Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Varstvo osebnih podatkov
Darinka Mikuž, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: varstvo podatkov, osebni podatki, zakonodaja, Evropska unija, zasebnost, človekove pravice, nadzor, spletne storitve
Objavljeno: 15.12.2017; Ogledov: 3354; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (899,93 KB)

2.
3.
Uporaba Google Apps v manjšem gradbenem in računovodskem podjetju
Natalija Zoran, 2013

Opis: Računalništvo v oblaku (angl. Cloud Computing) je nova računalniška storitveno orientirana paradigma, pri kateri uporabniki dostopajo do zahtevnejših računalniških virov. Google ponuja paket omenjenih spletnih storitev pod imenom Google Apps (GApps), ki omogoča lažje in varnejše delo v skupinah z različnimi spletnimi produkti. V diplomski nalogi smo predstavili koncept računalništva v oblaku, njegove značilnosti ter prednosti in slabosti. Osredotočili smo se na paket storitev Google Apps, ki predstavlja celovito rešitev za poslovanje podjetja. Možnosti vpeljave Google Apps smo analizirali na primeru manjšega gradbenega in računovodskega podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: računalništvo, računalništvo v oblaku, spletne storitve, Google Apps, komunikacijska tehnologija, informacijski sistemi
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2981; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

4.
Vloga trgovca in proizvajalca na nakupni poti izvajalca
Tilen Gradišek, 2022

Opis: V diplomski nalogi smo raziskovali vlogo trgovca in proizvajalca na nakupni poti izvajalca in dejavnike, ki so za izvajalce pomembni pri izbiri trgovca oz. proizvajalca materialov za njihovo delo. Videti je, da sta vlogi trgovca in proizvajalca zelo prepleteni, vendar pa imajo izvajalci do trgovcev in proizvajalcev jasno izoblikovana pričakovanja; oba morata zagotoviti dobro izkušnjo. Izvajalci od proizvajalca pričakujejo, da jim bo zagotovil dobro izkušnjo z izdelkom in da bo imel izdelek dobro denarno vrednost, od trgovca pa, da jim bo zagotovil dobro izkušnjo s storitvami, ki jih nudi – v prvi vrsti konkurenčne cene, dobro založenost in učinkovito dostavo. V diplomski nalogi smo se dotaknili tudi aktualnejših tem. Skozi nalogo smo ugotovili, da sta tudi digitalizacija in epidemija covida-19 precej vplivala na pomembnost dejavnikov, ki izvajalca nagovorijo k nakupu. Čeprav izvajalci nimajo veliko izkušenj s spletnimi storitvami niti jih ne vidijo kot nujno potrebne za svoje delo v prihodnosti, so v času epidemije postale pomembnejše. Hitrejše sprejemanje digitalnih storitev bodo gotovo povzročile nove generacije izvajalcev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trgovec, proizvajalec, izvajalec, nakupna pot, dejavniki nakupa, nakupne navade, spletne storitve
Objavljeno: 02.07.2022; Ogledov: 1688; Prenosov: 232
.pdf Celotno besedilo (570,26 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh