1. Dejavniki, ki vplivajo na obisk in zadovoljstvo z glasbenimi dogodki Kletka za mlade ter potencial za razvoj v blagovno znamkoJošt Slabe, 2023, diplomsko delo Opis: KLETKA je projekt, ki od leta 2022 poteka v organizaciji Kluba škofjeloških študentov. Gre za serijo glasbenih dogodkov, na katerih se predvaja elektronska plesna glasba.
Namen diplomskega dela je poglobiti razumevanje o potrebah ciljne publike glasbenih dogodkov KLETKE ter ugotoviti, kakšen potencial ima projekt za razvoj v blagovno znamko. Spletna raziskava, v kateri je sodelovalo 105 oseb, starih povprečno 21,2 leta, je pokazala, da so glavni razlogi za obisk tovrstnih dogodkov kolektivno vzdušje, druženje, sprostitev, poslušanje glasbe, duhovno zdravljenje, izboljšanje psihičnega počutja, oblika modernega rituala ipd. Ključne besede: elektronska glasba, elektronsko glasbeni dogodki, zgodovina elektronske glasbe blagovna znamka, pripadnost blagovni znamki Objavljeno v ReVIS: 15.05.2024; Ogledov: 487; Prenosov: 9 Celotno besedilo (3,47 MB) |
2. DRUŽINSKA PODJETJA V POSAVJU : ANALIZA DEJAVNIKOV USPEHAJanja Rupret, 2023, ni določena Opis: Magistrska naloga predstavlja temeljito študijo dejavnikov uspeha v družinskih podjetjih v Posavju. Naloga je strukturirana v dva glavna sklopa: teoretični in empirični del. V teoretičnem je podana analiza tuje in domače znanstvene ter strokovne literature. Poglobili smo se v razumevanje družinskih podjetij, njihov pomen in delež na gospodarskem trgu v Evropi in v Sloveniji. Identificirali smo ključne osebe v teh podjetjih ter preučili njihove prednosti in slabosti. Ker so tema naloge družinska podjetja v Posavju, smo temu delu Slovenije namenili poseben del in nekatera posavska družinska podjetja tudi predstavili. Poseben poudarek smo namenili dejavnikom uspeha družinskih podjetij, pri čemer smo se osredotočili na merila uspešnosti in raziskali vlogo nefinančnih meril, kot so zadovoljstvo, motivacija in pripadnost zaposlenih.
V empiričnem delu raziskave smo analizirali podatke, ki smo jih pridobili s predhodno oblikovanim anketnim vprašalnikom, ki smo ga objavili na spletni strani 1KA. Anketne vprašalnike smo razdelili med lastnike družinskih podjetij, družinske člane, zaposlene v podjetju ter tiste zaposlene, ki niso del družine, podjetje pa ima sedež v Posavju. S pomočjo socialnih omrežij, ciljnih elektronskih pošt in ustnih dogovorov smo dosegli vzorec 120 končno izpolnjenih anket v obdobju dveh mesecev in pol. Rezultati naše raziskave so odražali kompleksnost dejavnikov uspeha v družinskih podjetjih v Posavju, pri čemer smo pokazali, da se uspešnost podjetij ne kaže le skozi finančne kazalce, temveč tudi skozi zadovoljstvo, motivacijo in predanost zaposlenih. Ključne besede: družinsko podjetje, uspešnost, zaposleni, motivacija, pripadnost, delovno mesto, zadovoljstvo Objavljeno v ReVIS: 02.12.2023; Ogledov: 701; Prenosov: 44 Celotno besedilo (859,43 KB) |
3. Vodenje timov v medkulturnih organizacijahAleks Topolnjak, 2023, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je predstavljeno vodenje timov v medkulturnih organizacijah. Cilj raziskave je ugotoviti, kako se vodje soočajo in rešujejo problem z vodenjem timov v organizacijah, ki so sestavljene iz različnih kultur.
Svet je v zadnjih 30 letih po koncu hladne vojne postal interkulturni prostor. To je povzročilo številne migracije v druge države sveta zaradi boljše kakovosti življenja in poslovnih priložnosti, ki tako postanejo del medkulturnega okolja.
Ker so ljudje na vsakem delu sveta različni (kulturološko in etnično), je težko, da bodo na delovnem mestu postali homogena skupina.
Kultura, versko prepričanje in etnična pripadnost povzročajo ovire vodjam na delovnem mestu. Ključne besede: Kultura, vodenje, vodja, organizacija, etnična pripadnost, religija Objavljeno v ReVIS: 29.09.2023; Ogledov: 822; Prenosov: 37 Celotno besedilo (1,49 MB) |
4. Model dejavnikov medgeneracijske izmenjave znanja med inženirji v proizvodnih organizacijah : doktorska disertacijaMagda Lužar, Annmarie Gorenc Zoran, 2023, doktorska disertacija Ključne besede: znanje, medgeneracijska izmenjava, generacije, zaupanje, vzajemni odnosi, nagrajevanje, pripadnost, medgeneracijske razlike, inženirji, doktorske disertacije Objavljeno v ReVIS: 14.07.2023; Ogledov: 805; Prenosov: 79 Celotno besedilo (5,79 MB) |
5. |
6. |
7. Analiza zadovoljstva in pripadnosti v podjetju Mizarstvo Peternelj d. o. o.Julija Peternelj, 2022, diplomsko delo Opis: Zadovoljstvo in pripadnost sta eni izmed ključnih dejavnikov uspešnega delovanja podjetja. Do občutka pripadnosti pri zaposlenih lahko pridemo samo z njihovim zadovoljstvom, za zadovoljstvo zaposlenih pa mora podjetje skrbeti vsak dan, zato redna preverjanja zadovoljstva predstavljajo bogat vir informacij, ki lahko podjetju prikažejo dejansko situacijo zadovoljstva med zaposlenimi. Z izvedbo intervjujev v podjetju Mizarstvo Peternelj d. o. o. smo ugotovili, da so zaposleni v podjetju zadovoljni in pripadni. Pripadnost se stopenjsko nekoliko razlikuje in je večja med zaposlenimi za daljšo delovno dobo. Eden pomembnejših dejavnikov v podjetju pa je medsebojni odnos s sodelavci. Ključne besede: zadovoljstvo, pripadnost, plača, medsebojni odnosi, kultura podjetja, klima podjetja, dejavniki zadovoljstva, dejavniki pripadnosti Objavljeno v ReVIS: 01.09.2022; Ogledov: 902; Prenosov: 61 Celotno besedilo (1,13 MB) |
8. |
9. Pripadnost kot gradnik modela vodenja zaposlenih v osnovnih šolah : doktorska disertacijaJanko Plešnik, 2019, doktorska disertacija Ključne besede: vodenje, modeli, osnovne šole, ravnatelji, gradniki vodenja, management, pripadnost, disertacije Objavljeno v ReVIS: 22.07.2021; Ogledov: 1503; Prenosov: 126 Celotno besedilo (2,63 MB) |
10. |