Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Socialni kapital in romi
Vlasta Starc, 2011

Opis: V magistrski nalogi se avtorica ukvarja z (ne)prisotnostjo socialnega kapitala v romskem naselju Hudeje. Išče odgovore na vprašanje - ali je socialni kapital (odnosi, mreže, povezovanja) katalizator, ki v romsko naselje »spravlja« tudi človeški in kulturni kapital? Poleg tega želi ugotoviti, kateri dejavniki socialnega kapitala ovirajo romsko populacijo iz naselja Hudeje, da bi tudi sami prispevali svoj delež v socialni in kulturni kapital. Avtorica z raziskavo ugotavlja, da je v naselju Hudeje prisotnost socialnega in kulturnega kapitala nizka, tako na ravni posameznika kot romske skupnosti. Nadalje ugotavlja, da bodo Romi iz naselja Hudeje morali sami stopiti skupaj, se povezati in med seboj sodelovati, če bodo želeli postati družbeno vključeni. Tako avtorica potrdi raziskovalno vprašanje, da je socialni kapital tisti, ki predpostavlja znanje uporabno za življenje in je ključni akter vključevanja Romov v družbeno življenje. Kot rešitev avtorica nakaže ustanovitev romske skupnosti v naselju, ki bo imela svoje naloge in obveznosti do članov in skupnosti. Pomen skupnosti se izraža v druženju, reševanju skupnih problemov, prilaganju in medsebojni pomoči. Posameznik in skupnost bosta tako pridobivala pomembne informacije, si ustvarila odnos in si širila socialno mrežo, vse to pa predstavlja socialni kapital Romov iz naselja Hudeje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kapital, socialni kapital, kulturni kapital, populacija, civili, romi, romska skupnost
Objavljeno: 27.07.2021; Ogledov: 1202; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

2.
3.
Mnenje v splošni populaciji glede cepljenja proti okužbi z virusom SARS CoV-2
Amra Mešić, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: cepiva, ozaveščenost, populacija, medicinske sestre, promocija zdravja, zdravstvena nega
Objavljeno: 13.12.2022; Ogledov: 487; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (844,64 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Mnenje novinarjev o zdravstveni negi kot entiteti zdravstvenega sistema - opisna kvalitativna raziskava
Lejla Hedžić, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: novinarji, medicinske sestre, populacija, zdravstvena nega
Objavljeno: 13.12.2022; Ogledov: 538; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (642,64 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
6.
Primeri uporabe digitalnih valut, regulativna ureditev in prenos na masovno populacijo
Klemen Manfreda, 2023

Opis: V zadnjem desetletju so alternativne naložbe vse bolj priljubljene pri vlagateljih, ki želijo diverzificirati svoje portfelje. Danes vlagatelji kažejo zanimanje za nadomestna sredstva, ki presegajo običajne naložbe v delnice in obveznice in ne sodijo v tradicionalne portfelje. Eden glavnih razlogov, zakaj vlagatelji razmišljajo o alternativah, je diverzifikacija. Čeprav se tradicionalna sredstva, kot so delnice in obveznice, pogosto gibljejo sinhronizirano, imajo alternative lastne cikle uspešnosti in tako predstavljajo pomemben element raznolikega portfelja. V diplomskem delu smo potrdili vse tri trditve: tržna kapitalizacija digitalnih valut se je skozi čas povečala; trg digitalnih valut je odvisen od razmer na kapitalskih trgih; regulativna ureditev digitalnih valut bo prinesla večjo vključenost institucionalnih investitorjev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: alternativna naložba, digitalna valuta, masovna populacija, primer uporabe digitalnih valut, regulativna ureditev digitalnih valut.
Objavljeno: 21.06.2023; Ogledov: 372; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (2,72 MB)

7.
Analiza zaznavanja oglaševanja izbranih fitnesov pri mladih
Ardita Mazrekaj, 2023

Opis: Pri izbiri medijev imajo oglaševalci pestro izbiro in posledično izberejo medij glede na potrebe ter finančne zmožnosti. Vedno bolj so prisotni fitnes oglasi, ki nas prepričujejo, da se odločimo za nekoga izmed njih. Ker so mladi tisti, ki prevladujejo v fitnesu, nas zanima, kako ti zaznavajo tovrstne oglase bodisi na družbenih omrežjih ali pa v resničnem svetu. Fitnesi se odločajo za različne vrste oglaševanja, zato smo želeli ugotoviti, katero najbolj pritegne ciljne skupine. Na nekatere vsebine podjetja niso pozorna, a jih ciljna skupina želi slišati, videti in prebrati. Namen diplomskega dela je bil raziskati zaznavnost fitnes oglasov in njihovo učinkovitost pri mladi slovenski populaciji.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: fitnes, oglaševanje, mlada populacija, zaznavanje oglasov, mediji.
Objavljeno: 14.07.2023; Ogledov: 321; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (755,88 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh