1. Elektronsko javno naročanjeUroš Marolt, 2009 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: elektronski podpis, e-poslovanje, elektronsko javno naročanje, javno naročilo, merilo, podatki v elektronski obliki, ponudnik, naročnik, poslovanje med podjetji, potrdilo Objavljeno: 19.12.2017; Ogledov: 3375; Prenosov: 156 Celotno besedilo (1,07 MB) |
2. |
3. |
4. Vpliv Covid-19 na nakupne odločitve sodobnega odjemalcaAnže Šterbenc, 2021 Opis: Predvsem zaradi zaprtja fizičnih poslovalnic so bili odjemalci primorani nakupovati prek drugih prodajnih kanalov, zato so se v večini obrnili na digitalne kanale. S tem so se izrazile nekatere nove (in stare) nakupne navade, kar smo ugotovili tudi v raziskovalnem delu.
Kot rezultat pandemije so odjemalci danes bistveno bolj orientirani na splet, ne glede na starostno skupino. Vse bolj je izražena potreba po dobri uporabniški izkušnji ter preprostem in hitrem nakupovanju. Večina odjemalcev prav tako vse pogosteje na svoji nakupni poti uporablja splet različnih prodajnih kanalov. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: sodoben odjemalec, uporabniška izkušnja, maloprodajni ponudnik, prodajni kanali, Covid-19 Objavljeno: 22.01.2022; Ogledov: 881; Prenosov: 74 Celotno besedilo (737,64 KB) |