Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza oblik pomoči za starše otrok s specifičnimi učnimi težavami
Urška Petak, 2020

Opis: Specifične učne težave (SUT) pri učencih so v porastu. Otrok s posebnimi potrebami, kamor po opredelitvi Zakona o osnovni šoli (11. člen) spadajo tudi otroci s specifičnimi učnimi težavami, potrebuje jasno in močno podporo staršev oziroma skrbnikov. V procesu pomoči otroku in soočanju s svojimi stiskami starši največkrat ostajajo sami, brez zadostne podpore. V diplomski nalogi smo ugotavljali, kakšna je podpora staršem otrok s SUT. Raziskali smo, kaj bi ti starši potrebovali, da bi lahko bolje podprli svoje otroke in se ob tem bolje soočili s svojim doživljanjem stisk. V teoretičnem uvodu so opisane značilnosti specifičnih učnih težav, njihova opredelitev skozi zgodovino ter njihova umestitev in ureditev s pravnega vidika. Opisana je tudi ureditev in obravnava SUT v Sloveniji ter primerjava s tujino. V empiričnem delu je predstavljena raziskava, ki smo jo s pomočjo polstrukturiranih intervjujev opravili med starši otrok s SUT. Ugotovili smo, da podpora staršem sicer obstaja, a je v veliki meri prepuščena v presojo posameznemu strokovnemu oziroma pedagoškemu delavcu. V osebno presojo je prepuščena tudi odločitev za pridobivanje novih znanj s področja specifik otrok pri pedagoških in ostalih strokovnih delavcih. Za nadzor nad usvajanji novih znanj ni odgovoren nihče. Podpora tudi ni enakomerno in enakovredno omogočena vsem staršem otrok s specifičnimi učnimi težavami. Svetovalni centri so prezasedeni, strokovni delavci niso dostopni v vseh regijah. Tako ostaja podpora staršem otrok s specifičnimi učnimi težavami sistemsko slabo podprta, neorganizirana in ni ponujena v enakomerni meri za vse starše.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: specifične učne težave, primanjkljaji, učenje, oblike podpore, podpora staršem, usmerjanje, diplomske naloge
Objavljeno: 13.08.2021; Ogledov: 965; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (597,19 KB)

2.
Poslovni načrt rasti za podjetje Dyslexit, d. o. o.
Tjaša Peršl, 2023

Opis: Tema diplomskega dela je priprava načrta rasti za podjetje Dyslexit, d. o. o. Podjetje trenutno na trgu ponuja tri knjige, prilagojene otrokom, ki se soočajo z bralnimi težavami. Cilj diplomskega dela je tudi analizirati dosedanje poslovanje podjetja. Raziskave in analize so pokazale, da na tovrstnem trgu povpraševanje presega ponudbo, številna podjetja pa povpraševalcem ne ponujajo dovolj kakovostnih rešitev. S pomočjo opravljenih raziskav smo ugotovili, da font, ki ga je zasnovalo naše podjetje, izboljšuje branje številnih otrok, ki se spopadajo z bralnimi težavami, zato je ponudba podjetja smiselna. Poleg ponudbe produktov fizičnim osebam bi lahko podjetje ponujalo izdelke in storitve tudi pravnim subjektom.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: disleksija, analiza poslovanja, načrt rasti podjetja, specifične učne težave, raziskava.
Objavljeno: 26.09.2023; Ogledov: 287; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh