Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni načrt za zagon spletne aplikacije Syke
Špela Brezavšček, 2018

Opis: Trg športnih aplikacij je zasičen, a ponuja ozka področja, ki jih aplikacije, namenjene sledenju več športnih aktivnosti, ne pokrivajo. Aplikacije, ki bi povsem ustrezala cestnim kolesarjem in njihovim potrebam, na trgu ni. Sama sem cestna kolesarka in pogosto razmišljam, da primanjkuje uporabnih informacij, zato imam že nekaj let željo, da ustvarim aplikacijo, ki bi na enem mestu ponujala vse; torej bi zadovoljevala potrebe po sledenju treningom in statistiki, hkrati pa bi kolesarjem dajala informacije o nastanitvah, podlagi ceste, vremenu in primernih trasah. V diplomskem delu sem razdelala funkcionalnosti aplikacije, preverila, ali na trgu obstaja potreba, predvidela investicijo za zagon aplikacije in ugotavljala, ali ta aplikacija prinaša dobiček. V diplomskem delu sem s pomočjo finančnih projekcij potrdila, da je načrtovana investicija v aplikacijo smiselna.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mobilna aplikacija, cestni kolesarji, sledenje treningom, socialno omrežje, informacije za kolesarje, poslovni načrt, zagon podjetja
Objavljeno: 07.03.2018; Ogledov: 1799; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

2.
Socialna omrežja v podjetju z odprtokodno izvedbo
Haris Berbić, 2012

Opis: V magistrski nalogi je predstavljena vloga socialnih omrežij v organizacijah na primeru vzgojno-izobraževalne ustanove. Socialno omrežje v organizaciji je namenjeno združevanju strokovnih delavcev, hkrati pa ponuja več oblik in načinov komunikacije na posameznih kanalih s poudarkom na izboljšanju komunikacije v sami organizaciji. Pri razvoju je bila uporabljena prototipna metodologija razvoja informacijskih sistemov. Razvoj smo pričeli z analizo zahtev, kjer smo zbrali vse potrebne zahteve, ki smo jih z načrtovanjem in različnimi modeli natančno definirali. Sledila je analiza in ovrednotenje odprtokodnih programske opreme za podporo socialnemu mreţenju, na podlagi katerega je bila izbrana platforma Joomla. Izvedba omrežja je potekala preko strategije in tristopenjskega načrta. Sledi predstavitev vseh uporabljenih programskih paketov z svojo namembnostjo. V nadaljevanju je predstavljeno omrežje kot rezultat razvoja ter prilagoditev omrežja z razvojem komponente za enovrstno analizo socialnega omrežja. Predstavljeno delo podaja enega od možnih načinov kako uporabiti tehnologijo spletnih storitev za ustvarjanje dodane vrednosti preko uporabe socialnega mreženja. Programska rešitev je podlaga za nadaljnje izboljšave in razmišljanje na področju uporabe tehnologije spletnih storitev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: socialno omrežje, podjetje, organizacija, analiza socialnega omrežja, odprta koda, magistrska naloga
Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 1680; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

3.
Mnenja uporabnikov o marketingu podjetij na Facebooku
Tina Jurman, 2015

Opis: Danes se morajo podjetja zelo potruditi pri oglaševanju, saj je zaradi velike konkurence prav od tega odvisna količina njihove prodaje. Možnosti za oglaševanje je vse več, ker pa smo ljudje postali tesno povezano s tehnologijo ter nas velika večina doma poseduje računalnik in internet, veliko prednost za podjetja predstavlja možnost, da se oglašujejo tudi tam. Z nastankom različnih socialnih omrežij smo ugotovili, da se podjetja lahko z njimi lažje in ugodneje oglašujejo. Osredotočili smo se na socialno omrežje Facebook, kjer lahko z ustanovitvijo profila ali strani popolnoma zastonj ustvariš stran svojega podjetja in tam pozivaš uporabnike oziroma potencialne kupce k ogledu svojih izdelkov ali ponudbe. V nadaljevanju bo predstavljeno, kako se oglaševati s pomočjo profila ali strani na Facebooku, kakšna je možnost plačljivega oglaševanja na tem omrežju in na kaj moramo biti pozorni pri oglaševanju. V raziskavi bodo predstavljeni rezultati izvedene ankete o mnenju uporabnikov Facebooka glede oglaševanja podjetij na omenjenem socialnem omrežju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Facebook, oglaševanje, socialno omrežje, uporabniki, podjetje na Facebooku, anketa
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 1285; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

4.
Socialna spletna omrežja kot sredstvo zadovoljevanja posameznikovih potreb
Petra Ložar, 2011

Opis: Temeljni namen pričujoče magistrske naloge je, raziskati, katere posameznikove psihološke potrebe zadovoljujemo z uporabo spletnih socialnih omrežij, primer Facebooka. V ta namen sem povabila k sodelovanju dve po starosti različni skupini in izvedla raziskavo s pomočjo metode fokusne skupine. Odločitev za fokusno skupino se mi je zdela prava zaradi tega, ker so do sedaj podobna raziskovalna vprašanja obdelovali z metodo anketiranja in to predvsem za namene oglaševanja. V vsaki skupini je sodelovalo sedem uporabnikov spletnega socialnega omrežja Facebook. Za dve po starosni različni skupini sem se odločila zaradi primerljivosti in domneve, da se glede na starost pomen potreb spreminja. Zanimalo me je, katere so psihološke potrebe, ki jih uporabnik ima, in ali jih zadovoljimo z uporabo Facebooka. Po predhodnih raziskavah s podobno tematiko je najbolj obiskano svetovno spletno omrežje prav Facebook. V nizu vprašanj, ki sem jih zastavila v obeh skupinah, sem si zastavila aplikativen cilj in sicer prepoznati psihološke potrebe, ki jih morda v realnem svetu ne moremo tako hitro in enostavno zadovoljiti kot v virtualnem. Koncept svetovnega spleta lahko razumemo tudi kot sistem za ustvarjanje, razvrščanje in povezovanje dokumentov, po katerih je zlahka brskati po internetu. A za spletna socialna omrežja velja, da ponujajo nekaj več in da so predvsem plod povezovanja posameznikov, ki na ta način zadovoljujejo določene potrebe. Rezultati obeh fokusnih skupin so bili zelo podobni, a vendar so se v nekaterih segmentih razlikovali. Na koncu sem rezultate ene in druge skupine primerjala ter zaključila z ugotovitvijo, da so psihološke potrebe obeh v večini enake. S pomočjo analize pridobljenih podatkov sem na primeru uporabe Facebooka potrdila tudi Katzevo teorijo zadovoljevanja potreb, ki temelji na petih predpostavkah. V sklepnem delu sem podala še svoje razmišljanje o morebitnem dolgoročnem vplivu na mlajše generacije, ki najbolj množično uporabljajo to spletno socialno omrežje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrebe, zadovoljevanje potreb, množični mediji, internet, splet 2.0, spletna skupnost, spletno socialno omrežje, Facebook
Objavljeno: 27.07.2021; Ogledov: 96; Prenosov: 0

5.
Zaupanje in sistem referenc v spletni skupnosti Couchsurfing
Uršula Batistuta, 2014

Opis: V magistrski nalogi bo naše raziskovalno področje spletna skupnost Couchsurfing. Gre za sodoben pojav, socialno omrežje, katerega glavni namen je izkušnja v živo (offline raven) povezovanje članov v resničnem življenju ter s tem širjenje kultur in medosebnega spoštovanja. V okviru tega se pojavi vprašanje medosebnega zaupanja, ki je predpogoj samega povezovanja, predvsem pa povezovanja v živo. Omejili se bomo predvsem na informacije, ki so bistvene za oblikovanje zaupanja. Pri tem bomo ugotavljali, kako različne informacije povečajo zaupanje in katere so tiste informacije, ki so ključnega pomena. V okviru naloge bo izveden krajši anketni vprašalnik, s katerim bomo skušali odgovoriti na raziskovalno vprašanje ter s tem priti do ugotovitev, ki bi lahko podale smernice v zapisovanju informacij v skupnosti Couchsurfing.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletna skupnost Couchsurfing, socialno omrežje, medkulturno komuniciranje, socialni kapital, informacije, referenca
Objavljeno: 27.07.2021; Ogledov: 70; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh