Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Etični kodeks organiziranega prostovoljstva
Sonja Verčič, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: prostovoljno delo, etični kodeksi, svetovanje, etika, magistrske naloge
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 2722; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

2.
3.
4.
Vloga finančnega svetovalca pri investicijah v plemenite kovine
Marta Rozman, 2018

Opis: POVZETEK V diplomskem delu opisujem vlogo finančnega svetovalca pri nakupu plemenitih kovin. Diplomsko delo zajema 11 poglavij. V prvih 6 poglavjih sem predstavila teoretični del na področju plemenitih kovin in dejavnosti, ki so povezane s vlaganjem v plemenite kovine. Prav tako predstavila sem tudi podjetje Tim Valores, s katerim poslovno sodelujem kot finančna svetovalka. V zadnjem delu sem s pomočjo ankete želela ugotoviti spoznanja svojih sodelavcev glede njihovih vlagateljev – strank, ki investirajo v plemenite kovine. Po končani analizi sem ugotovila, da je strokovno znanje svetovalca zelo pomembno, in predstavila tako prednosti kot slabosti določene investicije, kajti le tako ima lahko stranka celosten pogled na naložbo in se lahko zavestno odloči zanjo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: finančni svetovalec, plemenite kovine, investicije, finančno svetovanje, vlagatelj.
Objavljeno: 30.09.2018; Ogledov: 2508; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (916,93 KB)

5.
Poslovni načrt za širitev in rast podjetja Hubris, d. o. o.
Matej Karel Pleiweiss, 2020

Opis: V diplomskem delu predstavljamo in analiziramo podjetje Hubris, d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 2008 z namenom razvijanja in trženja spletnih trgovin. Podjetje je v zadnjih letih dodalo še dejavnost razvijanja in postavljanja spletnih strani, nato pa še dejavnost svetovanja pri nabavi računalniške in programske opreme. V preteklosti se je podjetje osredotočalo na tuje trge, sedaj pa si želi povečati prodajo še na slovenskem trgu. V diplomskem delu obravnavamo poslovni načrt, v katerem so proučene možnosti za rast podjetja v primeru širitve na slovenski trg. Cilj podjetja je razširiti ponudbo storitev in izdelkov na domači trg. Ustanovitelj in vodja podjetja je avtor tega diplomskega dela, podjetje pa je vse od svojega nastanka počasi raslo. Hubris, d. o. o., se primarno ukvarja z računalniškim programiranjem spletnih trgovin in spletnih strani ter računalniškim svetovanjem. Podjetje Hubris, d. o. o., je primarno namenjeno za poslovanje na slovenskem trgu, tuje trge pa prevzemajo podjetja, povezana z njim. Zaposlena večino časa posvetita delu s povezanimi podjetji, v katerih imata deleže ali pa z njimi sodelujeta kot zunanja sodelavca. Delo v podjetju Hubris, d. o. o., je do sedaj za oba zaposlena predstavljalo manjši delež njunih zadolžitev. Podjetje je z letom 2019 želelo resneje nastopiti tudi na slovenskem trgu in diplomsko delo se osredotoča na predstavitev in analizo podjetja ter možnosti in smernice za vstop in širitev na slovenskem trgu. Podjetje želi predstaviti svojo dejavnost na domačem trgu in želi, da bi se v naslednjih letih promet na domačem trgu konkretno povišal. Podjetje se načrtuje osredotočiti na podjetja, ki še nimajo spletne strani, predvsem na manjša podjetja, kot so vulkanizerji in avtopralnice. V ta namen je začelo sodelovati s podjetjem 42 Digital Business Solutions GMBH, ki bo začelo poslovati na nemškem trgu, podjetje Hubris, d. o. o., pa bo prevzelo slovenski del posla. Analiziramo panogo podjetja oziroma dejavnost, omenimo prednosti podjetja in potencialne slabosti ter opravimo različne analize poslovanja podjetja. Povzamemo izsledke tako domače kot tudi tuje strokovne literature in na tej osnovi analiziramo možnosti za rast in širitev podjetja v Sloveniji. Analiziramo dosedanje poslovanje podjetja, naredimo vse izračune finančnih projekcij ter predvidimo poslovanje podjetja za naslednja štiri leta. Predvidimo vse potrebne naložbe in stroške, ki jih bo prinesla rast, ter začrtamo smernice, po katerih bi podjetje uspešno izpeljalo načrtovano rast.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: programiranje, računalniško svetovanje, avtopralnice, poslovni načrt, rast podjetja, analiza
Objavljeno: 17.12.2020; Ogledov: 1170; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

6.
7.
Razvoj integriranega sistema e-svetovanje za brezposelne osebe in iskalce zaposlitve
Nataša Kačičnik, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: projekt, management projektov, trg dela, e-Svetovanje
Objavljeno: 12.01.2021; Ogledov: 872; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (780,95 KB)

8.
Supervizija v psihoterapiji
Tjaša Ravnikar, 2017

Opis: Supervizija v psihoterapevtski oziroma svetovalni stroki je nujen in obvezen del, ki zagotavlja strokovnost in etičnost psihoterapevtskega procesa, razvoj kompetenc udeleženih in hkrati predstavlja način tešitve strokovnih potreb psihoterapevtov/svetovalcev. Zato je v praksi izjemno pomembno, da so do kakovostne supervizije upravičeni vsi supervizorji/svetovalci, da je vsem omogočena in dosegljiva ter da se je redno poslužujejo. V diplomski nalogi raziskujemo odnos psihoterapevtov/svetovalcev do supervizije. Izhajali smo iz petih postavljenih hipotez, s pomočjo katerih ugotavljamo, ali se večina psihoterapevtov/svetovalcev redno poslužuje supervizije, ali večina psihoterapevtov/svetovalcev pozitivno doživlja izkušnjo supervizije, ali se v večjem odstotku supervizije poslužujejo mlajši psihoterapevti/svetovalci, ali jim je pomembno in preverjajo primernost in strokovnost supervizorja ter ali lahko supervizija zadosti skoraj vse strokovne potrebe psihoterapevtov/svetovalcev. V teoretičnem delu razčlenimo in opredelimo supervizijo kot proces, opredelimo vlogo in naloge supervizorja in supervizanta ter opišemo supervizijski odnos in vse, kar le-ta v sebi nosi. V empiričnem delu s pomočjo kvantitativne metode oz. izvedene ankete raziskujemo odnos psihoterapevtov/svetovalcev do supervizije in ugotavljamo, na kakšen način se ta odnos izraža/manifetsira, s pomočjo kvalitativnega pristopa in izvedenega intervjuja pa raziskujemo globine supervizijskega odnosa ter notranjega sveta supervizorja in supervizanta. Z intervjuvanko tudi pokomentiramo in interpretiramo pridobljene rezultate ankete in postavljene hipoteze.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: supervizija, supervizor, psihoterapevti, svetovanje, psihoterapija, diplomske naloge
Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 1060; Prenosov: 41
URL Celotno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Integracija kognitivno-vedenjske terapije in relacijske družinske terapije
Irena Stubelj, 2020

Opis: V magistrski nalogi smo želeli predstaviti možnosti svetovanja oziroma psihoterapije z integracijo kognitivno-vedenjske terapije in relacijske družinske terapije in ugotoviti, ali bi tak način dela s klienti zmanjšal zaznane pomanjkljivosti ene in druge terapije in povečal klientove možnosti za uspešnost terapije. V ta namen smo v teoretičnem delu predstavili kognitivno-vedenjsko terapijo, njeno zgodovino, bistvene elemente, potek same terapije in tehnike, ki jih kognitivno-vedenjski terapevti uporabljajo. Predstavili smo tudi relacijsko družinsko terapijo, njene komponente, temeljne pojme in terapevtske intervencije v relacijski družinski terapiji ter vlogo in način dela relacijskega družinskega terapevta. Iz teoretskega dela smo skušali izluščiti razlike med obema vrstama terapije. Opisali smo vzroke za integracijo psihoterapij, možne načine integracije in skupne terapevtske dejavnike, to je tiste dejavnike, ki so se izkazali za najučinkovitejše v različnih terapijah. Nato smo opravili raziskavo med terapevti ene in druge modalitete in s pomočjo kodiranja naredili kvalitativno analizo pridobljenih podatkov. Na koncu smo na podlagi teoretičnega in empiričnega dela skušali podati nekaj napotkov za integracijo kognitivno-vedenjske in relacijske terapije. Na začetno vprašanje o koristnosti integracije tehnik kognitivno-vedenjske terapije in družinske relacijske terapije, lahko na podlagi teoretičnega in empiričnega dela odgovorimo pritrdilno. Menimo, da se načela ene in druge terapije ne izključujejo, vsaka pozornost usmerja na določen vidik posameznikovega življenja. Terapevti, ki so bili vključeni v raziskavo, opažajo nekaj pomanjkljivosti enega oziroma drugega pristopa. Večina v svoje delo vključuje tehnike drugih pristopov, tudi dveh obravnavanih vrst terapij, z namenom večje kvalitete svetovanja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kognitivno-vedenjska terapija, družinska relacijska terapija, integracija, skupni terapevtski dejavniki, psihoterapija, svetovanje, magistrske naloge
Objavljeno: 13.08.2021; Ogledov: 945; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (610,72 KB)

10.
Psihosocialna pomoč vedenjsko težavnim otrokom in njihovim staršem
Nastja Vernik, 2020

Opis: Magistrska naloga se osredotoča predvsem na psihosocialno pomoč, njen namen in pomen. Prav tako v nalogi razmišljamo, kako lahko psihosocialna pomoč pomaga otrokom z vedenjskimi težavami. V raziskavo smo vključili tako vedenjsko težavne otroke kakor starše in tudi šolske delavce (učitelji, šolska psihologinja). Naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. Teoretični del zajemajo trije večji sklopi, in sicer prvi sklop je psihosocialna pomoč, drugi sklop so otroci in zadnji, tretji sklop zajema starše. V prvem sklopu je opisana psihosocialna pomoč, kaj zajema, kdo so svetovalci, kaj je svetovanje in svetovalni pogovor, kako se svetuje otroku, ter opisana je tudi kognitivno-vedenjska teorija oziroma svetovanje po kognitivno-vedenjskem pristopu. Drugi sklop opisuje vedenjske težave otrok, in sicer kdaj se začnejo pri otroku pojavljati težave, kako se te težave kažejo, kakšne so lahko vedenjske težave in kako se lahko najlažje in najučinkoviteje spoprimemo z vedenjskimi težavami otrok. V zadnji sklop so zajeti starši. V tem sklopu obravnavamo vzgojne stile oziroma sloge in tudi enakopravnost staršev, postavljanje mej ter spoštovanje med partnerji, kar je izjemnega pomena za nadaljnjo vzgojo otrok. V empiričnem delu teorijo povežemo s praktičnimi primeri, v našem primeru so to polstrukturirani intervjuji z učiteljicami in šolsko psihologinjo. V intervjujih nas je predvsem zanimalo, kako se učiteljice in šolska psihologinja spoprijemajo z vedenjsko težavnimi otroki, kakšne so po njihovem mnenju vedenjske težave otrok in kako obravnavajo otroka z vedenjsko težavnimi vzorci ter kakšno je sodelovanje s starši. Na koncu smo še poizvedovali, ali so zaposleni na šoli seznanjeni z obliko pomoči, imenovano psihosocialne pomoč. V nalogi smo prišli do spoznanj, da je otroku potrebno postaviti meje, saj se mu na ta način ne škoduje. Pri raziskovanju poznavanja pomena psihosocialne pomoči, smo ugotovili, da le ta med zaposlenimi na osnovni šoli še ni ravno razširjena. Kot končni sklep smo podali ugotovitev, da bi psihosocialna pomoč koristila otrokom v šoli, saj bi na ta način lahko sproščali svoj stres, tesnobo, napetost, frustracije, agresijo in vse kar jih pesti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: psihosocialna pomoč, kognitivno-vedenjsko svetovanje, starši, otroci, postavljanje mej, vedenjske težave, magistrske naloge
Objavljeno: 13.08.2021; Ogledov: 1115; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (868,79 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh