1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. Generacijske skupine, osebnostne lastnosti zaposlenih in stili vodenja v organizacijah : magistrska nalogaDušan Janežič, 2022, magistrsko delo Ključne besede: generacijska skupina, osebnostni tipi, vodenje, stili vodenja, organizacije, zadovoljstvo, fluktuacija zaposlenih, magistrske naloge Objavljeno v ReVIS: 30.06.2022; Ogledov: 1368; Prenosov: 146
Celotno besedilo (1,63 MB) |
8. Stil vodenja v izbranem podjetjuJanez Flere, 2021, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je obravnavana vodilna družba na območju JV Evrope, ki proizvaja in trži izdelke iz vlakno cementa. Obravnavano podjetje se v zadnjih nekaj letih sooča s kadrovskimi izzivi (fluktuacija, staranje kadrov, pomanjkanje kadrov). Glavni cilj diplomskega dela je spoznati obstoječe načine vodenja, poiskati možnosti za izboljšave in pripraviti strategijo, kateri stil vodenja je najprimernejši za vodenje podjetja. Pri stilu vodenja je ugotovljeno, da v podjetju prevladuje povezovalni stil vodenja in pri upravi, kjer smo izvedli raziskavo s pomočjo intervjujev, prevladuje prizadevni stil vodenja. Prevladujoči povezovalni stil vodenja v podjetju ni najbolj primeren. Primernejši stil bi bil prizadevni stil, saj večina vodij izhaja iz proizvodnega dela podjetja, kjer so zahtevane specifične lastnosti vodij. Še bolj primeren način vodenja bi bil dobrohotni avtokrat, kjer se vodja dogovori o ciljih in pri tem pomaga svoji ekipi. Ključne besede: management, vodenje, stili vodenja, teorije vodenja, Reddin 3D model Objavljeno v ReVIS: 08.01.2022; Ogledov: 3363; Prenosov: 29 Gradivo ima več datotek! Več... |
9. Položaj žensk na vodstvenih položajih v Sloveniji : magistrska nalogaPolona Sladič, 2018, magistrsko delo Ključne besede: menedžment, avtoriteta, ovire pri napredovanju, stili vodenja, konflikt, odnosi, usklajevanje, magistrske naloge Objavljeno v ReVIS: 19.08.2021; Ogledov: 1633; Prenosov: 92
Celotno besedilo (1,27 MB) |
10. Povezava med čustveno inteligenco vodje in zadovoljstvom zaposlenih : diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnjeNataša Gole, 2016, diplomsko delo Opis: Vodenje je proces, ki ga bodisi v formalni ali pa neformalni obliki najdemo v vsaki kulturi,
družbi in skupini. Ne glede na univerzalnost tega pojma pa se tako skozi zgodovino kot
znotraj posameznih enot pojavljajo razlike tako pri njegovi definiciji kot pri vsebini. Kar je
včasih veljalo za pravilno, je danes popolnoma zmotno, in obratno. V sodobnem času čustva
igrajo veliko in pomembno vlogo pri vodenju in predstavljajo ključ do uspešnosti. Kako, na
kakšen način in v kolikšni meri, pa so vprašanja, na katera različni teoretiki različno
odgovarjajo.
Ta teoretična znanja so nam služila kot podlaga, da smo pripravili vprašalnik o čustveni
inteligenci, ki nam je služil kot osnova za ugotavljanje stopnje čustvene inteligence pri vodjih.
Ker smo želeli rezultate primerjati z analizo o zadovoljstvu zaposlenih, smo za vzorec izbrali
top management, ki ga predstavlja 12 izvršnih direktorjev in direktorjev sektorjev, pri čemer
so razpoložljivi podatki tudi o zadovoljstvu njihovih zaposlenih.
Rezultati analize čustvene inteligence vodij nakazujejo, da obstaja povezava med
zadovoljstvom zaposlenih in čustveno inteligenco vodje, saj ima celoten top management
relativno visoko čustveno inteligenco, kar se sklada tudi z rezultati zadovoljstva zaposlenih,
saj ima podjetje v splošnem relativno zadovoljne zaposlene.
Raziskava pa obenem ni potrdila, da imajo vodje z višjo čustveno inteligenco tudi bolj
zadovoljne zaposlene, kar pripisujemo temu, da je uspešno vodenje odvisno tudi od drugih
komponent. Ker na zadovoljstvo zaposlenih poleg vodenja vplivajo še drugi dejavniki, je tudi
soodvisnost teh dveh procesov težko natančno opredeljiva. Ključne besede: vodja, stili vodenja, čustvena inteligenca, zadovoljstvo zaposlenih, diplomske naloge Objavljeno v ReVIS: 28.07.2021; Ogledov: 1620; Prenosov: 88
Celotno besedilo (1,36 MB) |