Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Svetovalni center za starejše
Tatjana Brigita Mohorko, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: starost, komunikacija, etika, nasilje
Objavljeno: 19.02.2016; Ogledov: 4192; Prenosov: 356
.pdf Celotno besedilo (710,03 KB)

2.
Pogled zaposlenih v zdravstveni negi na agresivno vedenje stanovalcev doma starejših
Anita Ključanin, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: starost, agresivnost, zdravstvena nega
Objavljeno: 19.02.2016; Ogledov: 4583; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (551,05 KB)

3.
Starejši nad 85 let in njihov pogled na zdravje in primarno zdravstvo
Alma Hilić, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: starost, zadovoljstvo starostnikov, primarno zdravstveno varstvo, zdravje, samoocena zdravja
Objavljeno: 15.01.2018; Ogledov: 1535; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (501,69 KB)

4.
5.
Fizioterapevtska obravnava urinske inkontinence pri moških in ženskah
Taja Valjavec, 2021

Opis: Uvod in namen: Namen diplomske naloge je s pregledom strokovne literature preučiti vpliv fizioterapije na urinsko inkontinenco, ki je pri obeh spolih čedalje pogostejša. S pregledom literature želimo pridobiti nova znanja, s katerimi bomo lažje razumeli vlogo fizioterapije pri obravnavi urinske inkontinence in razliko med obravnavo inkontinence pri spolih. Metode: V diplomskem delu smo uporabili deskriptivno metodo, s katero smo na podlagi obstoječe literature preverjali delovni hipotezi. To smo storili s povzemanjem tuje in domače literature. Pomagali smo si s spletnimi bazami PubMed, Google Scholar ter spletnimi stranmi, povezanimi z urinsko inkontinenco. Rezultati: Po pregledu strokovne literature smo ugotovili, da je izvajanje vaj za krepitev mišic medeničnega dna najboljši način konservativnega zdravljenja in najboljša preventiva zoper nastanek stresne urinske inkontinence. Poleg tega raziskave potrjujejo, da se pojavnost urinske inkontinence s starostjo stopnjuje. Uporabnost: Predstavitev različnih načinov zdravljenja in način izvajanja fizioterapije pri pacientih z urinsko inkontinenco. Omejitve: Omejitve, s katerimi smo se soočali pri pisanju diplomske naloge, so nepregledni članki, plačljivi članki ter nedostopnost do člankov ali celotnega besedila.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: fizioterapija, urinska inkontinenca, medenično dno, vadba, starost.
Objavljeno: 07.05.2021; Ogledov: 394; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (675,22 KB)

6.
Odzivi potrošnikov na zunanje oglaševanje na primeru uporabe oglasnih sporočil izdelanih s tehnologijo lentikularnega tiska
Andrej Kovačič, 2013

Opis: V doktorski disertaciji smo raziskali razlike v odzivih potrošnikov na oglasna sporočila v zunanjem oglaševanju tiskana z lentikularno (3D) in klasično (2D) tehniko tiska. Raziskave na področju lentikularnega oglaševanja so zelo redke, zato je bilo potrebno razviti raziskovalni model za primerjalno merjenje učinkov zunanjega oglaševanja. Doktorska disertacija tako zajema teoretični del, katerega osnova je analitični pregled obstoječe akademske literature in znanosti na področju oglaševanja. V okviru preučevanja učinkov oglaševanja disertacija poglobljeno analizira teoretične modele procesiranja oglaševalskih sporočil. Temelj teoretičnega dela predstavlja izbrani procesno hierarhični model obnašanja potrošnikov. Le-ta postavlja vlogo emocij v ospredje in omogoča, da primerjamo odzive na dva vsebinsko enaka oglasa tiskana z različnima tehnikama tiska. Natančen pregled literature nam je omogočil analizo potencialno mogočih tehnik merjenja učinkov oglaševanja, ki jih razvrščamo v skupino samoevalvacijskih metod, ekonometričnih študij in avtonomnih merjenj. V teoretičnem okviru so prikazane prednosti in slabosti posameznih tehnik, ki jasno nakazujejo izgradnjo kompleksne integrirane večstopenjske metodologije merjenja tako racionalne komponente kot tudi emotivne komponente odziva na oglasna sporočila. V okviru raziskovalnih možnosti je sestavljen raziskovalni model treh med seboj neodvisno izvedenih raziskav, ki vključuje besedno samoevalvacijsko tehniko, vizualno samoevalvacijsko tehniko in avtonomno tehniko. Podlaga za merjenje so lestvica CASC, lestvica SAM, nakupna namera in merjenje pozornosti z opazovanjem. Uporabljena je bila kvantitativna statistična analiza, ki pa je obsegala tako preproste kot zelo zapletene parametrične teste, neparametrične teste in analizo zanesljivosti ocenjevalcev. Glede na to, da analiziramo odzive potrošnikov izključno na vizualne dražljaje, je bila opravljena tudi kontrolna analiza vpliva korekcije vida, ki je pokazala, da le-ta ne vpliva na ocenjevanje niti klasično tiskanih (2D) niti lentikularno tiskanih oglasov (3D). Rezultati potrjujejo zastavljene hipoteze glede boljše učinkovitosti 3D lentikularno tiskanih oglasov v primerjavi s klasično 2D tiskanimi oglasi v zunanjem oglaševanju. Raziskave odlikujejo veliki vzorci, ki so omogočili, da dokažemo statistično značilne razlike v korist učinkovitosti lentikularne tehnike tiska tudi za večino izbranih demografskih podskupin. V analizi smo uspeli primerjati tudi posamezne segmente glede na spol in starostne skupine med seboj. Rezultati pridobljeni v raziskovalnem modelu nedvomno govorijo v prid večji učinkovitosti oglasov tiskanih z lentikularno tehniko, zato sklepno poglavje zaključujemo z etičnimi pomisleki vpeljave nove tehnologije tiska.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: lentikularni tisk, učinkovitost, komunikacija, oglaševanje, spol, starost
Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 108; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (4,78 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh