Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Načrtovanje moderne in učinkovite spletne strani
Pina Jamnikar, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletna stran, optimizacija spletne strani, ključne besede
Objavljeno: 05.04.2018; Ogledov: 2999; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

3.
Spletno oglaševanje podjetja Castle storitve d.o.o.
Tina Konček, 2015

Opis: Hiter razvoj interneta je med drugim povzročil tudi korenite spremembe v oglaševanju. Poleg klasičnih oblik oglaševanja so se pojavile nove, tako imenovane »moderne« oblike oglaševanja, saj se je oglaševanje iz tiskanih, radijskih in video oglasov preselilo na spletno oglaševanje. Od pojava prvega spletnega oglaševanja pa do danes se je razvilo več vrst oglaševanja na spletu, med njimi tudi oglaševanje preko lastnih spletnih strani. Pojavil se je celo rek »Če nisi na spletu, ne obstajaš.«, kar pomeni, da na uspešno poslovanje podjetja vpliva tudi dostopnost na svetovnem spletu ter seveda tudi način, kako se podjetje na spletu predstavi. Splet pa podjetju poleg predstavitve podjetja in storitev omogoča tudi direktno interakcijo z uporabniki, kar naredi oglaševanje na spletu veliko bolj uporabno. Tudi podjetje Castle storitve d.o.o. se je odločilo za ta korak, za katerega je med pisanjem diplomske naloge nastajala spletna stran. Tako je rezultat diplomske naloge delujoča spletna stran podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: splet, oglaševanje, spletno oglaševanje, spletne strani, razvoj spletne strani
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 2836; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

4.
Spletna aplikacija za iskanje dogodkov po Sloveniji
Jure Delak, 2016

Opis: Dogodki se v tem modernem času intenzivno oglašujejo po spletu, zato sem sklenil poiskati spletno stran, ki bi ponujala večje število dogodkov oziroma več kategorij dogodkov, a sem bil nad ugotovitvijo, da primerne spletne strani ni, razočaran. Našel sem nekaj manjših in večjih spletnih strani, ki oglašujejo dogodke, vendar imajo zelo majhno število zbranih dogodkov ali pa jih imajo več, a samo za določene kategorije. Zato sem se odločil, da bom poskušal to težavo rešiti z izdelavo spletne strani, na kateri naj bi bili zbrani vsi dogodki iz Slovenije. Spletna stran bo z uporabo Googlovih zemljevidov prikazovala dogodke, ki bodo na zemljevidu označeni z markerji. Dogodki bodo ločeni po kategorijah, vsako kategorijo pa bo zaradi lažje razpoznavnosti označeval drugačen marker. Vsak, ki bi želel objaviti dogodek, se bo moral registrirati, vpisati podatke o dogodku, in že ga bo lahko objavil.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: HTML, CSS, JavaScript, JQuery, SQL, AJAX, Jquery, programski jeziki, najdi dogodek, spletna stran, spletno oglaševanje, oblikovanje spletne strani, varnost
Objavljeno: 22.08.2018; Ogledov: 2972; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

5.
Celostna grafična podoba podjetja in programiranje spletne strani NajZame.si
Daša Brilej, 2017

Opis: V diplomski nalogi smo preučili in predstavili elemente, s katerimi bo podjetje NajZame.si povečalo prepoznavnost na trgu. Celostno grafično podobo sestavljajo simbol in logotip, slogan, barve, tipografija itd.. Diplomsko delo je razdeljeno na tri dele. V prvem, teoretičnem delu smo predstavili pomen celostne grafične podobe, ter razložili osnovne elemente. Praktični del je razdeljen na dva dela. V prvem praktičnem delu, smo na osnovi teoretičnega dela razložili elemente celostne grafične podobe podjetja na primerih izbranega podjetja NajZame.si. Opisali smo potek ustvarjanja celostne grafične podobe, ter razložili našo odločitev za takšne elemente, kakršni so uporabljeni v sami grafični podobi podjetja. Drugi del praktičnega dela diplomske naloge predstavlja analizo ankete, s katero smo ugotovili kakšno prepoznavnost nosi celostna grafična podoba podjetja NajZame.si na trgu in med samimi kupci. Vsako podjetje potrebuje tudi osnovna komunikacijska sredstva, zato smo oblikovali vizitko, dopisni list in kuverto.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, programiranje, spletne strani, logotip, grafično oblikovanje, Wordpress
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 3855; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (5,05 MB)

6.
7.
Prenova spletne strani podjetja Njorka, d. o. o.
Jure Curk, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletne strani, uporabniška izkušnja, vsebinski marketing, inbound marketing, diplomsko delo
Objavljeno: 20.01.2020; Ogledov: 2363; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (5,93 MB)

8.
9.
Analiza strategije izdelave spletnih strani na primeru podjetja Innovit, d.o.o.
Maruša Zagorc, 2015

Opis: Raziskovalno vprašanje (RV): Raziskovalno vprašanje se nanaša na analizo strategije podjetja za trženje na spletnih straneh. I zbira ustrezne strategije sple tnega trženja pomembna, saj vpliva na uspešnost trženjske kampanje podjetja , prav tako pa m u omogoča marsikatero podjetniško priložnost. Namen: Namen diplomske naloge je prikaz pomen a učinkovite in kakovostne spletne strani za podjetje oz iroma organizacijo prek postopka njene izdelave oz iroma izbire strategije za izdelavo takšne spletne strani, ki bo omogoči la kakovostno in učinkovito spletno stran podjetja oz iroma organizacije. Metoda: V teoretičnem delu diplomske naloge smo s pomočjo tuje in domače litera ture ter internetnih virov predstavili teoretična izhodišča o strategiji izdelovanja spletnih strani. V empiričnem delu diplomske naloge smo uporabili metodo deskripcije za sistematičen prikaz lastnosti učinkovite strategije spletnega trženja prek generali zacije in specializacije, metodo analize za izvedbo raziskave empiričnega dela diplomske naloge na primeru podjetja Innovit, d. o. o., metodo logične sinteze, metodo deduktivnega sklepanja ter metodo dokazovanja za podajo ugotovitev izvedene analize in pre izkušanje po dane hipoteze. Rezultati : Iz r ezultat ov analize strategije trženja spletnih strani v podjetju Innovit, d. o. o. , je razvidno , da je podjetje pri izdelavi spletnih strani konkurenčno tako v primerjavi s konkurenco v Sloveniji kot tudi v primerja vi s konkurenco v tujini. Organizacija: Raziskava je p o kazala , da v podjetju Innovit, d. o. o. , v tesnem sodelovanju z naročnikovimi cilji ob pravilni izbiri spletne strategije trženja in s s trateškim pristopom izdelujejo učinkovite spletne strani . Družba: S pomočjo raziskave smo opomnili družbo, da mora imeti vsako resno podjetje svojo spletno stran, namenjeno predstavitvi ali prodaji blaga in storitev, pri čemer mora biti ta pravilno zasnovan a , nenehno posodobljen a ter prilagojen a uporabniku in zadnjim tr endom . Originalnost: Naloga je idejno izvirna, saj se v obravnavanem podjetju doslej še niso lotili izvajanja analiz strategij izdelovanja spletnih strani. V prihodnje se bo analiza strategij izdelovanja spletnih strategij vpeljala v redno delo organizacij e. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Diplomska naloga je prva analiza uporabljenih strategij izdelovanja spletnih strani v podjetju Innovit , d. o. o. In odlično izhodišče za primerjanje prihodnjih rezultatov analiz, ki se bodo izvajale enkrat letno.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: strategija, spletne strani, kakovost, trženje, učinkovitost, internet, zadovoljstvo uporabnikov
Objavljeno: 20.08.2021; Ogledov: 1213; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (5,56 MB)

10.
Promocija kmetije Pr' Štros preko spletne strani
Jernej Pelc, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: promocija, internet, spletne strani, oblikovanje, anketni vprašalniki
Objavljeno: 21.10.2021; Ogledov: 1117; Prenosov: 91
URL Celotno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh