Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV LASTNIŠKE STRUKTURE POSLOVNIH BANK V SLOVENIJI NA NJIHOVO USPEŠNOST POSLOVANJA
Duša Grubački Andjelov, 2017

Opis: Pri določanju teme magistrskega dela sem upoštevala njeno aktualnost, primernost smeri študija in zanimanje, ki ga je problem ustvaril pri nas. Tema je v trenutnih gospodarskih razmerah med pomembnejšimi v Republiki Sloveniji in se jo vsakodnevno izpostavlja v širši slovenski javnosti. Magistrsko delo se navezuje na odraz aktualne krize v slovenskem bančnem prostoru, kjer sem analizirala vpliv zunanjih in notranjih dejavnikov na učinkovitost in uspešnost poslovanja poslovnih bank s sedežem v Republiki Sloveniji v obdobju 2010–2015 ter na podlagi analize razpoložljivih podatkov ocenila fleksibilnost poslovnih bank pri prilagajanju finančni krizi in iskanju poti izhoda iz krize, in sicer tako poslovnih bank v slovenski lasti kot tudi poslovnih bank v tuji lasti. Javno dostopna poročila različnih institucij prikazujejo odziv slovenskega in evropskega bančnega sistema na makroekonomsko okolje v okviru enega leta, kjer pa ni mogoče razbrati fleksibilnosti posameznih poslovnih bank v Republiki Sloveniji pri prilagajanju finančni krizi in iskanju poti izhoda iz krize, še posebej ne ločeno za poslovne banke v pretežni tuji ali državni lasti – mišljeno v pretežni lasti Republike Slovenije neposredno ali posredno prek pretežno državnih družb. Pri analizi podatkov letnih poročil poslovnih bank se nisem omejila zgolj na eno leto, temveč sem zajela obdobje 2010–2015, kar omogoča bolj celosten vpogled v odzivanje slovenskega bančnega sistema na izzive finančne krize. Poleg omenjenega bo prispevek magistrskega dela k stroki tudi dejstvo, da sem z analizo poslovanja poslovnih bank v slovenskem bančnem prostoru prikazala naraščajoč pomen informacij sklepnih ugotovitev, ki jih s tem pridobijo različne ciljne skupine, predvsem v gospodarstvu. V sedanjih razmerah, prežetih z velikim nezaupanjem, je namreč ključnega pomena dobro stoječa banka, ki ne zmanjšuje obsega financiranja bodočega gospodarskega razvoja in s tem izhoda iz krize.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: slovenski bančni sistem, kreditno tveganje, kreditni portfelj, uspešnost, učinkovitost poslovanja, identiteta, ugled, odzivnost.
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 1742; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (3,83 MB)

2.
3.
POSLOVNI NAČRT ZA PODJETJE DOSA D.O.O.
Miha Gorenc, 2021

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na malo podjetje Dosa d.o.o., katerega glavna blagovna znamka je Popikoki. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2008 za prodajo unikatnih šiviljskih izdelkov. Trenutno posluje pozitivno, toda zaradi nagle rasti in sprememb na trgu se povečuje poslovno tveganje, ki ogroža njegov obstoj. Zaradi nenadzorovane in hitre rasti podjetja ter sprememb zunanjih okoliščin (nerealno ovrednotenje izdelkov s strani konkurence, ''dumping'' in plagiati izdelkov) je treba podjetje notranje prestrukturirati, z analizo ugotoviti, kateri izdelki in storitve so najbolj dobičkonosni, in identificirati nove tržne priložnosti. Ker podjetje nima izdelanega poslovnega načrta, se poslovni proces izvaja na podlagi individualnih izkušenj, znanja (know-how) ter intuitivnih odločitev. Posledično so na vseh področjih delovnega procesa črne luknje, ki prispevajo k podjetniški neučinkovitosti in s tem preprečujejo, da bi podjetje delovalo optimalno in bolj dobičkonosno. Diplomsko delo je poslovni načrt za rast podjetja Dosa d.o.o., ki zajema analizo obstoječega stanja, presojo priložnosti na domačih in tujih trgih, konkurenčnost dejavnosti ter trženjsko strategijo (SWOT), razvoj in prihodnost poslovanja podjetja (ciljna usmerjenost), dolgoročne finančne projekcije ter kvalitativno in kvantitativno raziskavo, ki bo pokazala interakcijo med podjetjem in potrošniki (zadovoljstvo potrošnikov). Prav tako bom uporabil Porterjevo analizo za identificiranje in razvijanje konkurenčne prednosti. Raziskava je pokazala, da podjetje lahko svoje priložnosti izkoristi preko strategije diferenciacije, kar pomeni, da se bo spremenil proces izdelave izdelkov z namenom doseganja višje dodane vrednosti. Do sedaj so bili motivi na izdelkih iz blaga, v prihodnje pa bi lahko bili natisnjeni, kar bi podjetju omogočilo širino domišljije in praktičnost izdelave. Poleg diferenciacije bo podjetje vstopilo tudi na tuji trg preko lastne spletne trgovine, katere vsebina bo prevedena v angleški in hrvaški jezik. Podjetje ne načrtuje drugih večjih investicij (dodatnega zaposlovanja, delovnih strojev ali trženjskih investicij), zato je pričakovana organska rast 4 % na leto.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Popikoki, rast, podjetje, portfelj, torbice, optimizacija, posel, trg
Objavljeno: 17.04.2021; Ogledov: 103; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (2,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh