1. |
2. Marketinško komuniciranje in osebna prodaja v podjetju Kartem d.o.o.Mojca Ahac, 2023, diplomsko delo Opis: Dandanes se zaradi boljše informiranosti in izobraženosti kupcev dvigujejo standardi kakovosti in posledično količina truda, vloženega v poslovni odnos. O (ne)uspešnosti delovanja marketinškega komuniciranja odločajo jasni cilji in strategije ter razpoložljivi viri.
Podjetje Kartem d.o.o. kot glavni komunikacijski kanal uporablja osebno prodajo. V to vlagajo trud in sredstva, saj menijo, da osebni stik predstavlja večjo vrednost.
V prvem teoretskem delu diplomskega dela so predstavljeni problematika ter uporabljene metode in zastavljeni cilji. V drugem empiričnem delu je na kratko predstavljeno podjetje Kartem d.o.o. in njegovo delovanje. V okviru tega je predstavljena uresničitev in sam potek marketinškega komuniciranja v podjetju Kartem d.o.o. Ključne besede: Marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, osebna prodaja, kupci. Objavljeno v ReVIS: 14.09.2023; Ogledov: 958; Prenosov: 24
Celotno besedilo (980,43 KB) |
3. |
4. Pospeševanje prodaje merilnikov kakovosti zrakaMiha Aleš, 2021, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo preučili možnosti pospeševanja prodaje za novonastalo podjetje Global PMM, d. o. o. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo naredili tržno analizo in marketinški plan ter se spoznali s trženjskim komuniciranjem, na koncu pa smo naredili strategijo, kako pospešiti prodajo indikativnih merilnikov kakovosti zraka.
Osnovni namen diplomskega dela je bil preveriti, ali si kupci na slovenskem trgu želijo več merilnikov kakovosti zraka. S spletnim anketnim vprašalnikom in vzorcem 747 anketirancev smo prišli do spoznanja, da obstaja veliko zanimanje za nakup indikativnih merilnikov kakovosti zraka. Ključne besede: indikativni merilniki kakovosti zraka, marketinški plan, pospeševanje prodaje, trženjsko komuniciranje, tržna strategija Objavljeno v ReVIS: 02.02.2022; Ogledov: 1367; Prenosov: 90
Celotno besedilo (1,58 MB) |
5. Vpliv spola na pospeševanje prodajeUrška Raspotnik, 2021, diplomsko delo Opis: Trženje je ena izmed glavnih funkcij v podjetju, s katerim proizvajalci dostopajo do svojih odjemalcev. Da se komunikacija sploh začne, uporabijo podjetja različna orodja tržnokomunikacijskega spleta. Eno pomembnejših orodij tržnokomunikacijskega spleta je pospeševanje prodaje. Podjetja namenijo čedalje več denarnih sredstev za tovrstno obliko komuniciranja in ker je spol eden pomembnejši dejavnikov, ki vpliva na nakupno vedenje kupcev, smo v diplomskem delu raziskali vpliv spola na pospeševanje prodaje. Pri tem smo raziskovali, katera orodja pospeševanja prodaje bolj in katera manj vplivajo na nakupno odločitev posameznega spola.
Raziskava je pokazala, da so razlike v vplivu različnih orodij pospeševanja prodaje na posamezni spol. Pri tem smo ugotovili, da na ženske najbolj vplivajo popusti/nižje cene, nagrade za stalne kupce, možnost brezplačne podaljšane garancije, razstavljanje izdelkov in prikazovanje delovanja izdelka. Na moške pa najbolj vplivajo možnost vračila dela kupnine (rabati) in brezplačni preizkusi. Ključne besede: trženje, trženjski splet, tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, spol, nakupne navade žensk, nakupne navade moških. Objavljeno v ReVIS: 28.09.2021; Ogledov: 1993; Prenosov: 141
Celotno besedilo (1,22 MB) |
6. |
7. |
8. |
9. Pospeševanje prodaje in učinki za podjetje Janus Trade d.o.oMaks Agreš, 2019, magistrsko delo Opis: Pospeševanje prodaje pripomore h konkurenčnosti podjetja, pri tem ima ključno vlogo motivirano prodajno osebje in vodstvo prodaje. V podjetju Janus Trade, d. o. o., je zaznano nezadostno motiviranje prodajnega osebja, kar je motiv za našo raziskavo. Z raziskavo smo spoznali, da je pospeševanje prodaje v proučevanem podjetju ekonomsko upravičeno, motiviranje se odraža v večjih prihodkih in posledično povečanem dobičku. Variabilni del plače je najpomembnejša spodbuda za pospeševanje prodaje. Predlagamo nadaljnje izboljševanje sistema nagrajevanja, določitev odstotka variabilnega dela plače glede na dosežene prodajne cilje in merila nagrajevanja ter možnosti za napredovanje. Z nematerialnega vidika motivacijskih dejavnikov pa predlagamo vpeljavo pohvale za inovativne predloge in vključevanje zaposlenih v razvoj prodaje. Ključne besede: Pospeševanje prodaje, motivacija, vodenje prodaje, Janus Trade, d. o. o, prodajno osebje. Objavljeno v ReVIS: 02.10.2019; Ogledov: 2931; Prenosov: 144
Celotno besedilo (1,38 MB) |
10. Primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje in prodaje prek spleta na primeru blagovne znamke L'OccitaneKatja Klemenčič, 2019, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na primerjavo različnih načinov pospeševanja prodaje in spletno trgovino blagovne znamke L’Occitane, katere distributer je podjetje Stillmark, d. o. o. Poleg tega je podjetje distributer tudi drugih blagovnih znamk, kot so Melvita, Max Mara in Les Couvent des Minimes. Podjetje je na trgu prisotno od leta 1990 in se ukvarja pretežno z maloprodajo, v preteklosti pa se je ukvarjalo tudi z založništvom.
V diplomskem delu smo primerjali različne akcije, ki so potekale v različnih obdobjih leta, in odziv potrošnikov nanje. Ključne besede: Pospeševanje prodaje, spletna trgovina, primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje, popust, darilo ob nakupu Objavljeno v ReVIS: 08.05.2019; Ogledov: 3491; Prenosov: 176
Celotno besedilo (2,92 MB) |