Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 17
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA RASTI PODJETJA MALI-E-TIKO, D. O. O., IN MOŽNOSTI ZA NADALJNJO RAST
Miha Mali, 2017

Opis: POVZETEK V diplomskem delu sem predstavil podjetje MALI-E-TIKO d. o. o., ki želi postati renomirano podjetje na evropski ravni, ki bo izdelovalo in razvijalo najzahtevnejše izdelke za moderne elektronske in druge naprave. Moji poglavitni nalogi sta bili opraviti analizo in vodstvu predstaviti možnost za nadaljnjo rast podjetja. Podjetje Mali elektronika, Mali Marjan, s. p., je bilo ustanovljeno leta 1988. Do združitve s podjetjem Tiko, d. o. o., je bilo v njem redno zaposlenih 23 ljudi. Podjetje je bilo in je še vedno vodilno podjetje v Sloveniji, za izdelavo in predelavo hladilnih reber, ki jih kupci nadalje vgrajujejo v elektronske komponente. Podjetje Tiko, d. o. o., pa je bilo ustanovljeno leta 1964. V letu 2012 sta se podjetji združili in nastalo je podjetje MALI-E-TIKO d. o. o. Predstavil sem slovensko kovinsko industrijo, ki se uvršča v vrh nosilnih dejavnosti predelovalne industrije tako po prihodku kot po izvozu. Navedel sem letno poročilo Združenja kovinske industrije 2015. Z opravljeno SWOT analizo sem ugotavljal prednosti in priložnosti trga, na katerem podjetje posluje, hkrati pa opozoril na slabosti in nevarnosti, ki se jih je dobro zavedati. Z grafičnimi prikazi sem predstavil strukturo prodaje na trgu, kamor podjetje plasira svoje izdelke. Pripravil sem tudi analizo prodaje po segmentih podjetja za obdobje preteklih štirih let. Podjetje je v štirih letih po združitvi beležilo visoko rast. Prihodke od prodaje je povečalo za skoraj 50 %. Danes ima podjetje 66 redno zaposlenih delavcev, kar je 37,5 % več kot v letu 2012, ko sta se podjetji združili. Podjetje je vlagalo tudi v izobraževanje zaposlenih, s tem je pridobilo nekaj visoko usposobljenega kadra. V prihodnjih treh letih podjetje načrtuje 10- do 15-odstotno rast na letni ravni. Leta 2015 je imelo 3.817.626 EUR čistih prihodkov od prodaje, v letu 2018 pa načrtuje 5.361.779 EUR čistih prihodkov od prodaje. Podrobneje sem preučil finančno stanje podjetja ter s kazalnikom poslovanja pridobil boljši vpogled v samo podjetje. Skozi odkritje določenih napak sem opredelil strategijo nadaljnje rasti in ciljev podjetja. Naredil sem finančno projekcijo za prihajajoče triletno obdobje. Ocenjujem, da ima podjetje realne možnosti za dobro poslovanje in doseganje dobička z generično rastjo. Prodaja se bo po segmentih povečevala, saj sem z analizo trga dokazal, da podjetje plasira svoje izdelke na rastoče trge. Z argumenti sem podal rešitve za morebitne težave oziroma ovire. V zaključku diplomskega dela sem ugotovil, da ima podjetje še veliko možnosti za dobro poslovanje in doseganje čim večjega dobička. To sta vizija in obenem tudi cilj vsakega podjetja ter najpomembnejša pogoja za obstoj na trgu in pomembna koraka pred konkurenco. Pričujoče diplomsko delo bom z veseljem predstavil lastniku Marjanu Maliju ter mu s svojim znanjem pomagal podjetje popeljati v nadaljnjo rast.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza, rast podjetja, kovinska industrija, SWOT – analiza, finančno stanje, kazalnik poslovanja, strategija nadaljnje rasti, finančna projekcija
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3656; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

2.
Poslovna strategija za podjetje "Mizarstvo Jamnik, s. p."
Drenusha Barbatovci, 2017

Opis: POVZETEK Diplomsko delo zajema poslovno strategijo podjetja »Mizarstvo Jamnik, s. p.«. Gre za družinsko podjetje, ki je bilo ustanovljeno pred štirimi desetletji. Osnovna dejavnost podjetja je izdelava pohištva in notranje opreme po meri. Podjetje se po velikosti uvršča v segment mikropodjetij in se je v zadnjih letih osredotočilo predvsem na izdelavo opreme za hotele, parfumerije in razne poslovne prostore. Obravnavana tema se nanaša na manjše mizarsko podjetje, ki želi razširiti svoje poslovanje. Poslovno strategijo za rast podjetja bomo prenesli na slovensko poslovno okolje. Preverili bomo možnost diverzifikacije, saj je težnja po globalnem poslovanju vedno večja, domači prostor pa je lahko hitro premajhen. Rdeča nit v raziskovalnem delu bo težnja po rasti. S pomočjo uporabe najbolj razširjenih analiz bomo predstavila stanje v Sloveniji. Kar zadeva diverzifikacijo, bomo Mizarstvu Jamnik predstavili najboljšo možnost. Namen diplomskega dela je raziskati in analizirati čim večjo količino podatkov o stanju v Sloveniji, podjetju predstaviti možnost izvoza oziroma sodelovanja s tujino, vsaj z državami članicami Evropske unije. Cilj diplomskega dela je predstaviti smernice za podjetje, torej, kako lahko raste, kakšne so ključne konkurenčne prednosti, na katerih mora graditi in kje v primerjavi s sorodnimi podjetji zaostaja. Največ informacij bomo predstavili s pomočjo analiz konkurence, panoge, notranjega in zunanjega okolja. Informacije za analizo bomo v večini primerov pridobili na svetovnem spletu, kot ozadje pa bomo teoretično znanje podkrepili z literaturo s področja podjetništva in managementa.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovna strategija, diverzifikacija, smernice podjetja, rast, analiza poslovanja, bilanca stanja
Objavljeno: 16.09.2017; Ogledov: 3166; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

3.
Analiza rasti podjetja Mali-e-tiko, d. o. o. in možnosti za nadaljnjo rast
Miha Mali, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: rast podjetja, kovinska industrija, finančno stanje, kazalniki poslovanja, SWOT analiza
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 3200; Prenosov: 129
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

4.
Poslovni načrt za rast podjetja Aleator d. o. o.
Zoran Pančur, 2017

Opis: Poslovni načrt je vnaprej preverjena strategija, kako zmagovati kljub vedno večji konkurenci. Je osnovno vodilo vsakega podjetja v obliki pisnega dokumenta, v katerem podjetnik jasno opredeli poslovne cilje in strategije za dosego ciljev. Podjetje Aleator d.o.o. se zaveda, da je skrbno planiranje ključ do uspešnega poslovanja. Ob kopici idej in taktik s ciljem najbolj optimalnega delovanja pa mora podjetje poleg vseh navdihov v glavah vodilnih v podjetju preučiti še druge pasti in priložnosti, ki jih kasneje nepričakovano najdemo pri poslovanju. Poslovni načrt podjetja Aleator d.o.o. vsebuje vse elemente preverjanja rasti in strategije rasti podjetja, od vizije in ciljev, raziskave trgov, razvoja in marketinga ter splošne organizacije do simuliranih finančnih izkazov. Poslovni načrt je izdelan na podlagi realnih podatkov in bo v praksi uporaben. Navedene projekcije so cilji do poslovnega leta 2020.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, poslovni izid, planiranje poslovanja, investicija.
Objavljeno: 01.12.2017; Ogledov: 2999; Prenosov: 12

5.
6.
Načrtovanje rasti podjetja Tušmobil, d.o.o.
Aleš Erman, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mobilne telekomunikacije, poslovni načrt, generična rast, analiza poslovanja
Objavljeno: 14.06.2018; Ogledov: 2180; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (919,72 KB)

7.
Načrtovanje rasti podjetja ISI d. o. o.
Diana Šketa, 2019

Opis: Diplomsko delo je predstavitev in analiza družinskega podjetja ISI, d. o. o., v katerem so potrebne določene spremembe v poslovanju. Na podlagi analize je izpeljan načrt za prihodnjo rast in razvoj podjetja. Celotna analiza je narejena na podlagi modela Allana Gibba (1991), ki vključuje orodja strateške analize, kot so analiza MOF, analiza SWOT, analiza PEST, analiza RECoIL, matrika BCG, Porterjev model petih konkurenčnih sil in Ansoffova matrika. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, katere strategije rasti so za podjetje za dosego postavljenih ciljev najprimernejše, ob predpostavki, da ima podjetje potencial za rast. Rezultati analize so v skladu s postavljenimi hipotezami, saj je podjetje sposobno rasti s predlagano strategijo rasti. Generična rast, ki smo jo izbrali kot najprimernejšo strategijo rasti za podjetje, bo, kot kažejo rezultati analize, v prihodnosti pripomogla k povečanju tako velikosti prihodkov kot tudi dobička v podjetju. Zato bomo ta dokument uporabili tudi kot podlago za realizacijo projekta in nadaljnji razvoj podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza poslovanja, rast podjetja, model Allana Gibba, analiza MOF, analiza RECoIL, strategija rasti, generična rast, razvoj.
Objavljeno: 18.04.2019; Ogledov: 3352; Prenosov: 264
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

8.
Analiza poslovanja podjetja Bapos d. o. o. v dejavnosti IT
Matjaž Štrus, 2019

Opis: Dandanes v zelo konkurenčnem okolju je za dolgoročni obstoj in uspeh podjetij pomembno, da so podjetja ustrezno vodena in usmerjena v rast. Dolgoročni uspeh je končna postaja podjetniškega procesa (Barringer in Ireland, 2016). Rast podjetja definira rast prihodkov in prav tako dobička za daljše časovno obdobje. Običajno je rast podjetja znak uspeha, lahko pa je tudi dvorezen meč, saj lahko rast ogrozi stabilnost poslovanja na vseh področjih podjetja, če ni ustrezno upravljana (Barringer in Ireland, 2016). Želja vsakega podjetja je povečanje prihodkov in hkrati tudi dobička, kar pa je osnova za rast podjetja. Podjetje Bapos d.o.o., ki deluje na področju informacijske tehnologije in se ukvarja s ponujanjem rešitev in storitev za finančne institucije, velike trgovce in številne druge organizacije, želi v letu 2019 in prihajajočih letih povečati svoje prihodke in svoj dobiček. Prav tako pa želi povečati svoj tržni delež na slovenskem trgu in pridobiti konkurenčne prednosti. V procesu rasti ima podjetje Bapos namen dodatno zaposlovati na področju storitev za kupce – razvoj in servisne storitve. Za namen dosega zastavljenega cilja, mora podjetje na trg uvesti nov produkt oziroma storitev, ki je inovativna in se popolnoma razlikuje od konkurence. Z določenim novim produktom oz. storitvijo mora biti podjetje prvo na trgu. Predpostavljamo, da ima obravnavano podjetje potencial rasti na slovenskem trgu, ki ga lahko izkoristi skozi generično rast in strategijo diverzifikacije. Podjetje Bapos d.o.o. bo za rast izbralo rast z razvojem produkta, in sicer s ponudbo nove rešitve (produkta) oz. storitve na obstoječem, slovenskem trgu, tako za svoje obstoječe kupce (stranke) kot potencialne nove kupce (stranke). Na podlagi finančnih poročil za zadnja tri leta (2016 – 2018) in s pomočjo sekundarnih podatkov na področju marketinga (konkurence, povpraševanja in dobaviteljev) ter poslovanja kot celote bomo v diplomskem delu analizirali preteklo poslovanje podjetja. Analizo preteklega poslovanja podjetja bomo nato nadgradili z analizo in oceno potenciala za rast podjetja v prihodnosti, ki bo zagotavljala podjetju tudi v prihodnje uspešno doseganje ciljev in dolgoročni obstoj.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza poslovanja, rast podjetja, rast z diverzifikacijo, MOF analiza, ReCoil analiza
Objavljeno: 09.07.2019; Ogledov: 2492; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

9.
Načrtovanje rasti podjetja Estate, d.o.o.
Anja Banjanac, 2019

Opis: Diplomsko delo je predstavitev in analiza podjetja Estate, d. o. o., ki želi rasti na trgu. S pomočjo določenih metod in orodij je narejen načrt za nadaljnjo rast, pred tem pa je pripravljeno tudi poročilo dosedanjega ter preteklega poslovanja. Cilj tega diplomskega dela je, da se s pomočjo orodij strateških analiz ugotovi, ali ima podjetje potencial rasti in razvoja. Pri tem se ugotavlja, katera strategija je najboljša izbira, če se izkaže, da ima podjetje možnost razvijanja. Ker se je po končanem diplomskem delu izkazalo, da je podjetje sposobno rasti in se razvijati, bo le-to uporabljeno kot načrt za realizacijo celotnega projekta.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza poslovanja, rast podjetja, strategija rasti, razvoj, načrt poslovanja
Objavljeno: 02.10.2019; Ogledov: 1748; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

10.
Načrtovanje rasti Numero Netherlands
Timotej Letonja, 2020

Opis: V diplomskem delu z naslovom Načrtovanje rasti Numéro Netherlands se ukvarjamo z vprašanjem nadaljnjega razvoja in rasti Numéro Netherlands, ki se je začel kot projekt v okviru dejavnosti PBQ Media, Nizozemska, pozno jeseni leta 2018. Z diplomskim delom preverjamo tezo, da bo Numéro Netherlands s svojim inovativnim pristopom uspešno prebrodil krizno obdobje, na katerega vpliva pandemija COVID-19 in postopoma dosegel višje prihodke iz prodaje oglaševalskega prostora globalnim modnim znamkam, muzejem umetnosti, turističnim/ potovalnim agencijam ipd.. Cilj diplomskega dela je na podlagi analize s pomočjo uporabe sodobnih orodij strateške analize narediti načrt za nadaljnji razvoj in rast Numéro Netherlands ter pripraviti finančne projekcije za naslednja 4 leta poslovanja. Izbrana strategija generične/organske rasti bo vplivala na prepoznavnost Numéro Netherlands na ciljnih in tudi tujih trgih, strategija rasti z razvojem proizvoda pa na uvajanje dodatne različice revije in utrjevanje spletne verzije revije ter posledično na večji prihodek in dobiček
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: projekt Numéro Netherlands, analiza poslovanja, rast poslovanja, strategija rasti, generična/organska rast, rast z razvojem proizvoda
Objavljeno: 25.09.2020; Ogledov: 1892; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (711,34 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh