1. |
2. Proizvodnja mlečnih izdelkov v podjetju Mlekarstvo Podjed z vidika ekonomike : diplomska naloga višjega strokovnega izobraževanjaJani Podjed, 2017, diplomsko delo Ključne besede: skuta, sladka smetana, maslo, polnomastni jogurt, posnemovalnik, Schulenburgova kad, prihodki od prodaje, skupni stroški Objavljeno v ReVIS: 25.05.2021; Ogledov: 1644; Prenosov: 92 Celotno besedilo (6,56 MB) |
3. |
4. Nakup in prevzem vodenja Hostla AnaMariša Šifrar, 2019, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu sta predstavljena nakup in prevzem vodenja Hostla Ana, ki se nahaja v središču Ljubljane. V diplomskem delu smo se osredinili na mladinski turizem, ki je ena izmed tržnih niš slovenskega turizma.
Hostel obravnavamo v sklopu mladinskega turizma, ki je zadnja leta v porastu. Sem štejemo turiste, stare med 15 in 29 let, ki želijo odkrivati nove lokacije, a pri tem ne želijo zapraviti veliko denarja za prenočitev v nekem kraju. Gostje želijo poleg prenočitve v hostlu doživeti še nekaj več. Zato hostli niso namenjeni le prenočitvi, ampak tudi druženju in spoznavanju.
Hostel Ana že nekaj let uspešno posluje. Svojo finančno strategijo smo oblikovali kot spodbujajočo, a realno. Ugotovili smo, da bi hostel že v prvem letu dosegel zmerno prodajo nastanitev in pozitivni denarni tok ter dobiček. Če bi upoštevali načrt prodaje, bi bilo lahko enako tudi vsako naslednje leto. Čisti prihodki od prodaje se prva tri leta večajo na ravni 50.000 EUR na leto, zadnje leto se ustavijo pri 20.000 EUR letno, saj v tretjem letu izkoristimo maksimalno zmogljivost novih ležišč Ključne besede: hostel, mladinski turizem, prednosti, slabosti, finančna strategija, kapaciteta, čisti prihodki. Objavljeno v ReVIS: 27.09.2019; Ogledov: 2478; Prenosov: 194 Celotno besedilo (1,96 MB) |
5. Študija izvedljivosti - kako povečati prihodke v podjetju IPOL d. o. o.Gvido Polanc, 2019, magistrsko delo Opis: Podjetništvo je “živ organizem“, kjer moramo neprestano spremljati razmere v podjetju in na trgu, da lahko zagotovimo nemoteno poslovanje podjetja ter njegov obstoj. Če nismo inovativni in stalno ne izboljšujemo proizvode in storitve, tudi procese, nas bo konkurenca kmalu prehitela, kar pa pomeni izgubo ali zmanjšanje prihodkov ter padec tržnega deleža podjetja na obstoječih trgih.Podjetništvo nenehno s seboj prinaša rast in razvoj. Dinamično podjetništvo predstavlja rastočein razvijajoče se podjetje,ki se ne omejuje z nastopom na lokalnih trgih, ampak išče konkurenco tudi izven meja, na tujih trgih. Le-to skuša razbijati in si na ta način ustvariti nov tržni prostor za prodajo lastnih proizvodov ter posledično lasten uspeh, ki nenehno raste.
Povečanje prihodkov v podjetju je osnova za rast podjetja in želja vsakega podjetnika, kar pa je v današnjem, konkurenčnem okolju zelo težko doseči, še posebej, če podjetje posluje na domačem, slovenskem trgu, ki je majhen. V podjetju IPOL d.o.o., kjer se ukvarjamo z organizacijo dogodkov/koncertov in televizijskih prireditev na domačem trgu, želimo razširiti poslovanje in v letu 2019 za 50% povečati prihodke ob obstoječem številu zaposlenih. Koncerte organiziramo v velikih športnih dvoranah po Sloveniji, kjer smo prostorsko omejeni, da bi lahko gostili kakšno zvezdo s tuje estrade, ki bi pritegnila obiskovalce. Ker kot podjetnik delam v smeri rasti in stabilnosti podjetja na kratek in na dolgi rok, neprestano iščemo nove priložnosti. Če želimo v podjetju izpolniti zastavljeni cilj, moramo na trg uvesti nov produkt oziroma organizirati koncerte na drugačen način od konkurence. Zato mora podjetje rasti z diverzifikacijo, kar pomeni, da bo v našem primeru ponudilo nov proizvod na že obstoječem, domačem trgu ter na tujem trgu.
Obravnavano podjetjeima vse možnosti, da svojo obstoječo ponudbo storitev nadgradi s ponudbo organizacije in izvedbe koncertov na odprtem (npr. Ljudski vrt, Maribor). Cilj podjetje lahko doseže z načrtovano diverzifikacijo poslovanja. Na osnovi opredeljenega izziva podjetjain raziskovalnega vprašanja smo postavili hipoteze, ki jih bomo preverili s študijo izvedljivosti o možnostih povečanja prihodkov v podjetju IPOL d.o.o. Ključne besede: študija izvedljivosti, ekonomska upravičenost, prihodki, rast podjetja, nov produkt, diverzifikacija. Objavljeno v ReVIS: 25.04.2019; Ogledov: 2907; Prenosov: 135 Celotno besedilo (1,76 MB) |
6. Analiza izkazov trgovskega podjetja Inter diskont d.o.o. : diplomsko deloDragica Frece, 2012, diplomsko delo Ključne besede: podjetništvo, izkaz uspeha, bilanca stanja, davčna bilanca, analiza poslovanja, prihodki, odhodki, dobiček, kazalci uspešnosti poslovanja Objavljeno v ReVIS: 14.06.2018; Ogledov: 3150; Prenosov: 98 Celotno besedilo (15,81 MB) |
7. |
8. |