Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Opredelitev Evropske unije v ustavah držav članic
Jure Švigelj, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Evropska unija, evropski členi, evropska integracija, evropeizacija, država članica, ustavni sistem, suverenost, primerjava
Objavljeno: 12.12.2017; Ogledov: 2771; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

2.
3.
Koncept človekovih pravic v sodobnih ustavah
Karin Baruca, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: človekove pravice, mednarodna zakonodaja, evropska zakonodaja, ustave, primerjava, Evropa, Amerika, Azija, Afrika
Objavljeno: 14.12.2017; Ogledov: 2761; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje in prodaje prek spleta na primeru blagovne znamke L'Occitane
Katja Klemenčič, 2019

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na primerjavo različnih načinov pospeševanja prodaje in spletno trgovino blagovne znamke L’Occitane, katere distributer je podjetje Stillmark, d. o. o. Poleg tega je podjetje distributer tudi drugih blagovnih znamk, kot so Melvita, Max Mara in Les Couvent des Minimes. Podjetje je na trgu prisotno od leta 1990 in se ukvarja pretežno z maloprodajo, v preteklosti pa se je ukvarjalo tudi z založništvom. V diplomskem delu smo primerjali različne akcije, ki so potekale v različnih obdobjih leta, in odziv potrošnikov nanje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Pospeševanje prodaje, spletna trgovina, primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje, popust, darilo ob nakupu
Objavljeno: 08.05.2019; Ogledov: 2493; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (2,92 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh