Ključne besede: sporočanje, neugodna sporočila, sporočila, sporočanje neugodnih sporočil, vrste neugodnih sporočil, konflikt, negativna čustvaObjavljeno v ReVIS: 20.01.2021; Ogledov: 1690; Prenosov: 55 Celotno besedilo (1,11 MB)
Ključne besede: Ekonomija, Oglaševanje, subliminalno oglaševanje, subliminalna sporočila, zaznava, vpliv, subliminalne tehnikeObjavljeno v ReVIS: 11.12.2020; Ogledov: 2691; Prenosov: 131 Celotno besedilo (957,88 KB)
Ključne besede: interna komunikacija, sporočila, tržno komuniciranje, konflikti, medsebojni odnosi, kulturaObjavljeno v ReVIS: 07.04.2020; Ogledov: 7280; Prenosov: 82 Celotno besedilo (2,32 MB)
Ključne besede: subliminalna sporočila, oglasi, zaupanje potrošnikov, management znanjaObjavljeno v ReVIS: 23.01.2019; Ogledov: 3465; Prenosov: 159 Celotno besedilo (1,09 MB)