Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Mobilna aplikacija kot pomoč potrošnikom za lažje odločanje pri nakupih blaga široke potrošnje
Nataša Bošnjaković, 2013

Opis: Nakupovanje blaga široke potrošnje ima svoje posebnosti. Danes ima vsak potrošnik v razvitem svetu veliko možnosti za izbiranje različnih izdelkov. Velika izbira ni vedno prednost, je tudi veliko breme za potrošnika. Ker danes potrošniki vse več uporabljajo pametne telefone, obstajajo tehnične možnosti, da se informacija ponudi potrošniku prav na mestu, kjer jo največ potrebuje; v trgovini, pri nakupovanju. Potrošnik lahko aktivno sodeluje v skupnosti potrošnikov, ki je neodvisna od vseh trgovcev in proizvajalcev. Pri tem ima dvojno vlogo: kot uporabnik pa tudi kot »zbiratelj« informacij. Potrošnik prispeva s svojimi informacijami o izdelkih, o cenah, kakovosti in ocenjuje izdelke, s čimer ima aktivno vlogo pri oblikovanju ponudbe na trgu. V svetu se opaža trend rasti in razvoja podobnih aplikacij.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrošnik, blago široke potrošnje, potrebščine, pametni telefon, mobilna aplikacija, nakupovanje na spletu, možnost izbire
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 3032; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

2.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh