1. NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA JANA INVEST D.O.O.Jaka Jakšič, 2025, ni določena Opis: Diplomsko delo obravnava strategije rasti družinskega podjetja Jana invest d.o.o., ki se ukvarja s prodajo izdelkov za dom in okolico. Temelji na teoretičnih in empiričnih raziskavah, ki vključujejo SWOT, MOF, RECoIL analize ter Ansoffovo matriko za določitev potenciala za širitev na evropske trge. Podjetje izstopa s fleksibilnim poslovnim modelom, kakovostnimi izdelki in učinkovito poprodajno storitvijo. Raziskava ugotavlja, da ima podjetje trdne temelje za rast, a potrebuje izboljšave v kadrovski usposobljenosti in optimizaciji procesov za doseganje konkurenčne prednosti. Ključne besede: načrtovanje rasti, rast podjetja, strategija rasti, SWOT analiza, MOF analiza, RECoIL analiza, Ansoffova matrika Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 159; Prenosov: 4
Celotno besedilo (790,75 KB) |
2. POSLOVNI NAČRT ZA RAST PODJETJA MATEJA HORVAT – UNIKATNA OBLIKOVALKAEma Horvat, 2025, ni določena Opis: V diplomskem delu Poslovni načrt za rast podjetja Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka
raziskujemo optimalne strategije za rast in širitev podjetja. Temeljito smo analizirali trg,
identificirali ciljne segmente in konkurenco ter razvili celovit finančni načrt.
Predlagamo usmeritev v digitalno trženje, razvoj spletnega prodajnega kanala, širitev na
avstrijski in nemški trg ter vlaganje v napredne proizvodne tehnologije. Analiza kaže, da je
investicija v rast finančno upravičena z vidika dolgoročne učinkovitosti in konkurenčnosti, s
poudarkom na trajnostnem razvoju in družbeni odgovornosti. Ugotovljeno je, da je za podjetje
Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka najbolj primerna strategija rasti, usmerjena v
inovativnost izdelkov in internacionalizacijo poslovanja. Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, keramični izdelki, tržna analiza, finančna
analiza, digitalno trženje. Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 123; Prenosov: 1
Celotno besedilo (1,35 MB) |
3. Vpliv izobraževanja zaposlenih na uspešnost poslovanja proizvodnih organizacij : magistrska nalogaAndreja Lavrič, 2025, magistrsko delo Ključne besede: izobraževanje, uspešnost, proizvodna podjetja, poslovna uspešnost, evalvacija izobraževanj, pridobljeno znanje, učinki izobraževanj, magistrske naloge Objavljeno v ReVIS: 12.06.2025; Ogledov: 142; Prenosov: 2
Celotno besedilo (1,43 MB) |
4. POMEN DRŽAVNIH POMOČI NA ZAPOSLOVANJE INVALIDOVMaja Đurić, 2024, ni določena Opis: V magistrski nalogi smo preučevali vpliv državnih pomoči na zaposlovanje invalidov v Republiki Sloveniji. Analizirali smo, kako subvencije vplivajo na zaposlitvene možnosti, prilagoditve delovnih mest in socialno vključenost invalidov. Namen raziskave je bil ovrednotiti, kako državne intervencije prispevajo k boljši kakovosti življenja invalidov ter k večji pravičnosti in enakopravnosti v družbi. Izvedli smo analizo podatkov o zaposlenosti invalidov, pridobljenih iz nacionalnih statističnih baz, ter kvalitativno analizo na podlagi intervjujev z vodstvenim ter strokovnim kadrom, ki so zaposleni v invalidskih podjetjih. Prav tako smo preučili in analizirali relevantno zakonodajo ter izvedli primerjalno analizo podatkov pred in po uvedbi zakonodajnih sprememb, ki urejajo državne pomoči. Analiza je pokazala, da državne pomoči pozitivno vplivajo na povečanje števila zaposlenih invalidov, izboljšanje prilagojenosti delovnih mest in višjo stopnjo socialne vključenosti invalidov. Ugotovili smo, da subvencije pomagajo pri ohranjanju obstoječih delovnih mest za invalide in pri ustvarjanju novih priložnosti, ki so prilagojene njihovim sposobnostim. Hkrati smo pokazali, da imajo invalidska podjetja izreden družbeni pomen, ravno tako zahvaljujoč državnim pomočem, kar dokazuje tudi predstavitev Invalidskega podjetja Pošte Slovenije, ki zaposluje več kot 330 invalidov in je skozi svoj obstoj upravičilo primer dobre prakse na področju zaposlovanja invalidov ter prilagajanja delovnih mest. Državne pomoči so se izkazale za ključni mehanizem pri izboljšanju življenjskih in delovnih pogojev invalidov v Sloveniji. Financiranje iz državnih virov omogoča potrebne prilagoditve na delovnih mestih, spodbuja integracijo invalidov v delovno okolje ter prispeva k njihovi socialni in ekonomski vključenosti. Raziskava podčrtava nujnost nadaljnjega financiranja in razširitve programov državnih pomoči ter prilagajanja politik za nadaljnjo podporo zaposlovanju invalidov. Ključne besede: invalidi, državna pomoč, socialna vključenost, invalidska podjetja, zakonodaja, prilagajanje delovnih mest Objavljeno v ReVIS: 30.01.2025; Ogledov: 400; Prenosov: 0
Celotno besedilo (1,87 MB) |
5. Poslovni model za širitev izbranega podjetja : magistrsko delo študijskega programa druge bolonjske stopnje Management poslovnih sistemovMaša Dostal Ivanšek, 2024, magistrsko delo Opis: Razvoj trgovskih centrov in spletnih trgovin je mnoge male trgovce prisilil, da so zaprli svoje prodajalne. Obstajajo pa določeni segmenti, kjer kupci še vedno raje kupujejo v trgovinah, kjer izdelke lahko pogledajo, primejo v roke, se posvetujejo s prodajalko in šele nato odločijo za nakup. V magistrskem delu smo želeli preveriti, ali ta opažanja lahko potrdimo tudi z empirično raziskavo. Končni cilj magistrskega dela je razvoj poslovnega modela za širitev podjetja Trgovina Maša Dostal Ivanšek, s. p. Pred pripravo modela smo si postavili tri raziskovalna vprašanja, na katera smo odgovarjali s pomočjo različnih raziskovalnih metod. Odgovori na ta vprašanja so osnova za pripravo poslovnega modela, tržna analiza pa prikazuje nekatere dejavnike obnašanja potrošnikov na specifičnem trgu. Z namenom ugotoviti, kakšna je konkurenca v Novem mestu na področju osebnih daril, smo uporabilo Porterjevo analizo tržnih sil, podjetje smo na lokalnem trgu pozicionirali s pomočjo analize prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti. Osrednji del našega dela pa je raziskava trga, ki smo jo izvedli med naključno izbranimi prebivalci Dolenjske in Bele krajine. Odgovori na raziskovalna vprašanja so bili osnova za razvoj našega poslovnega modela. Ugotovili smo, da je v Novem mestu smiselno odpreti specializirano prodajalno z darili slovenskega porekla, saj na tem področju ni prisotnih specializiranih ponudnikov z darilnim programom. Tudi rezultati ankete so pokazali, da so kupci naklonjeni kupovanju specifičnih visoko kakovostnih daril v specializiranih prodajalnah v živo in ne le na spletu. Predvidevamo, da taki odgovori niso značilni le za območje, kjer je bila raziskava opravljena, in lahko služijo kot kazalnik obnašanja potrošnikov tudi drugim podjetnikom na podobnih področjih delovanja. Podobno raziskavo bi lahko izvedli tudi na drugih prodajnih segmentih, za segment visoko kakovostnih daril pa dajejo odgovor o preferencah potrošnikov. Ključne besede: poslovni model, podjetje, rast podjetja, širitev podjetja Objavljeno v ReVIS: 07.01.2025; Ogledov: 467; Prenosov: 11
Celotno besedilo (1,26 MB) |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |