrt s strani finančnega vidika bo tako predstavljal osnovo pri pridobivanju sredstev, potrebnih za razvoj platforme, kar pa ne bo predstavljalo edine ugotovljene ovire na poti do njenega uspeha. Za njeno uspešno poslovanje je treba k spremenjenemu načinu poslovanja pritegniti tudi zadostno število uporabnikov, ki se jim v povezavi s tovrstnim načinom poslovanja pojavljajo številni dvomi, ki izhajajo predvsem iz pomanjkanja osebnih odnosov. Le-te nameravamo zaposleni v podjetju Mnet ohraniti in tako z uporabniki ohraniti osebne odnose, ki bodo predstavljali temelj dolgoročnega sodelovanja s platformo, ki bo poslovanje z odpadki naredila preglednejše in enostavnejše, pri tem pa širši javnosti predstavljala pozitiven pomen učinkovitega ravnanja z odpadki na okolje. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: poslovni načrt, odpadki, kovinski odpad, platforma, storitev Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 3253; Prenosov: 171
Celotno besedilo (1,03 MB) |
2. Konceptualizacija platforme za iskanje poslovnih priložnostiTadej Rozenberger, 2017 Opis: Podjetja na trgu konstantno inovirajo in iščejo nove poslovne priložnosti. Posledično za to
tudi potrebujejo nove dobavitelje, kjer vidimo tržno nišo in poslovno priložnost uveljavitve
spletne platforme. Tržni potencial je opazen pri iskanju novih poslovnih partnerjev med
podjetji.
Ideja je ustvariti spletno platformo TradeSync, ki ima bistveni pomen olajšanja dela podjetij
pri iskanju novih dobaviteljev ali kupcev. Prednost take platforme je sistematiziran proces
povpraševanj, kjer se izlušči vse neprimerne dobavitelje v optimalnem času, kar nakazuje na
stroškovno učinkovitost.
V poslovnem načrtu smo analizirali panogo spletnega trgovanja e-Commerce. Prepoznali smo
trende, ki temeljijo predvsem na zbiranju in uporabi analiziranih podatkov. Poslovni načrt
brez zbiranja in analize podatkov ne more normalno delovati, zato je to ključnega pomena.
Raziskava se je izvedla med evropskimi podjetji, ki so bile fokus proizvodnje, in ki so eni
izmed ključnih kupcev oz. uporabnikov. Pripravljena je bila tudi SWOT analiza, ideje in
podane konkurenčne prednosti na trgu. Da bo platforma uspešno implementirana,
potrebujemo projektne elemente, kot je terminski načrt, ki je tudi opredeljen.
Po podatkih pripravljene finančne projekcije lahko po prvem letu pričakujemo 1.325 €
dobička, od tega bo 59 % delež dobička iz prodaje analiziranih podatkov. Pripravljena je za
naslednja tri leta, kjer v naslednjih letih pričakujemo porast deleža prodajnih podatkov. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: poslovna priložnost, povpraševanje, poslovni načrt, platforma, podjetja, ponudba, analiza, trgovanje. Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 4271; Prenosov: 147
Celotno besedilo (2,49 MB) |
3. |
4. |
5. |
6. Project SunshineMatej Barbo, 2011 Opis: Sunshine kot hibrid, »mash-up« med Wikipedijo, Facebookom in Amadeusom predstavlja most med razvitim in nerazvitim svetom. Cilj projekta Sunshine je vzpostavitev odprte, demokratične in participativne tehnične infrastrukture za telediagnostiko bolezni. Sunshine temelji na centralnem strežniškem sistemu v oblaku (platforma), ki hrani informacije o pacientih v odprtem electronic health record (EHR) formatu HL7. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: Project Sunshine, platforma, malarija, informacijski sistemi, informacija Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 2227; Prenosov: 105
Celotno besedilo (11,79 MB) |
7. Analiza ustreznosti obstoječih IOT platform, za uporabo s poljubnimi krmilnikiDamjan Anžiček, 2014 Opis: Ideja diplomske naloge sestoji s treh raziskovalnih vprašanj. V prvi vrsti nas zanima, ali so obstoječe rešitve s področja Interneta stvari dovolj odprte, da nam omogočajo uporabo poljubne strojne opreme. Drugič nas zanima, ali so obstoječe rešitve s področja Interneta stvari dovolj zrele in preproste, da si z njihovo uporabo lahko izboljšamo način življenja. Nazadnje pa nas še zanima, ali lahko podjetje, ki se ukvarja z razvojem digitalnih naprav, uporabi neko obstoječo rešitev s področja Interneta stvari, namesto da vlaga v razvoj svoje lastne rešitve. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V teoretičnem delu je opisan pojem Interneta stvari, vidik interneta ter vidik stvari, opisane so tehnologije, ki Internet stvari omogočajo, ter nekatera področja uporabe. V empiričnem delu diplomske naloge pa sem predstavil štiri rešitve s področja Interneta stvari, jih analiziral ter primerjal med seboj. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: internet stvari, RFID, WSN, NFC, platforma, krmilnik, kanal Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2489; Prenosov: 150
Celotno besedilo (1,38 MB) |
8. |
9. Izobraževanje v digitalni dobiAnja Likovič, 2021 Opis: V magistrski nalogi sem z namenom preučitve e-izobraževanja s pomočjo spletnih platform Coursera in edX analizirala literaturo in forume na omenjenih platformah za e-izobraževanje ter opravila intervjuja in anketo. Ugotovila sem, da je največja prednost e-izobraževanja odprava časovne in prostorske omejitve, medtem ko je največja pomanjkljivost slaba motivacija udeležencev za učenje. Ugotovila sem tudi, da je prevladujoč razlog za udeležbo na e-izobraževanjih cilj pridobiti novo znanje, čeprav je zadovoljstvo z e-izobraževanjem v primerjavi s klasičnimi načini izobraževanja nekoliko manjše. Prišla sem do spoznanja, da sta možnosti za izboljšavo učinkov e-izobraževanja izboljšanje vsebine izobraževanj s strani institucij in večja naklonjenost k sodelovanju s strani udeležencev. Z metodo Dex se je tudi izkazalo, da sta spletni platformi Coursera in edX zelo podobni, le malenkost boljšo oceno je prejela spletna platforma Coursera zaradi cenovne dostopnosti in večje raznolikosti pri učnih vsebinah. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: e-izobraževanje, Coursera, edX, spletna platforma, tečaj, MOOC Objavljeno: 20.08.2021; Ogledov: 1214; Prenosov: 189
Celotno besedilo (2,36 MB) |
10. Oblikovanje strateškega in marketinškega načrta ter realizacija izdelave spletne platforme Dom za vseTilen Žitnik, 2022 Opis: Digitalizacija nepremičninskega sektorja je neizbežna in je v času pandemije covida-19 še posebej v ekspanziji, saj smo ljudje primorani gledati vse v zvezi z nepremičninami na spletu. Magistrsko delo, se deli na teoretični in praktični del. V prvem delu smo predstavili vso potrebno teorijo za lažje razumevanje praktičnega dela. V drugem delu, praktičnemu delu, smo začeli z anketo, s katero smo preučili, ali je trg pripravljen na tako celovito ponudbo za vse v zvezi z nepremičninami, kot jo bo ponujala naša spletna platforma, Dom za vse. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: nepremičnine, spletna platforma, digitalizacija, poslovni načrt, digitalni marketing Objavljeno: 19.10.2022; Ogledov: 315; Prenosov: 35
Celotno besedilo (4,52 MB) |