Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Sodelovanje in profesionalni razvoj - študija primera
Tanja Leskovšek, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: sodelovanje, timsko delo, profesionalni razvoj, sodelovalni profesionalizem, menedžment znanja
Objavljeno: 12.01.2021; Ogledov: 1045; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

2.
Ocena učinkovitosti pedagoškega procesa v osnovni šoli, s poudarkom na analizi timskega dela
Blanka Černe, 2012

Opis: Diplomska naloga obravnava področje timskega dela in profesionalnega razvoja učiteljev. Poklic učitelja v osnovni šoli zahteva stalen proces učenja in profesionalno rast vsakega posameznika. Ena od možnosti profesionalnega razvoja je timsko delo med učitelji. Učitelji, ki sodelujejo v timu, se med seboj dopolnjujejo, saj imajo različna znanja in sposobnosti, motivacijo za delo v timu in željo po osebni rasti. V smeri teh dognanj se je leta 1996 spremenila šolska zakonodaja v slovenskih osnovnih šolah, kar je privedlo do velikih sprememb v načinu poučevanja. Poudarja se elemente timskega dela, načrtovanje, sodelovanje, poučevanje in v prvi triadi tudi opisno ocenjevanje. V nalogi smo ugotavljali, kako pogosto učitelji izvajajo elemente timskega dela ter ali so pri tem uspešni in učinkoviti. Posebej smo se osredotočili na prvi razred devetletne osnovne šole. Zanimalo nas je, ali učitelji menijo, da timsko delo veča zaupanje med sodelavci in gradi dobre medsebojne odnose ter kakšen je njihov splošen občutek ob spremembi zakona o osnovni šoli. Rezultati raziskav s kvalitativno in kvantitativno metodo so pokazali, da je timsko delo v osnovni šoli prisotno in učinkovito na več področjih. Odraža se tako na sodelovanju, kot poučevanju in načrtovanju. Timsko delo spodbuja zaupanje med sodelavci in ustvarja dobre medsebojne odnose, ki včasih prerastejo v prijateljstvo, kar je za učitelje zelo pomembno. Negativno mnenje imajo učitelji do opisnega ocenjevanja; velika večina jih meni, da je le-to primerno samo za prvi in drugi razred devetletke.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: timsko delo, timsko poučevanje, timsko sodelovanje, timsko načrtovanje, opisno ocenjevanje, medsebojni odnosi
Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 1124; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

3.
Uspešnost timskega dela v izbrani OŠ
Anja Špes, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: timsko delo, timsko sodelovanje, vodenje tima, sodelovanje, osnovna šola
Objavljeno: 24.10.2022; Ogledov: 502; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (790,01 KB)

4.
Sodelovanje strokovnih delavcev v izbranem vrtcu
Urška Pučko, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: timi v vrtcu, timsko delo v vrtcu, sodelovanje strokovnih delavcev, sodelovalno vodenje, predšolska vzgoja, vrtec
Objavljeno: 11.09.2023; Ogledov: 248; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (927,75 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh