Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Načrtovanje rasti in razvoja podjetja G3Spirits, d. o. o.
Anže Herbst, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: strategija podjetniške rasti, rastoči posel, tržna raziskava, analiza trga
Objavljeno: 22.03.2018; Ogledov: 1925; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (851,09 KB)

4.
Načrt rasti podjetja Agrosaat, d.o.o.
Žan Osredkar, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetniška rast, marketing, raziskava trga, SWOT analiza, kritična tveganja, finančna analiza
Objavljeno: 29.05.2018; Ogledov: 1706; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (804,92 KB)

5.
Poslovni načrt za podjetje Bistro Juhca, d.o.o.
Nina Fajdiga, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, trženje, raziskava trga, analiza trga, tržne strategije, finančno poslovanje
Objavljeno: 08.05.2018; Ogledov: 1727; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (961,88 KB)

6.
7.
8.
Poslovni načrt za ustanovitev podjetja Krojačkov gumbek, d. o. o.
Nik Palek, 2021

Opis: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt podjetja v nastajanju, in sicer z imenom Krojačkov gumbek, d. o. o. Podjetje Krojačkov gumbek, d. o. o. se bo ukvarjalo z izdelavo in neposredno prodajo unikatnih otroških oblačil lastne blagovne znamke, ki jih bo tržilo predvsem v Sloveniji. Zagon podjetja bo predstavljalo podjetniški korak naprej moje partnerice Nine K., ki se je do tega trenutka ljubiteljsko in v okviru osebnega dopolnilnega dela ukvarjala s šivanjem oblačil za otroke po naročilu. S pomočjo poslovnega načrta bo zanjo vstop na trg predstavljal manjšo oviro, saj se bo v sklopu poslovnega načrta predhodno identificiralo stroške, povezane z ustanovitvijo podjetja, konkurenčna podjetja in pa raziskalo pripravljenost trga na sprejetje novega podjetja, ki se bo ukvarjalo z izdelavo in prodajo edinstvenih otroških oblačil. V prvem delu diplomskega dela se bom osredotočil na predstavitev podjetja Krojačkov gumbek, d. o. o. in poslovnega modela, ki mu bo podjetje sledilo pri svojem poslovanju in delovanju. V nadaljevanju bom izvedel tržno raziskavo in marketinški načrt, ki sta pomembna člena vsakega poslovnega načrta; z njima bom preučil trende v panogi, ciljni trg in ciljne kupce, v sklopu tega bom izvedel tudi SWOT-analizo. V diplomskem delu bo predstavljeno tudi finančno poslovanje podjetja, in sicer na podlagi različnih predpostavk finančnih projekcij in drugih kazalnikov, na osnovi katerih se bo lahko predpostavilo poslovanje v začetnem letu delovanja podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, ustanovitev podjetja, SWOT-analiza, raziskava trga.
Objavljeno: 15.07.2021; Ogledov: 445; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh