Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Mlekarna Celeia in širitev prodaje na bolgarski trg (Analiza tržišča in vstop pojetja Mlekarna Celeia na bolgarski trg)
Ivan Serec, 2017

Opis: Magistrska naloga obravnava tematiko, povezano s podjetjem Mlekarna Celeia in možnostmi oziroma priložnostmi za vstop podjetja na novi vzhodni trg. Mlekarna Celeia je uspešna slovenska mlekarna in eden izmed vodilnih ponudnikov mlečnih izdelkov na slovenskem trgu. Trenutno večji izziv za management je odločitev o vstopu podjetja na novi bolgarski trg. Začetki dejavnosti podjetja segajo v medvojna leta prejšnjega stoletja, ko so v manjših proizvodnih obratih začeli polniti mleko. Mlekarna Celeia, podjetje, kot ga poznamo danes, pa je sodobna mlekarna z okolju prijazno tehnologijo in s proizvodnim programom, ki sledi svetovnim usmeritvam na trgu. Lastne proizvode trži pod blagovno znamko Zelene doline, ki ponuja bogat asortiment izdelkov. Odlikuje jih kakovost in narejeni so izključno iz svežega slovenskega mleka, mleka brez gensko spremenjenih organizmov. Izdelki Mlekarne Celeia povezujejo naravo in tradicijo. To so temelji, na katerih podjetje gradi svojo strategijo in razvija strategijo prodaje na posameznih trgih. Mlekarna Celeia je (poleg slovenskega trga) trenutno prisotna še na vseh trgih nekdanje Jugoslavije. Mlekarna sledi cilju biti najuspešnejša slovenska mlekarna, ostati med vodilnimi ponudniki v Sloveniji in postati pomemben ponudnik na trgih jugovzhodne Evrope. Bolgarski trg ponuja tako možnost kot priložnost. Posamezna podjetja se za vstop na tuji trg odločajo zaradi različnih vzrokov in dejavnikov. Odločitev podjetja za vstop na posamezen trg pa je odvisna predvsem od značilnosti tega trga. Podjetje Mlekarna Celeia ocenjuje trenutno dejansko stanje in predvideva podobnost novega bolgarskega trga s trgi, na katerih že izvaja dejavnost prodaje. Naloga poskuša obrazložiti pomembnost teme za samo podjetje in okolje podjetja. Z analitičnim pristopom odgovarja na nekatera vprašanja, ki vzbujajo največ negotovosti pri sprejemanju odločitev ob vstopu na novi trg.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: predstavitev podjetja, strategija podjetja, strategija prodaje, vstop na tuji trg, zunanji in notranji dejavniki, distribucija, potrošniki, produkti, cene.
Objavljeno: 07.03.2018; Ogledov: 1947; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

3.
Vedenje potrošnikov pod vplivom interneta in socialnih omrežij
Mitja Košak, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vedenje potrošnikov, potrošniki, internet, socialna omrežja, Facebook
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 1565; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

4.
Oglaševanje piva v televizijskih oglasih in vpliv na potrošnike
Igor Centa, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: oglaševanje, blagovna znamka, identiteta podjetja, potrošniki, trženjsko komunikacijski splet
Objavljeno: 27.03.2018; Ogledov: 1344; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

5.
Varstvo potrošnikov in reševanje reklamacij v trgovinski dejavnosti
Maša Mikulin, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrošniki, prodajalec, reklamacije, zakonodaja, pravna ureditev
Objavljeno: 29.05.2018; Ogledov: 1520; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (595,13 KB)

6.
Sodobni vidiki varstva potrošnikov
Neja Bonbek Natek, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: varstvo potrošnikov, potrošniki, zadovoljstvo potrošnikov, programi varstva
Objavljeno: 08.05.2018; Ogledov: 1338; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

7.
Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izdelkov podjetja
Vesna Lainšček, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo kupcev, merjenje, potrošniki, izdelki, zvestoba kupcev, magistrsko delo
Objavljeno: 12.04.2019; Ogledov: 1186; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (935,95 KB)

8.
Življenjski ciklus mobilnih aparatov
Denis Janc, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mobilni aparati, življenski ciklus izdelkov, potrošniki, trženjske strategije, pametni telefoni
Objavljeno: 15.05.2019; Ogledov: 957; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

9.
Blagovna znamka v avtomobilski industriji
Klemen Smrekar, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: avtomobilska industrija, blagovna znamka, avtomobili, avtomobilske znamke, potrošniki
Objavljeno: 16.05.2019; Ogledov: 976; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh