Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Samopomoč kot del popularne kulture
Anja Furman, 2018

Opis: Magistrska naloga študijskega programa druge stopnje zavzema polja samopomoči in branja priročnikov za samopomoč med Slovenci, ki je v veliki meri še neraziskano področje. V teoretičnem delu naloge raziskujemo družbeno in zgodovinsko ozadje, ki je pripomoglo k razvoju polja samopomoči in priročnikov za samopomoč. Prav tako nas zanima, kaj je pripomoglo k današnjemu uspehu tovrstne literature v svetu (predvsem v Združenih državah Amerike) in kdo so največji kritiki preučevanega žanra. Naš namen je preučiti stanje na tem področju v Sloveniji. V empiričnem delu naloge raziskujemo, ali Slovenci poznamo in beremo priročnike za samopomoč, kdo so tipični bralci, zakaj se posameznik odloči za branje in kakšne so posledice/ugotovitve branja tovrstne literature. Rezultati kažejo, da so Slovenci seznanjeni s priročniki in jih (občasno ali redno) tudi prebirajo. Največji del anketirancev se s priročniki seznani preko medijev, največ anketirank pa žanr namerno išče. V največji meri priročnike izbirajo glede na področje, ki jih zanima, avtorja ali po priporočilih prijateljev in znancev. Bralci priročnike uporabljajo za osebno rast, čeprav po njih pogosteje posežejo ob določenih težavah. Raziskava kaže, da intervjuvanci nimajo posebnih tehnik branja, v večini prebirajo priročnike v celoti, od začetka do konca, pomembne informacije pa si podčrtajo ali izpišejo. Slovenci so prav tako selektivni bralci, saj priročnikov ne sprejemajo v celoti, ampak uporabijo le nasvete, ki se jim zdijo uporabni in v praksi izvedljivi. Skoraj vsi bralci so nasvete iz priročnika v preteklosti že prenesli iz teorije v prakso in bili (po njihovi oceni) pri tem uspešni. Slovenci priročnike ocenjujejo kot vir pozitivnih sprememb v njihovem življenju. Zraven priročnikov uporabljajo tudi druge oblike samopomoči, v največji meri jogo in meditacijo, raziskava pa kaže, da se po pomoč obračajo tudi na strokovno usposobljeno osebje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: samopomoč, priročniki, motivi za branje, tehnike branja, učinki branja, magistrske naloge
Objavljeno: 07.06.2021; Ogledov: 953; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

3.
Vodenje in organizacija podjetja za grafično oblikovanje vizitk
Nina Jakomin, Ana Levačič, Patricija Radelj, 2023

Opis: V pripravi na priročnik smo kontaktirale tri organizacije: Cheelot Creative Visuals, Camera d.o.o. in Agencija Pakt d.o.o. z namenom pridobiti vpogled v ključne prakse in izzive, s katerimi se te organizacije srečujejo v svojem vsakdanjem poslovanju. Cilj našega priročnika je združiti njihovo strokovno znanje in izkušnje z našimi spoznanji v praktičen vodnik za učinkovito vodenje in organizacijo podjetij, ki se ukvarjajo z grafičnim oblikovanjem vizitk.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetja, grafično oblikovanje, vodenje, organiziranje, priročniki
Objavljeno: 18.12.2023; Ogledov: 202; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (359,28 KB)

4.
Priročnik za ustanovitev, organizacijo in vodenje foto studia
Nataliia Kirieieva, Tea Pugelj, 2023

Opis: Besedilo govori o ustanovitvi foto studia, poudarja pomembnost izbire lokacije, ter obravnava različne cilje in namene ustanovitve. Namenjeno je tistim, ki se zanimajo za fotografijo. Pomembno je pravilno načrtovati nakup opreme za foto studio in vključiti stroške vzdrževanja ter morebitne zamenjave v finančni načrt. Pravilno finančno upravljanje in sledenje davčnim obveznostim sta ključna za uspešno vodenje foto studia.Redno spremljanje trendov v fotografiji in izobraževanje sta pomembna za ohranjanje konkurenčnosti. Vzemite si čas za organizacijo in arhiviranje fotografij ter se nenehno izboljšujte za kakovostne storitve. Skrb za materialne potrebe in opremo je ključna za nemoteno delovanje vašega foto studia. Pomembno je vzpostaviti dobre odnose z zanesljivimi dobavitelji fotografskih materialov in opreme, redno vzdrževati zaloge, izogibati se presežkom ali pomanjkanju materialov ter uporabljati programsko opremo za sledenje zalog. Prav tako organizirajte učinkovite shranjevalne prostore, upoštevajte pogoje shranjevanja, varnostne ukrepe in okolijske vidike. Natančno vodenje evidenc o nakupih, cenah in količinah materialov je ključno za spremljanje stroškov in sledenje porabe. Upoštevajte tudi varnostne ukrepe za zaščito materialov in opreme pred tatvinami in poškodbami. Natančno ceno za vsako naročilo določimo po individualnem posvetu s stranko, kjer se določijo želje in potrebe ter opredelijo vse storitve, ki jih stranka pričakuje. Svoje storitve cenimo na podlagi kakovosti, strokovnosti in izkušenj. Verjamemo, da naša cena odraža vrednost, ki jo strankam prinašajo naše storitve. Cenovna politika je zelo pomembna in vpliva na privabljanje strank ter na dobičkonosnost podjetja. Za dolgoročni uspeh vašega foto studia je ključnega pomena, da imate dobro izdelan poslovni načrt in finančno projekcijo. To vključuje finančno upravljanje in računovodstvo, kadrovsko strukturo, ocenjevanje stroškov in prihodkov, dolgoročno finančno načrtovanje.. Za privabljanje strank v foto studio je ključnega pomena razviti celovito marketinško strategijo. Definirajte cilje, ciljno skupino in prepoznajte konkurenčne prednosti. Uporabite različne marketinške kanale, vključno s spletnim trženjem, družbeni mediji.. V tem priročniku najdete tudi pomembnost o avtorskih pravicah, etičnih smernicah in zakonih omejitve pri fotografiranju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: foto studia, vodenje, organiziranje, priročniki
Objavljeno: 18.12.2023; Ogledov: 174; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (797,57 KB)

5.
Spletna trgovina z oblačili
Ema Štucin, Gaja Kovač, 2023

Opis: V tem priročniku bomo raziskali osnovne koncepte in pomen spletnih trgovin ter zakaj so postale nepogrešljiv del sodobnega poslovanja. Spletna trgovina ni več luksuz, temveč nuja za podjetja vseh velikosti. Z njo se odpirajo vrata v svet, kjer so možnosti za rast in uspeh neskončne. Z vprašanji sva se obrnili na podjetja Lisca, Zozo label in Kibuba, katerih odgovore lahko najdete na koncu vsakega poglavja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletna trgovina z oblačili, vodenje, organiziranje, priročniki
Objavljeno: 18.12.2023; Ogledov: 204; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

6.
Organizacija izdelave video vsebin
Zara Elhefian Galun, Taja Golob, Lana Hrastelj, 2023

Opis: Naš cilj je bil pridobiti čim več natančnih in kar se da podrobnih informacij te panoge. Opravile smo telefonski klic z vodjo kadrovskega področja, podjetja Talum (proizvodno podjetje aluminija in aluminijevih zlitin), ter dva intervjuja v živo s podjetjema Geni (energetsko podjetje) in Popolna postava (TV oddaja). Vsa tri podjetja, imajo na marketinškem trgu veliko dobro produciranih in privlačnih video vsebin, katere smo si tudi same pogledale in tudi iz njih pridobile informacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: video, priročniki
Objavljeno: 18.12.2023; Ogledov: 224; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (5,09 MB)

7.
Produkcijska hiša za dokumentarne filme
Marko Kaluža, Maj Kerin Colarič, 2023

Opis: V tem priročniku bomo raziskali ključne korake in premisleke, ki so potrebni za ustanovitev produkcijske hiše, ki ne ustvarja le kakovostne dokumentarce, temveč tudi inovativne kratke filme in serije, ki odražajo sodobne pripovedne trende in tehnološke inovacije v filmski industriji.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: dokumentarni filmi, produkcijske hiše, priročniki
Objavljeno: 18.12.2023; Ogledov: 165; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (506,89 KB)

8.
Podkast
Nejc Šipraga, 2023

Opis: Ta e-priročnik je zasnovan za tiste, ki si želijo bolje razumeti in obvladovati vse vidike organizacije in vodenja podkasta. Razdeljen na več poglavij, obravnava teme, kot so ustanovitev podkasta, izdelava vsebine, tehnična infrastruktura, finančno upravljanje in prilagajanje na spremembe. Poleg tega se dotika tudi marketinških strategij, gradnje skupnosti in interakcije z občinstvom. S tem priročnikom boste pridobili vpogled v ključne aspekte organizacije podkasta, pravila za uspeh in kako izboljšati vaše spretnosti ter povečati učinkovitost. Vodil vas bo skozi vse korake od začetne ideje do vzdrževanja in rasti vašega podkasta. Pripravljeni ste na to, da svoje podkaste ponesete na naslednjo raven.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podkast, vodenje, organiziranje, priročniki
Objavljeno: 18.12.2023; Ogledov: 240; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (642,59 KB)

9.
Mali čudeži v slikah
Lotti Pšeničnik, Karin Jerina, Lara Pišljar, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: fotografija, nosečnice, dojenčki, priročniki
Objavljeno: 18.12.2023; Ogledov: 193; Prenosov: 0

10.
Mali čudeži v slikah
Lotti Pšeničnik, Karin Jerina, Lara Pišljar, 2023

Opis: V tem priročniku boste našli dragocene nasvete, tehnike in smernice, ki vam bodo pomagale ustvariti čudovite in osebne fotografije nosečnic in dojenčkov. Od priprave na fotografiranje do postprodukcije vam bomo pomagali razumeti in izpopolniti vsak korak tega čudovitega procesa.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: fotografija, nosečnice, dojenčki, priročniki
Objavljeno: 18.12.2023; Ogledov: 184; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (750,63 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh