Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Sponzorstvo v športu
Klemen Smrekar, 2019

Opis: POVZETEK Cilj diplomske naloge je bil, da s pomočjo kvantitativne in kvalitativne metode ugotovim, ali hipoteza, ki sem si jo zastavil na začetku diplomskega dela, drži ali ne drži. Ko sem analiziral rezultate anket, je bilo evidentno, da se podjetja pri izbiri končnega sponzoriranca ne odločajo na podlagi afinitet. Od 25 podjetij, ki sem jih anketiral, je to potrdilo 21 (84 %) podjetij. To so podkrepili tudi intervjuji, ki sem jih opravil v treh velikih slovenskih podjetjih. Ugotovil sem, da se podjetja za sponzorstva odločajo na podlagi vstopnih analiz, na podlagi številk, ki so v ozadju, medsebojnih dogovorov s športniki in strateških načrtov. Za podjetja, ki se odločajo za sponzoriranje športnika, je tudi pomembno, da slednji živi v skladu z njihovimi vrednotami in da se v očeh javnosti pokaže kot vzornik za mlajšo generacijo. Odločitev, o tem koga bo podjetje sponzoriralo, zahteva temeljit razmislek, kako bo vloženi denar koristil ne le sponzorirani športni instituciji (in s tem posredno neki športni panogi), temveč predvsem podjetju oziroma blagovni znamki. Podjetja, ki imajo dobro zastavljeno strategijo tržnega komuniciranja, lažje vzpostavljajo, vzdržujejo in gradijo odnose, hitreje širijo informacije in s tem ustvarjanje nove poslovne priložnosti. Čeprav se v štiriinosemdesetih odstotkih podjetja za sponzorstvo ne odločajo na podlagi afinitet posameznika, ne smemo v celoti pozabiti na tisti preostali odstotek odločitev, ki vključuje naklonjenost posameznika do določene športne panoge. Po navadi so v tem preostalem odstotku zajete določene skupine športnikov, ki težje pridejo do medijske izpostavljenosti in potrebujejo pomoč ljudi, ki so jim naklonjeni. Pri pisanju diplomske naloge sem naletel na nekatere omejitve. Kar nekaj časa sem potreboval, da sem opravil potrebne intervjuje, ki so bili pomemben del moje diplomske naloge. Prav tako sem imel težave pri iskanju literature, ki bi podrobno opisovala vpliv afinitet na odločitve posameznikov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Afiniteta, sponzorstvo, šport, strategija, komuniciranje, odločanje, analiza
Objavljeno: 11.09.2019; Ogledov: 2252; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

2.
Vpliv COVID-19 na sponzoriranje
Saša Brezovnik, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: šport, sponzorstvo, marketing, COVID-19
Objavljeno: 18.12.2020; Ogledov: 1437; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (894,21 KB)

3.
Sponzoriranje športa danes in v prihodnosti
Žiga Celar, 2021

Opis: V diplomskem delu smo se opredelili do področja, v katerem se letno, v obliki naložb, investirajo velike količine denarja z namenom zasledovanja poslovnih učinkov. Govorimo o sponzoriranju športa kot pomembnega člena tržnokomunikacijskih strategij podjetij, ki so v tovrstni panogi zaznala priložnost. Sponzorstvo lahko označimo kot specifičen način tržnega komuniciranja, ki danes ne bo uspešno brez integracije drugih tovrstnih orodij in zahteva temeljito pripravo v tesnem sodelovanju s partnerji oz. sponzoriranci. V prvem delu smo se posvetili teoretični opredelitvi sponzorstva in sponzorstva v športu. Navedli smo nekaj statističnih podatkov in opisali namene sponzorstva v sodelovanju s partnerji. V drugem delu pa smo se opredelili do trenutnega stanja in posledic pandemije covida-19 na to panogo. Zaključili smo z izpeljavo intervjujev med sponzorji.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: sponzorstvo v športu, posledice covida-19 na športno sponzorstvo, prihodnost športnih sponzorstev
Objavljeno: 01.07.2021; Ogledov: 952; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

4.
Vpliv uspeha košarkarske reprezentance na evropskem prvenstvu v košarki 2017
Miha Lipičar, 2020

Opis: Namen diplomske naloge je predstaviti športni turizem kot podvejo turizma, na katero radi pozabimo. Vpliv športnega turizma ni viden le na razvijajoči se lokalni ekonomiji, temveč tudi v dobri predstavnosti države oziroma kraja. Teoretični del sem razdelil na tri glavne dele. Najprej sem podrobno predstavil športni turizem od njegovega začetka do njegove sedanjosti. S predstavitvijo njegovih lastnosti ter dejavnikov sem predstavil tudi različne vrste športnega turizma. V drugem delu, ki se glasi ekonomični vpliv turizma, sem ob pregledu literature predstavil nekaj glavnih razlogov za potovanja v druge države. Predstavil sem seznam najbolj turistično obiskanih držav in seveda njihov zaslužek iz obiskov tujih turistov. V zadnjem delu teoretičnega dela sem predstavil vpliv športnega turizma na ekonomijo. Ob predstavljeni tipologiji športnih dogodkov sem predstavil še različne posledice organizacije velikega ali malega dogodka, ki je izveden v majhnem ali velikem mestu. V empiričnem delu, ki je kvalitativne narave, sem uporabil metodo polstrukturiranega intervjuja. Podatke sem pridobil s strani TZ zveze Nova Gorica, TIC Kranjska Gora, OK Planica, Kajak klub Soške elektrarne in prostovoljca, ki je deloval na dogodku Eurobasket 2013 v Sloveniji. Z analizo dokumenta Zaključnega poročila o Eurobasketu 2013 Igorja Ivaškoviča sem pridobil manjkajoče podatke o dogodku Eurobasket 2013. Podrobneje sem analiziral tri športne dogodke: Evropsko prvenstvo za mlajše člane in mladince v Solkanu 2016, Poleti v Planici in Eurobasket 2013. Z zbranimi in obdelanimi informacijami v diplomski nalogi želim pomagati razvijati športni turizem. Menim, da ima Slovenija s svojo naravo ogromno priložnosti, ki pa so lahko popolnoma izkoriščene le skozi poznavanje povratnih informacij o že organiziranih dogodkih, poznavanju trženja tovrstnih dogodkov ter poznavanja sposobnosti malih mest / krajev organizirati tovrstne dogodke.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: šport, košarka, naslov evropskega prvaka, sponzorstvo, Eurobasket, 2013, magistrske naloge
Objavljeno: 29.07.2021; Ogledov: 800; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh