Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Obvladovanje komunikacijskih veščin v politiki
Robin Vuga, 2015

Opis: Zdrav temelj kateregakoli uspešnega razmerja med nami in okolico je dobra komunikacija. Za vsakega človeka je pomembno, da zna najprej pri sebi prepoznati, kako neverbalno komunicira in kakšne signale pošilja ljudem okoli sebe, kajti najglasneje govori prav zunanja podoba - naša obrazna mimika, gestikulacija, očesni stik, postava, ton glasu ... Sposobnost razumeti in uporabiti neverbalno komunikacijo oziroma govorico telesa je močno orodje, ki nam pomaga povezati se z drugimi, in tudi izraziti, kaj dejansko čutimo, in nam na takšen način pomaga graditi boljša razmerja. Nenazadnje naša prava občutja najbolj iskreno izrazimo prav v neverbalni obliki in to velja za vsa področja v naši civilnodružbeni sferi. Pobliže smo spoznali, kako lahko te elemente komunikacije prenesemo v politiko. So določene oblike komuniciranja res boljše kot druge ter privedejo do pozitivnejših rezultatov? Smo z drugačnim videzom lahko res prepričljivejši? Vsekakor so odgovori na takšna vprašanja dobrodošli za ljudi, ki so profesionalno vpleteni v politiko, kajti biti politik ni le sprejemanje odločitev, ki bodo vplivale na ljudstvo, temveč je tudi prepričevanje le-tega. Prav s takšnimi vprašanji smo se ukvarjali v diplomskem delu. Pobliže smo spoznali teoretsko ozadje nekaterih elementov neverbalne komunikacije, iz katerih smo izpeljali tudi štiri hipoteze. V empiričnem delu pa smo preko anketiranja poizkušali te hipoteze bodisi potrditi ali ovreči.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: neverbalna komunikacija, govorica telesa, politika, politični marketing, diplomske naloge
Objavljeno: 29.07.2021; Ogledov: 753; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

2.
Trženje ideologije na primeru nacizma
Katarina Palčič, 2023

Opis: Diplomsko delo proučuje trženje nacistične politične ideologije z analizo njene propagande v času od medvojnega obdobja do zaključka 2. svetovne vojne v Nemčiji in primerjave s sodobnimi marketinškimi načeli. Raziskava izhaja iz teze, da pojem propaganda ne nudi dovoljšne širine za legitimen opis nacističnih metod uveljavljanja ideologije in da je sam nacizem mogoče obravnavati kot tržno znamko. Namen raziskave je razširiti pojmovanje nacistične propagande in jo predstaviti kot dobro premišljen in strukturiran politični marketing ter s tem poglobiti razumevanje nacističnih marketinških metod pri uveljavljanju svoje ideologije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nacizem, ideologija, propaganda, politični marketing, trženje, tržna znamka
Objavljeno: 18.11.2023; Ogledov: 353; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh