Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pravice potrošnikov v zvezi z napakami blaga
Tatjana Košir, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: pravice potrošnikov, varstvo potrošnikov, zakonodaja, reklamacije
Objavljeno: 07.04.2018; Ogledov: 2129; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (745,80 KB)

2.
Varstvo potrošnikov in reševanje reklamacij v trgovinski dejavnosti
Maša Mikulin, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrošniki, prodajalec, reklamacije, zakonodaja, pravna ureditev
Objavljeno: 29.05.2018; Ogledov: 2099; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (595,13 KB)

3.
4.
Analiza nabavne funkcije v anonimnem podjetju
Žan Antolovič, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabava, dobavitelji, ocenjevanje dobaviteljev, reklamacije, nabavni skrbnik, diplomske naloge
Objavljeno: 23.08.2021; Ogledov: 358; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (462,87 KB)

5.
Analiza vpliva odnosov med kupcem in dobavitelji na kakovost dobav
Bojan Lunar, 2014

Opis: Raziskovalno vprašanje: Analiza vpliva odnosov med kupcem in dobavitelji na kakovost dobav, kjer odnos pomeni (1) kratkoro č no aktivno sodelovanje in (2) dolgoro č ni partnerski odnos. Kupec in dobavitelj morata vzp ostaviti primerne odnose, z namenom, da imata oba od tega tudi dolo č ene koristi. Dobavitelj mora težiti k č im manjšim proizvodnim stroškom in zahtevani kakovosti proizvoda, kupec pa k č im manjšemu številu reklamacij pri dobavitelju in posl edi č no manjšim stroškom iz tega naslova. Torej je potrebno z aktivnostmi prepre č iti nasprotja med njima in vzpostaviti sinergijo, ki bo obema prinesla koristi. Namen: Ugotoviti ho č emo, kako najpomembnejši dejavniki odnosov med kupc em in dobaviteljem vplivajo na kakovost dobav in kako to vpliva na stroške slabe kakovosti. Metoda: Osnova so podatki iz obstoje č ega informacijskega sistema v organizaciji o kakovosti dobav. Podatki bodo matemati č no obdelani. Rezultati bodo prikazani v numeri č ni in grafi č ni obliki. Rezultati: Izboljšanje odnosov vpliva na zmanjšanje števila re klamacij, na skrajšanje č asa odprtja reklamacij in znižanje vseh povezanih s troškov s tem. Organizacija: Organizacija bo lahko naredila plan korektivnih akt ivnosti za izboljšanje posameznih faktorjev, ki vplivajo na kakovost dobav . Družba: Apliciranje spoznanj širše v ve č organizacijah. Originalnost: Prva tovrstna raziskava v organizaciji. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Raziskava pojasnjuje posamezne vplive, ne obravnava pa medsebojnih razmerij med dejavniki, sa j smo zajeli samo eno organizacijo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kupec, dobavitelj, partnerski odnosi, reklamacije, stroški, vzgoja dobavitelja, presoja dobavitelja, SQA, diplomske naloge
Objavljeno: 23.08.2021; Ogledov: 343; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (3,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh